|
Konu Başlığı: amiga aga hardware emulasyon Gönderen: EMREZ üzerinde Şubat 23, 2012, 20:03:03 ÖS aga emulasyonu ararken güzel bir proje buldum.
http://www.fpgaarcade.com/ (http://www.fpgaarcade.com/) Konu Başlığı: Ynt: amiga aga hardware emulasyon Gönderen: hakdead üzerinde Şubat 23, 2012, 23:45:44 ÖS abi cihaz çok güzel gerçekten çok güzel ama bence parasını haketmiyor. bir şekilde biraz daha fazlası olmalıydı bu cihazda; ya RTG emülasyonu, ya network seçeneği veya biraz daha hızlı cpu emülasyonu.
bir şekilde bir eksik var gibi geliyor bana... |