|
Konu Başlığı: WINUAE Gönderen: MYTH üzerinde Ekim 19, 2006, 10:21:38 ÖÖ Amiga delisi olarak her turlu sorularınızı yanıtlamaya hazırım :)
faydalı birisi ;D Konu Başlığı: Ynt: WINUAE Gönderen: mpilge üzerinde Aralık 14, 2023, 20:57:33 ÖS hocam selamlar winuae 5 ile amiga os 4.1 yüklemeye çalıştım ama bir türlü beceremedim konu hakkında bilgin var ise bana yardımcı olabilirmisin acaba
teşekkürler. Konu Başlığı: Ynt: WINUAE Gönderen: Oğuzhan üzerinde Aralık 14, 2023, 21:15:47 ÖS hocam selamlar winuae 5 ile amiga os 4.1 yüklemeye çalıştım ama bir türlü beceremedim konu hakkında bilgin var ise bana yardımcı olabilirmisin acaba teşekkürler. Arkadaş 10 senedir foruma girmemiş :) Konu Başlığı: Ynt: WINUAE Gönderen: mpilge üzerinde Aralık 14, 2023, 22:02:21 ÖS o zaman bilen biri görür belki sen biliyormusun?
Konu Başlığı: Ynt: WINUAE Gönderen: EMREZ üzerinde Aralık 14, 2023, 23:35:23 ÖS Selam, mk4 pci nasıl kullanırım ve normal Amiga gibi boot eder mi Amiga diskini?
Konu Başlığı: Ynt: WINUAE Gönderen: haydar_abi üzerinde Aralık 15, 2023, 08:37:12 ÖÖ hocam selamlar winuae 5 ile amiga os 4.1 yüklemeye çalıştım ama bir türlü beceremedim konu hakkında bilgin var ise bana yardımcı olabilirmisin acaba Zamanında hazır imaj indirmiştim. Konfigi de içindeydi. Winuae ppc extensiyonu da indirip plugins klasörüne atınca çalışmıştı. Halen de çalışıyor.teşekkürler. |