commodore.gen.tr

Amiga => Amiga Donanım => Konuyu başlatan: "jacknife" üzerinde Ekim 22, 2012, 17:48:16 ÖS



Konu Başlığı: A600 için bir turbo daha :) Furia S628
Gönderen: "jacknife" üzerinde Ekim 22, 2012, 17:48:16 ÖS
ACA-620 ve  ACA-630 dan sonra bir turbo daha ... Furia S628

A600 sahipleri yaşadı,ortalık turbodan geçilmiyor ;)
http://eab.abime.net/showthread.php?t=65651 (http://eab.abime.net/showthread.php?t=65651)

http://www.amigaportal.cz/forum/showthread.php?t=3773 (http://www.amigaportal.cz/forum/showthread.php?t=3773)

http://mfilos.blogspot.sk/2011/11/a600-testing-my-new-arrived-furia-s628.html (http://mfilos.blogspot.sk/2011/11/a600-testing-my-new-arrived-furia-s628.html)

http://www.amigaportal.cz/clankyos3/6407-f%C3%BAria-s628-turbokarta-pro-amigu-600 (http://www.amigaportal.cz/clankyos3/6407-f%C3%BAria-s628-turbokarta-pro-amigu-600)

(http://b1210.hizliresim.com/12/q/f5uvz.jpg)

(http://b1210.hizliresim.com/12/q/f5uwf.jpg)

(http://d1210.hizliresim.com/12/q/f5v3b.jpg)
ciIBY59hSyo



Konu Başlığı: Ynt: A600 için bir turbo daha :) Furia S628
Gönderen: LW3D üzerinde Ekim 23, 2012, 14:34:30 ÖS
Bu üründe, sanırım ucuz yollu turbo olsun diye geliştirilmiş. Fiyat konusunda bir bilgi var mı?


Konu Başlığı: Ynt: A600 için bir turbo daha :) Furia S628
Gönderen: "jacknife" üzerinde Ekim 23, 2012, 17:15:07 ÖS
Bu üründe, sanırım ucuz yollu turbo olsun diye geliştirilmiş. Fiyat konusunda bir bilgi var mı?


70 euro okumuştum forumun birinde..


Konu Başlığı: Ynt: A600 için bir turbo daha :) Furia S628
Gönderen: LW3D üzerinde Ekim 23, 2012, 17:54:25 ÖS
Amiga 600'e bayağ hayat verir bu kart... 8MB RAM ve biraz daha hız...Whdload uyumlu... güzel..