|
Konu Başlığı: Amigakit Gönderen: BioMenace üzerinde Nisan 19, 2012, 17:29:01 ÖS arkadaşlar merhaba
amigakit.com'dan a1200 almayı planlıyorum. evde ps3'ün yanına kurup retro damarım tuttuğunda kullanmak istiyorum. sitede sade model için 170 dolar gibi bir fiyat yazıyor. kablosuz network kartı ve 4GB kartlı modelde ise +60 dolar gibi bir artış oluyor. bu fiyat sizce uygun mu? bir de kargoyu nasıl halledebiliriz? saygılar Konu Başlığı: Ynt: Amigakit Gönderen: atlantis üzerinde Nisan 19, 2012, 17:38:50 ÖS Amigakit'te stokta amiga 1200 görünmüyor ama. Stock expected yazıyor.
Konu Başlığı: Ynt: Amigakit Gönderen: BioMenace üzerinde Nisan 19, 2012, 18:36:37 ÖS Neden öyle yazdınız? Sizce A1200 bulamayacaklar mı?
Konu Başlığı: Ynt: Amigakit Gönderen: atlantis üzerinde Nisan 19, 2012, 19:06:45 ÖS Direk irtibata geçince buluyorlar sanırım. Bir arkadaş öyle görüşüyordu.
Konu Başlığı: Ynt: Amigakit Gönderen: BioMenace üzerinde Nisan 19, 2012, 20:43:11 ÖS anladım. ben önce ingiltere'den gelecek bir arkadaş bulayım. kargo sorun yaratır sanırım.
Konu Başlığı: Ynt: Amigakit Gönderen: atlantis üzerinde Nisan 19, 2012, 22:45:33 ÖS Varsa tanıdık işin kolaylaşır.
Konu Başlığı: Ynt: Amigakit Gönderen: Gökçe Bozkurt üzerinde Nisan 20, 2012, 01:46:10 ÖÖ Amigakit kesinlikle güvenilir bir site yinede
Türkiyeden bulmanız daha ucuz olur kanısındayım. Konu Başlığı: Ynt: Amigakit Gönderen: BioMenace üzerinde Nisan 20, 2012, 08:25:58 ÖÖ Peki sizce amigakit'den satın almanın avantajları ne olabilir?
Ben amigakit'den şu sebeplerle almak istiyorum: Çok temiz bir kasa CF kart gibi hazır edilmiş modifikasyonlar Önceden yüklenmiş yazılım Test edilmiş stabil sistem Sizce bunlar konusunda yanılıyor muyum? Konu Başlığı: Ynt: Amigakit Gönderen: atlantis üzerinde Nisan 20, 2012, 08:27:29 ÖÖ Garanti verirler. Sorununu da çözerler.
Konu Başlığı: Ynt: Amigakit Gönderen: BioMenace üzerinde Nisan 20, 2012, 08:30:50 ÖÖ Garanti olsa da aradaki mesafeden ötürü uygulamak biraz zor olur sanırım
Konu Başlığı: Ynt: Amigakit Gönderen: atlantis üzerinde Nisan 20, 2012, 08:35:35 ÖÖ Yurtdışından alışverişte bunları gözönünde bulundurmak lazım. Gökçe'nin dediği gibi Türkiye'deki alternatifleri değerlendirmek lazım. Sahibinden.com sitesinde geçenlerde en az 3 tane A1200 vardı. Biri de kutuluydu.
Ayrıca size gelen kasa büyük ihtimalle Amiga Magic kasa olacak yani kasasında Commodore Amiga 1200 değil Amiga 1200 yazacak. Escom üretimi olan kasa bu. Bazı arkadaşlar 1.0 board serisini daha çok tercih ediyor. Escom'ların board serisi 2.0 Konu Başlığı: Ynt: Amigakit Gönderen: BioMenace üzerinde Nisan 20, 2012, 09:20:30 ÖÖ Ben klasik Commodora Amiga kasası ile gelecek sanıyordum. Çünkü resimlerde görünen kasa o.
Konu Başlığı: Ynt: Amigakit Gönderen: atlantis üzerinde Nisan 20, 2012, 09:22:36 ÖÖ Kasa aynı kasa ama üzerinde yazanlar ve içerik biraz farklı.
Konu Başlığı: Ynt: Amigakit Gönderen: BioMenace üzerinde Nisan 20, 2012, 09:54:43 ÖÖ Peki şimdi oldu. Escom kasası derken midtower pc kasası sanmıştım. Çok yardımcı oldun atlantis teşekkür ederim. İmzanda A1200 sistem görüyorum. Sen aktif olarak kullanıyor musun? Kullanıyorsan neler yaptığını söyler misin? Belki bana ve A1200 sahiplerine ilham verirsin.
Konu Başlığı: Ynt: Amigakit Gönderen: atlantis üzerinde Nisan 20, 2012, 09:58:58 ÖÖ Rica ederim. Bilgim dahilinde aktarmaya çalıştım bildiklerimi.
Valla bende uzun zamandır açamadım. Ben cf karta sistem yüklüyorum. Arada disketleri deniyorum. Kablo şu bu yapmaya çalışıyorum. Pc den veri transferi yapıyorum. Oyalanmak için güzel oluyor :D Konu Başlığı: Ynt: Amigakit Gönderen: fatihcavus üzerinde Nisan 21, 2012, 14:27:31 ÖS amigakit.co.uk adresinde £124.96 sterlinden bahsediyor
Konu Başlığı: Ynt: Amigakit Gönderen: BioMenace üzerinde Nisan 21, 2012, 21:36:47 ÖS iyi mi kötü mü
|