commodore.gen.tr

Amiga => Amiga Donanım => Konuyu başlatan: ozkano üzerinde Eylül 20, 2012, 23:39:48 ÖS



Konu Başlığı: amiga 1200 için usb mouse pcb si yaptım
Gönderen: ozkano üzerinde Eylül 20, 2012, 23:39:48 ÖS
şuan bu prototoip, şimdi daha kulanışlısını yapıyorum, bildiğiniz gibi bazı 1200 modellerinde mouse kısmı anakarttan ayrılıyor, yaptığım pcb de orjinal modulu çıkarıp yerine usb mouse versiyonunu takmak


http://retrocu.blogspot.com/2012/09/usb-mouse-to-amiga-1200.html (http://retrocu.blogspot.com/2012/09/usb-mouse-to-amiga-1200.html)


Konu Başlığı: Ynt: amiga 1200 için usb mouse pcb si yaptım
Gönderen: LW3D üzerinde Eylül 20, 2012, 23:44:36 ÖS
güzel bir proje...peki iki kişi kick off oynayacak olsak, ikincisi usb joypad'den oynayabilir mi :P  - kısa devre yapma :)


Konu Başlığı: Ynt: amiga 1200 için usb mouse pcb si yaptım
Gönderen: ozkano üzerinde Eylül 20, 2012, 23:46:55 ÖS
heheh sıra ile oynuyacaklar :)


Konu Başlığı: Ynt: amiga 1200 için usb mouse pcb si yaptım
Gönderen: atlantis üzerinde Eylül 20, 2012, 23:52:47 ÖS
Süpersin ya. Hangi 1200 modelleri bunlar? 1d4'te yoktu sanırım böyle bir şey.


Konu Başlığı: Ynt: amiga 1200 için usb mouse pcb si yaptım
Gönderen: ozkano üzerinde Eylül 20, 2012, 23:53:28 ÖS
bendeki rev2b


Konu Başlığı: Ynt: amiga 1200 için usb mouse pcb si yaptım
Gönderen: atlantis üzerinde Eylül 21, 2012, 00:17:27 ÖÖ
Bizim için de çözüm düşünüyor musun peki?


Konu Başlığı: Ynt: amiga 1200 için usb mouse pcb si yaptım
Gönderen: ozkano üzerinde Eylül 21, 2012, 00:24:34 ÖÖ
1d4 dede çalışır sadece ara kablo olması gerek


Konu Başlığı: Ynt: amiga 1200 için usb mouse pcb si yaptım
Gönderen: Leon üzerinde Eylül 21, 2012, 03:54:00 ÖÖ
USB Hub takilir mi peki :)


Konu Başlığı: Ynt: amiga 1200 için usb mouse pcb si yaptım
Gönderen: ozkano üzerinde Eylül 21, 2012, 07:52:33 ÖÖ
takarsında çalışmaz :)


Konu Başlığı: Ynt: amiga 1200 için usb mouse pcb si yaptım
Gönderen: atlantis üzerinde Eylül 21, 2012, 08:25:24 ÖÖ
1d4'te mouse portu kablo ile slota gidiyor. O ara kablo olur mu yoksa illa cihaza uygun kablo mu yapmak lazım?


Konu Başlığı: Ynt: amiga 1200 için usb mouse pcb si yaptım
Gönderen: ozkano üzerinde Eylül 21, 2012, 08:37:27 ÖÖ
O kablo ile ekstra birsey gerekmiyor


Konu Başlığı: Ynt: amiga 1200 için usb mouse pcb si yaptım
Gönderen: Geos üzerinde Eylül 21, 2012, 09:57:40 ÖÖ
orjinal gibi olmuş


Konu Başlığı: Ynt: amiga 1200 için usb mouse pcb si yaptım
Gönderen: LW3D üzerinde Eylül 21, 2012, 10:29:00 ÖÖ
ozkano, gosteripte vermeyen tipte bir arkadaşımız...Böyle değişik ürünleri gösteriyor, sevabına şu forum milletine de bir iyilik düşüneyim demiyor...


Konu Başlığı: Ynt: amiga 1200 için usb mouse pcb si yaptım
Gönderen: ozkano üzerinde Eylül 21, 2012, 10:56:02 ÖÖ
tamam yakında siparişleri açıyorum,


Konu Başlığı: Ynt: amiga 1200 için usb mouse pcb si yaptım
Gönderen: LW3D üzerinde Eylül 21, 2012, 10:59:00 ÖÖ
Aç, çok özel tasarımlarını kendine saklayabilirsin... Ama Amiga500 için sabit disk ve RAM, Amiga 600 ya da 1200 için RAM uygulamaları herkesi memnun edecektir. Senin çok ilgini çekmiyor ama Commodore 64, Atari 800XL ve Sinclair için easyflash türü uygulamalarda çok işe yarayacaktır. Bir anda ailemizin retro hardware store'u olursun :)


Konu Başlığı: Ynt: amiga 1200 için usb mouse pcb si yaptım
Gönderen: Def Leppard üzerinde Eylül 21, 2012, 17:35:27 ÖS
http://www.ebay.co.uk/itm/Amiga-USB-Mouse-Adapter-PS-2-USB-Brand-New-/120777266394?pt=UK_VintageComputing_RL&hash=item1c1ee2d4da (http://www.ebay.co.uk/itm/Amiga-USB-Mouse-Adapter-PS-2-USB-Brand-New-/120777266394?pt=UK_VintageComputing_RL&hash=item1c1ee2d4da)

Burdada daha ayrıntılı bir model yapılmış...


Konu Başlığı: Ynt: amiga 1200 için usb mouse pcb si yaptım
Gönderen: ozkano üzerinde Eylül 21, 2012, 17:58:19 ÖS
tamam ben 30€ dana veririm size :)