commodore.gen.tr

Amiga => Amiga Genel => Konuyu başlatan: kuzgun üzerinde Haziran 13, 2012, 21:52:34 ÖS



Konu Başlığı: TV de yine bir Amiga
Gönderen: kuzgun üzerinde Haziran 13, 2012, 21:52:34 ÖS
Bu akşam FX kanalında Bones adlı dizide amiga ile ilgili bir bölüm vardı. 82 yılında bilgisayar meraklısı bir gencin programladığı 3D amiga oyunu ve ölümü ile ilgili. Dedektifler o dönem için böyle bir oyunun çığır açacağını ve ölen gencin milyonlarca dolar kazanabileceğini söyledi. Tabi ki senaryo fakat hala amiganın esin kaynağı olarak kullanılması çok hoş.


Konu Başlığı: Ynt: TV de yine bir Amiga
Gönderen: commander64 üzerinde Haziran 13, 2012, 22:35:37 ÖS
Günah keçisinde'de c64 vardı :P


Konu Başlığı: Ynt: TV de yine bir Amiga
Gönderen: мemrah üzerinde Haziran 14, 2012, 00:16:46 ÖÖ
Bu mu?

http://www.richardlagendijk.nl/foto/cip/video_bones_s03e7_01.jpg (http://www.richardlagendijk.nl/foto/cip/video_bones_s03e7_01.jpg)


Konu Başlığı: Ynt: TV de yine bir Amiga
Gönderen: commander64 üzerinde Haziran 14, 2012, 09:16:21 ÖÖ
bencede bu youtube da seyretmiştim ama silmişler.


Konu Başlığı: Ynt: TV de yine bir Amiga
Gönderen: fatihcavus üzerinde Haziran 14, 2012, 09:54:30 ÖÖ
amigacı adam heryerde bulur bu cihazı


Konu Başlığı: Ynt: TV de yine bir Amiga
Gönderen: мemrah üzerinde Haziran 14, 2012, 15:05:38 ÖS
Siyah amiga, altinda IBM kasasi!? Ne alaka?


Konu Başlığı: Ynt: TV de yine bir Amiga
Gönderen: kuzgun üzerinde Haziran 15, 2012, 12:26:24 ÖS
Tastamam bulduğun görüntü dorudur Memrah. IBM kassası biraz eklektik bir görüntü oluşturmuş, bence farklı bir bilgisayar olarak düşünmeli.