|
Konu Başlığı: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: fakcakaya üzerinde Ekim 13, 2010, 15:53:24 ÖS Arkadaşlar,,
büyük arayışlarım sonunda ve heyecanımı bir üst seviyeye taşıyacak olan..amikit den sipariş verdiğim apollo 1230 16mb mkIII tipi kartım bugün itibariyle elime geçmiş bulunmakta...tebrik mesajlarınızı beklerim...saygılarımla Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: joker_ üzerinde Ekim 13, 2010, 16:00:23 ÖS hadi hayırlı olsun :) güle güle kullan
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: atlantis üzerinde Ekim 13, 2010, 16:13:57 ÖS Hayırlı olsun. Dene bakalım, görüşlerini de bize ilet. :D
Kaç günde geldi kart? Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: Blasterreal üzerinde Ekim 13, 2010, 16:23:10 ÖS Hayırlı olsun arayışın sona erdigine sevindim. :)
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: coze üzerinde Ekim 13, 2010, 16:26:21 ÖS resim goster yoksa inanmayiz :)
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: wizofwor üzerinde Ekim 13, 2010, 16:34:32 ÖS Hayırlı olsun.
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: erci77 üzerinde Ekim 13, 2010, 17:20:26 ÖS Keşke blizzard 1230IV 50mhz FPU lu alsaydın. Ben apollo lara ısınamıdım hiç. Ama hayırlı olsun gülegüle kullan.
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: Leon üzerinde Ekim 13, 2010, 18:08:45 ÖS Blizzard bulmak kolay mi Erci, herkes sen degil ki :)
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: Gökçe Bozkurt üzerinde Ekim 13, 2010, 18:11:20 ÖS 0 kart , 20 sene kullanırsın artık.
Hayırlı olsun ... Yenisinin resmini bekliyoruz. Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: fakcakaya üzerinde Ekim 13, 2010, 19:56:00 ÖS çok teşekkür ederim beyler sağolun....yalnız problemlerim var...taktım turboyu fakat kitlenip duruyor...üstündeki jumper ayarlarını oynadım filan işe yaramadı...kasayı açtım öyle denedim herşey sorunsuz kuruldu 3.9 vs..kasayı kapatıyorum..kitlenmeler devam ediyor...sanki ısı yapıyor gibi..
birde güç kaynağı standart benim ondanda şüpheleniyorum... Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: erci77 üzerinde Ekim 13, 2010, 22:52:09 ÖS Bence kapatınca kart biyere deyiyor. A1200 ün içindeki metal tabakaya bak bi kartın biyerlerine deyip yaktırmasın sonra.
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: fakcakaya üzerinde Ekim 13, 2010, 22:54:46 ÖS yok be abi açıkkende epey kullandım...ii kötü 3.9 u kurdum
ama açılmıyor kitleniyor..açıyor bi süre sonra guruya geçiyor...yav standart kasa benimki...cd romu içine yerleştirilmiş şekilde slim...turbo takılınca sapıttı...sizler pc güçkaynağımı kullanıyorsunuz...ben ısı zannettim ama deil... Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: Def Leppard üzerinde Ekim 13, 2010, 23:43:32 ÖS Arkadaşımıza Amiga 1200 ben hazırladım zaten benden başka slim cdrom lu bu şekilde yapabilen yok sanırım. aynı kablo üzerinden bunu yapmak çok basit olmuyor. Amigaya ben 3.1 ve hazır sistem workbench 3.1 kurdum hatasız, cdromda hatasız çalıştı. bendeki gvp turbo ilede denedim doğrusu hiçbir problem göremedim. 3.9 kurmayı denemedim ama bir sorun olcağınıda sanmıyorum çünkü gayet güzel sistem çalıştı. adaptörle ilgili olduğunu hiç sanmıyorum çünkü bunu test ettim bendeki turboyu taktım ne bir ısınma nede bir sorun gördüm ve sana yolladığım adaptör iyi birşeydi merak etme ppc ler hariç bir sıkıntı olmaz belki ppc de bile sorun olmayabilir. turbo kartını amigakitten almışsın apollo nasıldır tam bilemiyorum. benim sana tavsiyem turboyu birde hazır classic 3.1 lerle bir dene. amigakit sağlamdır mutlaka test edilmiştir bence bir sorun olduğunu sanmıyorum. turbonun orda değeceği bir şeyde yok slim cdrom olduğu için üst metal hiç yok zaten. birde sana yolladığım 3.9 cd sinde belki bir sorun olabilir bazen iyi kopye olmuyor hatalı kurulum oluyorsa ondanda olması mümkün. sana tavsiyem hazır 3.1 ile turboyu bir dene eğer bir sorun çıkmıyorsa bir problem yoktur. 3.9 ile ilgili birşey olabilir başka bir cd ile kurulum yapıp denemek gerekebilir...
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: fakcakaya üzerinde Ekim 13, 2010, 23:56:33 ÖS Arkadaşımıza Amiga 1200 ben hazırladım zaten benden başka slim cdrom lu bu şekilde yapabilen yok sanırım. aynı kablo üzerinden bunu yapmak çok basit olmuyor. Amigaya ben 3.1 ve hazır sistem workbench 3.1 kurdum hatasız, cdromda hatasız çalıştı. bendeki gvp turbo ilede denedim doğrusu hiçbir problem göremedim. 3.9 kurmayı denemedim ama bir sorun olcağınıda sanmıyorum çünkü gayet güzel sistem çalıştı. adaptörle ilgili olduğunu hiç sanmıyorum çünkü bunu test ettim bendeki turboyu taktım ne bir ısınma nede bir sorun gördüm ve sana yolladığım adaptör iyi birşeydi merak etme ppc ler hariç bir sıkıntı olmaz belki ppc de bile sorun olmayabilir. turbo kartını amigakitten almışsın apollo nasıldır tam bilemiyorum. benim sana tavsiyem turboyu birde hazır classic 3.1 lerle bir dene. amigakit sağlamdır mutlaka test edilmiştir bence bir sorun olduğunu sanmıyorum. turbonun orda değeceği bir şeyde yok slim cdrom olduğu için üst metal hiç yok zaten. birde sana yolladığım 3.9 cd sinde belki bir sorun olabilir bazen iyi kopye olmuyor hatalı kurulum oluyorsa ondanda olması mümkün. sana tavsiyem hazır 3.1 ile turboyu bir dene eğer bir sorun çıkmıyorsa bir problem yoktur. 3.9 ile ilgili birşey olabilir başka bir cd ile kurulum yapıp denemek gerekebilir... ya senmiydin dostum...valla şu an mathman abimle msn den yazışarak çözmeye çalışıyoruz ama...çözülecek gibi deil...ürünü jelatiniden açtım...senin verdiğin os 3.9 deilde burdan blastrealin verdiği linkten indirip iso şeklinde olan 3.9u kullanıyorum...cd romu komple söktüm denedim olmadı..3.1 disketlerden kurdum aynı problem devam etmekte...hdd den yüklüyor yarısına gelince reset atıyor her 10 açılıştan 1 i ekrana geliyor...ondada kilitlenip kalıyor...valla ne yapcamı şaşırdım... Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: Leon üzerinde Ekim 14, 2010, 00:05:51 ÖÖ Kirmizi ekran geliyor mu hic?
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: witchdoktor üzerinde Ekim 14, 2010, 00:14:44 ÖÖ Bilgisayar işinde ne zaman herşey sorunsuz gitmiştir ki? İlla ki bir sorun çıkar ve uğraşman gerekir. Ümidi kesmeye yakın bir dönemde işin hallolur, duble sevinirsin. Sıkma canını yani ;)
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: fakcakaya üzerinde Ekim 14, 2010, 00:20:38 ÖÖ yok..kırmızı,sarı vs..gelmiyor ..simsiyah ekran
çok enteresan yaaa...şimdi sıfırdan 3.1 kurmayı deneyecem disketlerden... bakalım nolcak? hevesim kursağımda kaldıda ona yanıyom valla.... Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: Leon üzerinde Ekim 14, 2010, 00:31:25 ÖÖ Hepimiz gectik bu yollardan, moralini bozma, düzelir. Ne mutlu ki soru sorup cevap aldigin böyle bir forum var, eskiden bu imkanlar da yoktu.
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: fakcakaya üzerinde Ekim 14, 2010, 00:34:34 ÖÖ doğru valla ne diyim...
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: "jacknife" üzerinde Ekim 14, 2010, 00:50:35 ÖÖ imkanın varsa kartın üstündeki ram leri değiştirmeyi dene
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: Leon üzerinde Ekim 14, 2010, 01:34:52 ÖÖ jacknife'nin dedigi gibi,
http://aminet.net/util/moni/MemTest.lha (http://aminet.net/util/moni/MemTest.lha) Bu programi indir, lha ile ac ve ram'lerini test et. Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: joker_ üzerinde Ekim 14, 2010, 08:33:55 ÖÖ birde başka bir A1200 ile deneme imkanın varsa öyle dene,gerçi defleppard yazmış makinada sorun yoktu diye,en azından 1200 mü turbomu sorunun kaynağından emin olursun.
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: fakcakaya üzerinde Ekim 14, 2010, 09:55:36 ÖÖ zorlu bir geceden sonra ..defleppard arkadaşımızla canlı yayında durumu gösterdim...bana gönder dedi bugün torlayıp toplayıp gönderiyorum...board uyumsuzluğuda olabilir dedi ama, bakacağız!!herkese çok tşk.herkes çok duyarlı davrandı...ama imkan olursa tower kasalıya çevirtcem çok zor oluyor böle arkasını çevir vida sök aç kapa filan...
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: hakdead üzerinde Ekim 14, 2010, 11:05:14 ÖÖ ben olsam tower kasaya çevirtmezdim :D . orjinal hali çok şirin ve tatlı 1200 ün.
ayıptır sorması ne kadara mal oldu turbo? bir de hangi siteden aldın amigakit sitesinde şu an turbo satışı gözükmüyor. Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: fakcakaya üzerinde Ekim 14, 2010, 11:11:41 ÖÖ bende öle düşünerek aldım..ama iş sürekli hdd sök..kapak aç sorun varsa onla uğraşa gelince açması kapatması sıkıntı.....dur bakalım bende kararsızım henüz...200 dolar seviyesindeydi...stokta kalmamıştır ondan yoksa amigakitten aldım..
ama dur bakalım ürün sorunluysa napcam ...önce bi gönderdiğim arkadaştan yanıt gelsin.... Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: hakdead üzerinde Ekim 14, 2010, 11:15:19 ÖÖ 200 dolar yüksek bir fiyat değil. ebayde şu an açık arttırmalar senin aldığının çok yükseğine gidiyor. hdd sök tak işleri için bence mutlaka kesin çözüm pcmcia cf reader. çok rahatlatıyor işini. 20-25 tl ye type1 card reader al üzerine tak ufak bir cf kart rahat rahat kullan.
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: fakcakaya üzerinde Ekim 14, 2010, 11:17:45 ÖÖ gerek yokki ona cd rom var...
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: hakdead üzerinde Ekim 14, 2010, 11:21:52 ÖÖ o da iyiymiş :) neyse umarım en kısa sürede sorun çözülür güle güle kullanırsın. büyük bir şey olacağını zannetmiyorum. ufacık bir detay gözden kaçmıştır bence...
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: allen üzerinde Ekim 14, 2010, 13:35:41 ÖS keşke 040 a 40 mhz alsaydın ..zamanında bende vardı..çok hızlıydı namussuz ))
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: Alpyre üzerinde Ekim 14, 2010, 13:37:27 ÖS @allen:
Hızlı ve sıcak! :) Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: allen üzerinde Ekim 14, 2010, 13:46:49 ÖS minik fanlar ne güne duruyor )pırrrrr ))
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: hakdead üzerinde Ekim 14, 2010, 14:25:06 ÖS 040/40 bulursan haber ver :D alıcısı hazır
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: fakcakaya üzerinde Ekim 14, 2010, 14:53:20 ÖS keşke 040 a 40 mhz alsaydın ..zamanında bende vardı..çok hızlıydı namussuz )) yav bunu bulduğuma dua ediyom...yokki abi yerin dibine bile baktım... Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: newzort üzerinde Ekim 14, 2010, 22:44:45 ÖS bende amiga kit den 1200 siparişi verdim, 3.1 romlu 2b boardlı , escom magic pack 1200lerden refurbished, 1 yılda garantisi var, bakalım kargoya verilmiş bekliyorum.
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: "jacknife" üzerinde Ekim 14, 2010, 23:06:56 ÖS bende amiga kit den 1200 siparişi verdim, 3.1 romlu 2b boardlı , escom magic pack 1200lerden refurbished, 1 yılda garantisi var, bakalım kargoya verilmiş bekliyorum. A1200 gelince ,gümrük vs vergi, kargo aşamalarını anlatmanı bekleriz.. :) Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: fakcakaya üzerinde Ekim 16, 2010, 21:09:42 ÖS valla arkadaşlar akibeti nereye gidicek bilmiyorum bu a1200ün...turbo kartın...Defflepeard arkadaşımız denedi bozuk dior,,takarken pinleri eğmişin dedi filan..pinleri düzelttim dedi..bu sefer ramdandir die ramdan denemeler yaptı sanırım..ondada guru ve reset hataları devam ettiğini söledi..iice moralim alt üst oldu...bakalım pazartesi akıbeti ne olcak...hiç bulaşmasaydım keşke sıfır turbo kart alma işine ....sıfır abi adı üstünde....
arkadaşımızın çabalarınada ayrıca teşekkür ederim... Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: newzort üzerinde Ekim 17, 2010, 00:09:41 ÖÖ amiga kit ürünleri göndermeden önce testlerini yapiyor ve 1 yıl garantili tüm ürünleri bunlara refurbished lerde dahil ! , benim 1200 kargoya vermeden tam 1 hafta hazırlık aşamasında beklediler test aşamasında oldugunu soylediler, ürününü oradan bozuk gelme ihtimali eğer kargoda birşey olmamışşa çok zor ki kargoda orjinal paketlenen bir turbo kartın asla zarar görecegini sanmıyorum.
sorun malesefki senden kaynaklanıyor gibi baksana pinleri bile eğmişşsin takarken, belki karta bir zarar verdin yerine iyi oturtamadan çaliştirdin yada power kablosu takıkken soküp takmaya calistin felan, neyse olan olmuş sen turbonu bu işten anlayan birine tamir ettireceksin, hatta takarken kendin takmıcan güzelce yerine oturtup birdaha asla çıkarmadan kulllanıcan, belki 1200 ünde bir problem vardı trapdoor girişinde oda kartı bozmuş olabilir. muammadasın yani.. Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: Alpyre üzerinde Ekim 17, 2010, 02:49:50 ÖÖ Tabu hocanın nefesi kuvvetlidir, bi de ona üfletsek bu kartı!
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: fakcakaya üzerinde Ekim 17, 2010, 09:29:47 ÖÖ bu arada amikit ilede sürekli çat pat ingilizcem ile yazışıyoruz...samsundaki arkadaşımızdan bu hafta belli olur muamması?
şimdi şu son amikitin yazdığı mesajı biş bana çevirin yaa anlamadım... "Check that the seated properly, take it out and put it back in. Also make sure the A1200 edge connector isnt dirty." demişler son mesajlarında... Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: gprs78 üzerinde Ekim 17, 2010, 11:56:58 ÖÖ ingilazcama dayanarak, düzgün bir şekilde yerleştirildiğini kontrol edin ve genişleme yuvasının konnektörü kirli olmasın . şeklinde çevirdim.
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: wizofwor üzerinde Ekim 17, 2010, 13:18:00 ÖS Hocam imkanın varsa daha fazla vakit kaybetmeden başka bir 1200'de dene bence. Ancak bu şekilde kartta bir arıza olup olmadığından emin olabilirsin.
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: Alpyre üzerinde Ekim 17, 2010, 13:49:28 ÖS @wizofwor:
Denendi... Defleppard, sağlam olduğundan emin olduğumuz iki farklı A1200'de denedi. Kartın işlemcisi aşırı derecede ısınıyor ve hepsi CPU kaynaklı farklı farklı "GURU"lar alıyoruz. Bazan guru'ya bile düşmüyor direk yeniden başlıyor makine... Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: fakcakaya üzerinde Ekim 17, 2010, 14:05:10 ÖS @wizofwor: Denendi... Defleppard, sağlam olduğundan emin olduğumuz iki farklı A1200'de denedi. Kartın işlemcisi aşırı derecede ısınıyor ve hepsi CPU kaynaklı farklı farklı "GURU"lar alıyoruz. Bazan guru'ya bile düşmüyor direk yeniden başlıyor makine... evet ...durum bu arkadaşlar...anlamadım valla..pazartesi inşallah bakalım neler getircek durum..olmadı göndercem turboyu Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: Jax üzerinde Ekim 17, 2010, 14:57:55 ÖS Geçmiş olsun umarım en kısa sürede iyi bir sonuç alınır. İnsanın bu kadar heveslenip bir işe kalkışması ve ardından da hevesinin kursağında kalması kadar kötü bir deneyim olamaz.
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: fakcakaya üzerinde Ekim 17, 2010, 17:31:33 ÖS arkadaşlar destekler için tekrar tşk..hem bilgi olsun diye hemde gelinen süreçte bir başkasınada aynı şeyler olabilme ihtimali ile...burda gelişmeleri paylaşmaya devam etmekteyim....
amikitten son aldığım mesaj şudur? We test every Accellerator before shipping. The CPU\'s never get really hot. That means something has been shorted out. Do you have a top shielding (Metal) by any chance? If so, you have proberly shorted it against that. yukardaki mesaja gerekeni yazdık ve ardından şu mesaj iletildi amikakit tarafından.... "The comments for your ticket are as follows: Product Warranty covers the product against manufacturer defects. It does not cover any faults caused by the card being installed incorrectly or any part of the card being shorted and damaged. If you return the card to us, we will carefully examine the card and if we find evidence of damage caused by incorrect usage/installation we will charge for repair of the card. You will notice on the card packaging a white Quality Tested label. All accelerators are tested fully for many hours before shipping to customers: I do not understand how the card could be faulty on arrival. Please return this card with returns form for our technician to examine." Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: Bakkada üzerinde Ekim 17, 2010, 21:19:33 ÖS @fakcakaya arkadasim senin karti teknisyenler inceleyecekler ve cok yuksek ihtimalle de kullanici hatasi olduguna karar vericekler. Onarim ucretini sana yansitacaklarini yazmislar. Umarim en az maddi zararla kurtarirsin....
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: fakcakaya üzerinde Ekim 21, 2010, 12:06:34 ÖS arkadaşlar kart elime ulaştı samsundan...ve bugün itibari ile ingiltere amikite ptt ile kargoladım...kartta en ufak çizik bile yok..bakalım neler olcak...
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: wizofwor üzerinde Kasım 11, 2010, 11:44:40 ÖÖ fakcakaya son durum nedir? Yeni kart geldi galiba?
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: fakcakaya üzerinde Kasım 11, 2010, 11:46:30 ÖÖ ooo çoktan geldide internet kurdumya hocam..hiç para pul istemediler çünkü kendi tasarım hatalarından...işlemci açıktı ilk kartta..şimdi yeni gelen kartta işlemci soketli...problem kalmadı yani
Konu Başlığı: Ynt: APOLLO 1230 MK3 GELDİİİİİİ!!!!!!! Gönderen: Bakkada üzerinde Kasım 11, 2010, 11:50:16 ÖÖ ooo çoktan geldide internet kurdumya hocam..hiç para pul istemediler çünkü kendi tasarım hatalarından...işlemci açıktı ilk kartta..şimdi yeni gelen kartta işlemci soketli...problem kalmadı yani Waowww sevindim adina, bu isten maddi hasar almadan kurtulman super!!! |