|
Konu Başlığı: Octamed 5 pro ile yaptığım Amiga intro müzikler video Gönderen: blackturk üzerinde Nisan 07, 2013, 17:26:20 ÖS Amiga octamed pro v5.04 ile 2 ay süre içersinde yaptığım doyaçlama yaparak ortaya çıkardığım intro müzikleri tamemen amatör ruhla yaptım.Amiga'da ilk denemem oluyor.Videoda izlediğiniz müzik'ler med formatında olup.amiganın workbench libs diznin içersinde medplayer.library olması gerekiyor.Ekrandaki menü secenekli ile çalma programını amiga 1200 üzerinde lattice c ile yazdım.Amigadaki ilk product'um ;D :D
http://www.youtube.com/watch?v=uwOmGXymFjs&feature=youtu.be (http://www.youtube.com/watch?v=uwOmGXymFjs&feature=youtu.be) Konu Başlığı: Ynt: Octamed 5 pro ile yaptığım Amiga intro müzikler video Gönderen: siber06 üzerinde Nisan 08, 2013, 10:50:09 ÖÖ süper çalışmalar... bunlerı oyunların içine entegre ettin mi? oynamada yanında yat :D
Konu Başlığı: Ynt: Octamed 5 pro ile yaptığım Amiga intro müzikler video Gönderen: blackturk üzerinde Nisan 08, 2013, 19:05:16 ÖS siber06 teşşekürler .Amiga'da octamed kullanmak gayet basit ve güzel ortaya ürün çıkarmak kolay değil.Müzik bilgim ise çok zayıf ancak bu kadar yapabiliyorum.Oyun meselesi Gelince gerçekten çetrefelli işler Süper kurşunsuz gazzz alıp . 10 saat'lik iş temposundan sonra kolay değil.Ama Yapmam demem.:P
Konu Başlığı: Ynt: Octamed 5 pro ile yaptığım Amiga intro müzikler video Gönderen: LW3D üzerinde Nisan 09, 2013, 13:16:55 ÖS senin gibi üretken bir arkadaşımız olması ne güzel... Oyunlar, müzikler...hep güzel şeyler yapıyorsun... Tebrikler..
Not: video çekimlerinde profesyonelce olsa harika olacak :) Konu Başlığı: Ynt: Octamed 5 pro ile yaptığım Amiga intro müzikler video Gönderen: MYTH üzerinde Nisan 10, 2013, 16:08:46 ÖS Tebrikler :)
Konu Başlığı: Ynt: Octamed 5 pro ile yaptığım Amiga intro müzikler video Gönderen: wizofwor üzerinde Nisan 10, 2013, 16:44:02 ÖS Bence de ucuz yollu bir tripod almanın vakti almış gibi.
Konu Başlığı: Ynt: Octamed 5 pro ile yaptığım Amiga intro müzikler video Gönderen: blackturk üzerinde Nisan 10, 2013, 19:39:49 ÖS Arkadaşlar teşşekürler.Keşeke bunları 90'larda yapabilseydim.Düzgün kaynak bulamıyordumki .LW3d daha yaptığım başka işler var.C64 'ü xe1541 kablo ile hdd64 yazılmı ile pc'ye bağlanmak.Amiga'nın paralel portuna external bağladığım ZIP DRIVE kurulumu ve ayarları zip drive okuma hızı .C64 üzerinde xcopy benzer bir porgramla nasıl disk kopyalama işlem yapıldığını.ide68k ile 20 gb hdd ile cd rw program yazmayı.A500 rev 8.1 board mod'luyarak.8375 2mb chip ram'li amiga 500 plus'a çevirdiğimi.Atari 800 xl bir sio2pc devresi yapıp nasıl bağlandığımı.Biraz abarttım galiba kusura bakmayın.hobby olarak ilgileniyorum.İyi bir kamera edinmenin zamanı geldi.Araştırcam.
Konu Başlığı: Ynt: Octamed 5 pro ile yaptığım Amiga intro müzikler video Gönderen: LW3D üzerinde Nisan 10, 2013, 23:39:17 ÖS sorun kamerada değil, wizofwor'un dediği gibi sabit dursa sorun olmayacak :P
Birde bu tür videoları zamanında PC'deki TV kartına girerek kayıt ediyordum. Kamera yerine ekran görüntülerini kayıt etmekte denenebilir...Çalışmalar güzel, takdir ediyoruz. Çekimlerle gölgelenmesin dileğimiz... |