commodore.gen.tr

Amiga => Amiga Donanım => Konuyu başlatan: shotgun üzerinde Haziran 22, 2012, 15:38:07 ÖS



Konu Başlığı: A1200 de PCMCIA'dan CF okutma
Gönderen: shotgun üzerinde Haziran 22, 2012, 15:38:07 ÖS
Arkadaşlar os3.9 sistemli A1200'imde ne yaparsam yapayım hangi sürücüleri kurarsam kurayım sadece 32 mblık CF yi okutabiliyorum. Elimde hem 512mb hemde 1gb lık (kingston) CF larda var yalnız bunları bir türlü amia görmüyor. PC den FAT yapıyorum FAT32 yapıyorum nafile. Kurduğum sürücüler cfd.lha ve içinden çıkan dosyaları c ve devs'in içine atıyorum ardından  fat95 dosyalarını da amithlon klasörünün içindekileri mountdos-example ve dosC dosyalarını da devs'in içindeki DOSDrivers klasörlerine atıyorum ancak dediğim gibi sadece 32 mb lık minnacık CF yi ancak görüyor amiga diğer CF leri PC sorunsuzca görüyor olmasına rağmen her nedense görmyor sebebi ne olabillir?? Ne yapmak gerekiyor neden olmuyor gerçekten hiç anlamıyorum yani olduğunu bildiğiniz CF lar varsa satın da alabilirim sizden eğer bu yaptıklarımdan başka yapılması gereken birşeyler varsa paylaşabilirseniz çok sevinirim ...


Konu Başlığı: Ynt: A1200 de PCMCIA'dan CF okutma
Gönderen: atlantis üzerinde Haziran 22, 2012, 15:45:49 ÖS
CF okuyucuyu değiştirmeyi hiç denedin mi? Ben de Kingston 4 gb cf var ve hiç bir sıkıntı yok. Cf okuyucuyu da dx den almıştım.


Konu Başlığı: Ynt: A1200 de PCMCIA'dan CF okutma
Gönderen: shotgun üzerinde Haziran 22, 2012, 17:03:56 ÖS
CF okuyucuyu değiştirmeyi hiç denedin mi? Ben de Kingston 4 gb cf var ve hiç bir sıkıntı yok. Cf okuyucuyu da dx den almıştım.
CF okuyucuyu derken CF Adapter'den mi bahsediyorsun Atlantis ? Birtek nu değiştirmeyi denemedim. Ancak PC ye taktığım zaman o adapter ile hiçbir sorun olmadan okuyor CF'leri. Eğer bu adapter deyse sorun ki adaptörüm CF Adapter Compact billionton marka, nerden ne almamı önerirsin ? (dx den olması şart mı?)


Konu Başlığı: Ynt: A1200 de PCMCIA'dan CF okutma
Gönderen: atlantis üzerinde Haziran 22, 2012, 19:27:15 ÖS
Evet cf adaptör de belki uyumsuzluk vardır. Bana hiç benk gelmedi böyle bir durum. Ben hep dx den aldığım için orayı söyledim. Başka yerlerde de bulabilirsin ama Türkiye'dekiler 30-40 TL fiyat çekiyor. Dx veya ebay den şansını deneyebilirsin.


Konu Başlığı: Ynt: A1200 de PCMCIA'dan CF okutma
Gönderen: atlantis üzerinde Haziran 23, 2012, 20:54:51 ÖS
Ben hata yapmışım. Sağolsun Toddler uyardı. Sen pcmcia kart okuyucudan bahsederken ben 44 pin ide yuvasına takılan cf kart okuyucudan bahsetmişim. Kusura bakma. Bebek olduğundan beri kafa yerinde değil :D