commodore.gen.tr

Amiga => Amiga Donanım => Konuyu başlatan: "jacknife" üzerinde Haziran 19, 2012, 23:09:42 ÖS



Konu Başlığı: 500 tane yeni A1200 magic pack..
Gönderen: "jacknife" üzerinde Haziran 19, 2012, 23:09:42 ÖS
haber doğruysa yaşlı kurt "Petro Tyschtschenko" 500 tane amiga 1200 bulmuş.. tanesi 150 euro..(http://d1206.hizliresim.com/y/m/89fbu.jpg)
http://oldschoolgameblog.wordpress.com/2012/06/14/the-return-of-the-amiga-1200-magic-pack/ (http://oldschoolgameblog.wordpress.com/2012/06/14/the-return-of-the-amiga-1200-magic-pack/)

http://www.amiga.org/forums/showthread.php?t=61870 (http://www.amiga.org/forums/showthread.php?t=61870)

(http://d1206.hizliresim.com/y/m/89f00.jpg)

(http://d1206.hizliresim.com/y/m/89f5n.jpg)


"Petro" da kim diyenler buraya http://www.allgame.com/person.php?id=2618 (http://www.allgame.com/person.php?id=2618)


Konu Başlığı: Ynt: 500 tane yeni A1200 magic pack..
Gönderen: atlantis üzerinde Haziran 19, 2012, 23:17:12 ÖS
Bunlarda mı depo patlatıyor ne ?! :D


Konu Başlığı: Ynt: 500 tane yeni A1200 magic pack..
Gönderen: "jacknife" üzerinde Haziran 19, 2012, 23:49:32 ÖS
Bunlarda mı depo patlatıyor ne ?! :D


bana 5-6 tane yeter, gerisi sizin olsun  :)


Konu Başlığı: Ynt: 500 tane yeni A1200 magic pack..
Gönderen: atlantis üzerinde Haziran 20, 2012, 08:24:26 ÖÖ
İmkanım olsa piyasada bir tane a1200 bırakmam bende. Hastasıyız dedeeee :D


Konu Başlığı: Ynt: 500 tane yeni A1200 magic pack..
Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Haziran 20, 2012, 15:58:47 ÖS
Bir tanede bana ayırsınlar


Konu Başlığı: Ynt: 500 tane yeni A1200 magic pack..
Gönderen: commander64 üzerinde Haziran 20, 2012, 18:18:58 ÖS
Sayenizde amiga500 bile 100 TL'nin altını görmüyor. :D :D :D