commodore.gen.tr

Amiga => Amiga Donanım => Konuyu başlatan: Jax üzerinde Temmuz 17, 2012, 12:36:30 ÖS



Konu Başlığı: Amiga Joystick için usb adaptörü
Gönderen: Jax üzerinde Temmuz 17, 2012, 12:36:30 ÖS
Arkadaşlar google da bu konu ile ilgili arama yaparken, Amiga joysticklerimizi pclerimizde usb adaptörü ile kullanabileceğimizi gördüm. Sitemiz üyeleri içinde çok becerikli arkadaşlar olduğunu da çok iyi biliyorum. Acaba bu kabloyu benim için yapabilecek bir arkadaş var mı? Özellikle sensible world of soccer ı pc de online olarak oynamak istiyorum.

http://amigakit.leamancomputing.com/catalog/product_info.php?products_id=1036 (http://amigakit.leamancomputing.com/catalog/product_info.php?products_id=1036)

(http://amigakit.leamancomputing.com/catalog/images/Amiga_Joystick_USB_Adapter.jpg)


Konu Başlığı: Ynt: Amiga Joystick için usb adaptörü
Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Temmuz 17, 2012, 13:43:36 ÖS
http://www.commodore.gen.tr/sss/entry/Commodore_Atari_joystigini_PCde_kullanmak_-_USB_34.html (http://www.commodore.gen.tr/sss/entry/Commodore_Atari_joystigini_PCde_kullanmak_-_USB_34.html)

inceleyiniz...


Konu Başlığı: Ynt: Amiga Joystick için usb adaptörü
Gönderen: Jax üzerinde Temmuz 17, 2012, 17:02:34 ÖS
İyide bunu kim yapacak :) Ben yapamam. Benim için çok zor.


Konu Başlığı: Ynt: Amiga Joystick için usb adaptörü
Gönderen: amigateknik üzerinde Temmuz 17, 2012, 18:51:43 ÖS
merhaba elimde hazır kalmadı siparışe göre yapıyorum burdakı bazı arkadaşlara yaptım ayrıntılı görüşürüz gsm:05446886266

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-bilgisayar-oyun-donanimlari-usb-extanil-commodore-amiga-sega-master-sistem-100-uyumlu-45119344/detay/ (http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-bilgisayar-oyun-donanimlari-usb-extanil-commodore-amiga-sega-master-sistem-100-uyumlu-45119344/detay/)


Konu Başlığı: Ynt: Amiga Joystick için usb adaptörü
Gönderen: fatihcavus üzerinde Temmuz 17, 2012, 19:32:10 ÖS
ŞAFAK SENİN KAFA ÇALIŞIYOR!


Konu Başlığı: Ynt: Amiga Joystick için usb adaptörü
Gönderen: Jax üzerinde Temmuz 17, 2012, 20:02:34 ÖS
merhaba elimde hazır kalmadı siparışe göre yapıyorum burdakı bazı arkadaşlara yaptım ayrıntılı görüşürüz gsm:05446886266

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-bilgisayar-oyun-donanimlari-usb-extanil-commodore-amiga-sega-master-sistem-100-uyumlu-45119344/detay/ (http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-bilgisayar-oyun-donanimlari-usb-extanil-commodore-amiga-sega-master-sistem-100-uyumlu-45119344/detay/)

Hocam ilana baktım fakat fiyat biraz tuzlu geldi :S


Konu Başlığı: Ynt: Amiga Joystick için usb adaptörü
Gönderen: amigateknik üzerinde Temmuz 17, 2012, 21:37:12 ÖS
resimlere baktıysanız devrede hazır bişey kulanmıyorum sıfırdan devre hazırlanıp montaj yapılıyor  farklı kolarıda bağlayabilirsiniz 2 ateş buton özilikli


Konu Başlığı: Ynt: Amiga Joystick için usb adaptörü
Gönderen: Jax üzerinde Temmuz 19, 2012, 11:50:13 ÖÖ
Yardımcı olabilecek arkadaş yok mu?


Konu Başlığı: Ynt: Amiga Joystick için usb adaptörü
Gönderen: LW3D üzerinde Temmuz 19, 2012, 12:06:06 ÖS
@JAX : Buradaki arkadaşların çoğu sizin gibi hobi olarak bu olaya bakıyorlar ve yine sizin benim gibi çok zamanları ve çok bilgileri yok. Bu tür şeyleri ya kendiniz yapmak zorunda kalıyor ya da fiyatı neyse ödemek zorunda kalıyorsunuz. Burdaki arkadaşların çoğuyla yüz yüze görüşmüşüzdür. ya da demo partide Ozkano ve Tolga'yı sıkıştırmalarından biliyorum, havya, lehim anlamayan insanlar :) Ya bir sonraki demo partiye kadar beklemek zorundasınız ya da amigateknik'ten almanız gerekiyor gibi.. :(


Konu Başlığı: Ynt: Amiga Joystick için usb adaptörü
Gönderen: amigateknik üzerinde Temmuz 19, 2012, 16:14:41 ÖS
jax arkadaşımızdan ödemesi alındı sıparışı hazırlanıp elden teslim edilcek hayırlı olsun

not. diyer arkadaşlardan sıparış etmek isteyen varsa irtibat 05446886266 yada meaj atabilirler siteye


Konu Başlığı: Ynt: Amiga Joystick için usb adaptörü
Gönderen: Jax üzerinde Temmuz 24, 2012, 15:20:11 ÖS
Şafak beyden ürünü bugün teslim aldım. Hemen eve gelip deneme yaptım. Amiga joystik im ile sensible soccer oynadım winuae üzerinden. İlk maçı 2-0 aldım. :)
Adaptör gayet güzel çalışıyor. Şafak bey tekrar elinize sağlık.


Konu Başlığı: Ynt: Amiga Joystick için usb adaptörü
Gönderen: commander64 üzerinde Temmuz 24, 2012, 21:36:46 ÖS
Hayırlı olsun:)


Konu Başlığı: Ynt: Amiga Joystick için usb adaptörü
Gönderen: amigateknik üzerinde Temmuz 25, 2012, 00:34:49 ÖÖ
Şafak beyden ürünü bugün teslim aldım. Hemen eve gelip deneme yaptım. Amiga joystik im ile sensible soccer oynadım winuae üzerinden. İlk maçı 2-0 aldım. :)
Adaptör gayet güzel çalışıyor. Şafak bey tekrar elinize sağlık.

tekrar hayırlı olsun görüşmek üzere


Konu Başlığı: Ynt: Amiga Joystick için usb adaptörü
Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Temmuz 26, 2012, 10:06:46 ÖÖ
Güle güle kullan


Konu Başlığı: Ynt: Amiga Joystick için usb adaptörü
Gönderen: AmonR üzerinde Temmuz 27, 2012, 10:03:29 ÖÖ

Hayırlı olsun, güle güle kullanın. :)

Sırf merakımdan soruyorum:
Bu USB joystickler hep analog mu üretiliyorlar?
Eski dijital joysticklerin USB uçlu muadilleri üretilmiyor mu?
GG'de ve sahibinden'de baktım da hiç göremedim.

Dijital olanlar ya 9-pin Amiga/Atari uçlu ya da PC'lerdeki MIDI/joystick portuna takılmak üzere (sanırım) 15-pin uçlu.
Bende Quickshot marka bu MIDI/joystick portuna takılanlardan var, desktop PC'de kullanabiliyorum ama laptoplar ve yeni nesil PC'lerde tabii bu MIDI/joystick portu yok.
Laptopta "retro" oyunlar için mecburen USB uçlu PS2 muadili veya Sega Genesis muadili gamepad'ler kullanıyorum.
Ama USB uçlu bir dijital joystick olsa ne güzel olurdu...


Konu Başlığı: Ynt: Amiga Joystick için usb adaptörü
Gönderen: amigateknik üzerinde Temmuz 27, 2012, 10:48:20 ÖÖ

Hayırlı olsun, güle güle kullanın. :)

Sırf merakımdan soruyorum:
Bu USB joystickler hep analog mu üretiliyorlar?
Eski dijital joysticklerin USB uçlu muadilleri üretilmiyor mu?
GG'de ve sahibinden'de baktım da hiç göremedim.

Dijital olanlar ya 9-pin Amiga/Atari uçlu ya da PC'lerdeki MIDI/joystick portuna takılmak üzere (sanırım) 15-pin uçlu.
Bende Quickshot marka bu MIDI/joystick portuna takılanlardan var, desktop PC'de kullanabiliyorum ama laptoplar ve yeni nesil PC'lerde tabii bu MIDI/joystick portu yok.
Laptopta "retro" oyunlar için mecburen USB uçlu PS2 muadili veya Sega Genesis muadili gamepad'ler kullanıyorum.
Ama USB uçlu bir dijital joystick olsa ne güzel olurdu...


herkese hayırlı cumalar

merhaba 15.pin lı koluda usb cıkışı yapıyorum hata şöyle olur hem 9.pin hem 15.pin bağlıyacanız bi sistem olur amiganın koları ve pc nın kolarını kulanma imkanı olcak ararsanız ayrıntılı görüşüz gsm:05446886266


Konu Başlığı: Ynt: Amiga Joystick için usb adaptörü
Gönderen: AmonR üzerinde Temmuz 27, 2012, 11:57:25 ÖÖ
@amigateknik,

İlginiz için teşekkürler.
Doğrusu aklımda böyle bir çevirici yaptırmak yoktu. Ben sadece bir dileğimi dile getireyim dedim. :)

Fakat böyle bir çevirici yaptırmayı düşündüğümde ilk arayacağım kişi siz olacaksınız.  8)


Konu Başlığı: Ynt: Amiga Joystick için usb adaptörü
Gönderen: amigateknik üzerinde Ağustos 02, 2012, 11:18:30 ÖÖ
@amigateknik,

İlginiz için teşekkürler.
Doğrusu aklımda böyle bir çevirici yaptırmak yoktu. Ben sadece bir dileğimi dile getireyim dedim. :)

Fakat böyle bir çevirici yaptırmayı düşündüğümde ilk arayacağım kişi siz olacaksınız.  8)


her zaman yardımcı olmaya çalışırım görüşüz