|
Konu Başlığı: A600 için bir turbo daha :) Furia S628 Gönderen: "jacknife" üzerinde Ekim 22, 2012, 17:48:16 ÖS ACA-620 ve ACA-630 dan sonra bir turbo daha ... Furia S628
A600 sahipleri yaşadı,ortalık turbodan geçilmiyor ;) http://eab.abime.net/showthread.php?t=65651 (http://eab.abime.net/showthread.php?t=65651) http://www.amigaportal.cz/forum/showthread.php?t=3773 (http://www.amigaportal.cz/forum/showthread.php?t=3773) http://mfilos.blogspot.sk/2011/11/a600-testing-my-new-arrived-furia-s628.html (http://mfilos.blogspot.sk/2011/11/a600-testing-my-new-arrived-furia-s628.html) http://www.amigaportal.cz/clankyos3/6407-f%C3%BAria-s628-turbokarta-pro-amigu-600 (http://www.amigaportal.cz/clankyos3/6407-f%C3%BAria-s628-turbokarta-pro-amigu-600) (http://b1210.hizliresim.com/12/q/f5uvz.jpg) (http://b1210.hizliresim.com/12/q/f5uwf.jpg) (http://d1210.hizliresim.com/12/q/f5v3b.jpg) ciIBY59hSyo Konu Başlığı: Ynt: A600 için bir turbo daha :) Furia S628 Gönderen: LW3D üzerinde Ekim 23, 2012, 14:34:30 ÖS Bu üründe, sanırım ucuz yollu turbo olsun diye geliştirilmiş. Fiyat konusunda bir bilgi var mı?
Konu Başlığı: Ynt: A600 için bir turbo daha :) Furia S628 Gönderen: "jacknife" üzerinde Ekim 23, 2012, 17:15:07 ÖS Bu üründe, sanırım ucuz yollu turbo olsun diye geliştirilmiş. Fiyat konusunda bir bilgi var mı? 70 euro okumuştum forumun birinde.. Konu Başlığı: Ynt: A600 için bir turbo daha :) Furia S628 Gönderen: LW3D üzerinde Ekim 23, 2012, 17:54:25 ÖS Amiga 600'e bayağ hayat verir bu kart... 8MB RAM ve biraz daha hız...Whdload uyumlu... güzel..
|