|
Konu Başlığı: Desktop video ve 3d modelleme animasyon 199x amiga Gönderen: blackturk üzerinde Haziran 27, 2012, 21:46:20 ÖS Beğendiğim bir kaç video'yu paylaşıyım istedim.İyi seyirler.Vayy beee sen neymişsin video toasterrr :D.Acaba o zamanlar pc amca neler yapıyordu dosda pw'mi çalıştırıyorlardı ne haa haaaaa .. ;D seznQmDp2pU&feature=related 3AN1Sk058GE&feature=relmfu WslSzQydnNs&feature=related eNQJgqt0p-k&feature=related j37F7kZeyPE&feature=related y2zVDYmGwYo&feature=related pPB39fvq8m0&feature=related Konu Başlığı: Ynt: Desktop video ve 3d modelleme animasyon 199x amiga Gönderen: LW3D üzerinde Haziran 29, 2012, 17:51:42 ÖS LightWave 3D 3.5 videosunun sonundaki fotoğraflar Coze'nin bana hediye ettiği Lightwave 3.5'un resimleri... Internetteki tek LW 3.5 fotoğrafı onlar sanırım...
Konu Başlığı: Ynt: Desktop video ve 3d modelleme animasyon 199x amiga Gönderen: blackturk üzerinde Haziran 29, 2012, 20:32:34 ÖS bu animasyonlar çok iyi.Yıl 1989
R2WbusNJie8#! Konu Başlığı: Ynt: Desktop video ve 3d modelleme animasyon 199x amiga Gönderen: LW3D üzerinde Temmuz 02, 2012, 14:44:20 ÖS Zamanına göre çok iyi işler... Şimdi animasyon modellemeyle ilgilenenlere gösterseniz, dalga geçerler :)
|