commodore.gen.tr

Amiga => Amiga Genel => Konuyu başlatan: LW3D üzerinde Mart 25, 2012, 18:30:45 ÖS



Konu Başlığı: FPGA Arcade - 060 Amiga
Gönderen: LW3D üzerinde Mart 25, 2012, 18:30:45 ÖS
Yakında Amiga enflasyonu olacak...Eski Amigaları kimse hatırlamayacak sanırım... Bu gidişinde sonu hayırlı değil gibi görünüyor...Herkes kendi yeni Amiga spec'ini ortaya koymaya çalışırsa, Amiga Amiga olmaktan çıkmar mı? ne dersiniz?

kaynak : http://www.amiga.org/forums/showthread.php?t=60998 (http://www.amiga.org/forums/showthread.php?t=60998)
-------------------------------------------------------------------------
Yesterday at one of Amiga Meetings (AmiWawa 4) in Poland we could see FPGArcade in action with 060 daughterboard. Such a little cute baby she is
I'm attaching few pictures, there are few more taken by one of the amigans at party (Qkiz):

(https://lh3.googleusercontent.com/-0MVWLA47Q0Q/T24VGbo52pI/AAAAAAAAImg/pGXFN8jBTTI/s802/DSC00281.JPG)

(https://lh4.googleusercontent.com/-DKMkKqugHD8/T24YDUlKfMI/AAAAAAAAIm8/LuHn8qSKyxc/s802/DSC00283.JPG)

(https://lh4.googleusercontent.com/-8L9QNsg8S6M/T24YFjdpZ4I/AAAAAAAAInM/vFIbsIolC4Y/s802/DSC00285.JPG)


Konu Başlığı: Ynt: FPGA Arcade - 060 Amiga
Gönderen: ozkano üzerinde Mart 26, 2012, 09:44:23 ÖÖ
seri üretime geçilsede, hem ucuzlar hemde erişim dha kolay olur


Konu Başlığı: Ynt: FPGA Arcade - 060 Amiga
Gönderen: LW3D üzerinde Mart 26, 2012, 10:29:39 ÖÖ
Adam ikinci parti boardu üretecek sanırım bu aralar...Sen sıraya gir...Önlerden yer kap bence :)


Konu Başlığı: Ynt: FPGA Arcade - 060 Amiga
Gönderen: ozkano üzerinde Mart 26, 2012, 11:25:20 ÖÖ
Evet gec kaldim siraya girmem lazim, ben bu tarz cihazlarda biraz beklemek gerek saglam bir revizyona gecmesi icin baya bir versiyon. Degisecek


Konu Başlığı: Ynt: FPGA Arcade - 060 Amiga
Gönderen: Leon üzerinde Mart 26, 2012, 12:32:20 ÖS
Yakında Amiga enflasyonu olacak...Eski Amigaları kimse hatırlamayacak sanırım... Bu gidişinde sonu hayırlı değil gibi görünüyor...Herkes kendi yeni Amiga spec'ini ortaya koymaya çalışırsa, Amiga Amiga olmaktan çıkmar mı? ne dersiniz?

Isletim sistemi bir türlü acik kaynak olamadi ama makinenin kendisi (donanim) mi acik kaynak oldu simdi, öyle diyebilir miyiz :)


Konu Başlığı: Ynt: FPGA Arcade - 060 Amiga
Gönderen: Alpyre üzerinde Mart 26, 2012, 12:51:53 ÖS
Isletim sistemi bir türlü acik kaynak olamadi ama makinenin kendisi (donanim) mi acik kaynak oldu simdi, öyle diyebilir miyiz :)

:)
Evet görüntü o istikamette... Aros'çular bir ara 68k portu yapacaklar diye duymuştum. Akıbeti ne oldu acaba?


Konu Başlığı: Ynt: FPGA Arcade - 060 Amiga
Gönderen: Leon üzerinde Mart 26, 2012, 15:34:56 ÖS
Bir ara PCI kart üzerinde Amiga hayalleri vardi. Esasinda bu FPGA'lardan sonra yapabilirler böyle bir sey.


Konu Başlığı: Ynt: FPGA Arcade - 060 Amiga
Gönderen: EMREZ üzerinde Mart 26, 2012, 18:25:22 ÖS
PCI karika olurdu, bir ara böyle bir donanım protatipi vardı diye hatırlıyorum. gelişmiş bir amiga olsaydı OS4 te destek görürdü.
Bir ara PCI kart üzerinde Amiga hayalleri vardi. Esasinda bu FPGA'lardan sonra yapabilirler böyle bir sey.


Konu Başlığı: Ynt: FPGA Arcade - 060 Amiga
Gönderen: Leon üzerinde Mart 26, 2012, 18:56:21 ÖS
Siamese diye bir olay vardi. Oldukca heyecan yaratmisti.


Konu Başlığı: Ynt: FPGA Arcade - 060 Amiga
Gönderen: EMREZ üzerinde Mart 26, 2012, 19:49:49 ÖS
Bizi amigalarla uğraşmaya teşvik edecek aletler lazım. Bana mesela 286 emulatör kartı, a1200 hd floppy, hızlı bir turbo kart ve scandounler lazım.
şu escom amiga 1200 ün floppy arkasındaki kartı Şafak zamanında ben satarken sökmüştü o kartı içeren bir amiga 1200 hep aradım yıllarca elime belki 6-7 tane 1200 geçti bir türlü temin edemedim. tabi bu 1200 leri satıp daha temizini temin etmeye çalıştım. Elimde bir tane kutusunda temizinden var tabi ::))


Konu Başlığı: Ynt: FPGA Arcade - 060 Amiga
Gönderen: Leon üzerinde Mart 26, 2012, 20:06:49 ÖS
Cok güzel bir A500 Plus'im vardi zamaninda. 3.1 ROM'u, GVP 030 turbosu, sabit diski ve full ram vardi. En sonunda Kanada'dan 286 bridge-board alarak jubilesini yapmistim. Sonra da yok fiyatina satmistim tüm sistemi. Simdi nerelerdedir kim bilir?