|
Konu Başlığı: c64 hakkında yapmak isteyip yapamadığım ! Gönderen: EMREZ üzerinde Aralık 18, 2011, 19:12:13 ÖS Arkadaşlar hep sınır çizgisi üzerine o devasa POKE 53281 alanına"53281 olarak aklımda kalmış 53280 de olabilir" nasıl bir karakter yardırabiliriz, hep ekranın kullanılır alanına yazıyoruz ancak çok büyük bir sınır çizgisi alanı vardı, bu alanı hep kullanmak istemişimdir.
Birde yazılımı run yazdıktan sonra (http://www.republika.pl/athanathos/images/c64/Loading.jpg) böyle garip ekranlar gelirdi, bunları ekranda neden görüyorduk. |