commodore.gen.tr

Genel Kategori => DemoScene => Konuyu başlatan: siber06 üzerinde Mayıs 02, 2013, 14:00:55 ÖS



Konu Başlığı: 64kb'a bu nasıl sığar
Gönderen: siber06 üzerinde Mayıs 02, 2013, 14:00:55 ÖS
Bu nasıl bir assembly, bu nasıl bir code, bunlar nasıl yapılıyor biri bana tokat atsın? :D


UchVsOVxYXQ

Bilgi için;
http://www.pouet.net/prod.php?which=59107 (http://www.pouet.net/prod.php?which=59107)


Konu Başlığı: Ynt: 64kb'a bu nasıl sığar
Gönderen: guru68 üzerinde Mayıs 02, 2013, 20:34:43 ÖS
beni hem tokatlayın hem de tekmeleyin o.O


Konu Başlığı: Ynt: 64kb'a bu nasıl sığar
Gönderen: hasimayaz üzerinde Mayıs 02, 2013, 20:54:20 ÖS
download linkinde W32/spybot.worm var..


Konu Başlığı: Ynt: 64kb'a bu nasıl sığar
Gönderen: siber06 üzerinde Mayıs 02, 2013, 22:17:47 ÖS
evet download linkinde sıkıntı var... >:( ancak download edip, programı çalıştırmak için manyak bi makişna gerekiyor, o da ayrı bir mesele ???


Konu Başlığı: Ynt: 64kb'a bu nasıl sığar
Gönderen: мemrah üzerinde Mayıs 03, 2013, 00:17:07 ÖÖ
Saka mi bu!?


Konu Başlığı: Ynt: 64kb'a bu nasıl sığar
Gönderen: MeG üzerinde Mayıs 13, 2013, 10:55:41 ÖÖ
hep Debris yüzünden bunlar  :D


Konu Başlığı: Ynt: 64kb'a bu nasıl sığar
Gönderen: Cydonian üzerinde Mayıs 13, 2013, 13:51:56 ÖS
sadece grafik kütüphanesine referans/link kodu olduğu için sığıyor. yani işlemci ve ekran kartlarının üzerinde hazır grafik kütüphaneleri (openGL gibi) var, sadece ona referans/link veriyorlar. c64 gibi eski teknolojide ise tüm grafiği de kendin kodluyordun o yüzden şimdiki programcıları değil eski c64 zamanının programcılarını ben sihirbaz olarak görüyorum, adamlar hem grafik hem müzik hem kodu 64kb'ye sığdırırdı :)


Konu Başlığı: Ynt: 64kb'a bu nasıl sığar
Gönderen: malik üzerinde Ağustos 19, 2014, 09:25:27 ÖÖ
Hazır enstruman ses verirerine sahip bir cihaza sadece notaları verirsin saatlerce müzik caçal. Bu 64 kb de sadece programlanmış formuller, algoritmalar. Asıl Commodore 64 demoscene ler imkansız gibi görünür ama gercektende herşey programın içinde ve birkaç KB oyunda dahil. Adamlar gercekten sihirbaz gibiydiler, sihirli kelime neydi bilyormusunuz: Adam değneği çekiyor CRUNCH, DECRUNC diyor, ekranda birkaç parlama birkaç cızırtı ve al sana sihir. Düşün bakim akla mantıga sıgarmı.


Konu Başlığı: Ynt: 64kb'a bu nasıl sığar
Gönderen: comozor üzerinde Ağustos 19, 2014, 09:55:09 ÖÖ
hep Debris yüzünden bunlar  :D

Harbi... :D Bu da imkansızın intro hali olmuş.


Konu Başlığı: Ynt: 64kb'a bu nasıl sığar
Gönderen: Murat Çileli üzerinde Ağustos 19, 2014, 09:56:19 ÖÖ
96 K'lık oyun kkrieger'i gördükten sonra hiçbir şeye şaşırmıyorum.

2NBG-sKFaB0


Konu Başlığı: Ynt: 64kb'a bu nasıl sığar
Gönderen: siber06 üzerinde Ağustos 19, 2014, 11:04:09 ÖÖ
Yuh be 96kb'da Quake tarzı oyun oynayabilirmişiz aslında. Nedir bunlar arkadaş. Bu adamalar insan değil


Konu Başlığı: Ynt: 64kb'a bu nasıl sığar
Gönderen: alp1900 üzerinde Ağustos 19, 2014, 23:56:24 ÖS
KKRİEGER başarılı bir oyun!!


Konu Başlığı: Ynt: 64kb'a bu nasıl sığar
Gönderen: emarti üzerinde Ağustos 20, 2014, 00:10:14 ÖÖ
32 ve 64 bit üzerinde de bahsedilen boyutlarda demo programları yapanlar var. google amcadan aratın.


Konu Başlığı: Ynt: 64kb'a bu nasıl sığar
Gönderen: ibo1973 üzerinde Ağustos 20, 2014, 00:18:17 ÖÖ
bana göre bunlar imkansız şeyler vidyodakiler oluyorsada bilgisayarın içindeki standarta olan bi şeyleri çağırıp oluyordur . madem bu kadar idalılar windows ortamı dışında bi şeyler yapsınlar görelim örneğin 720k  kb lık bir disketten boot etsin hiç hdd si olmayan bir bilgisayarda çalışşın görelim . windowsun içinde ordan bi dll çağır burdan direx x kulanla yapılan demolar bana anlamsız geliyor.


Konu Başlığı: Ynt: 64kb'a bu nasıl sığar
Gönderen: fst üzerinde Mart 23, 2016, 01:00:02 ÖÖ
Bildiğim kadarıyla matematiksel olarak formülize ediyorlar adamlar tüm geometriyi. Misal şu video'da basit birkaç formülle neler çıkarılabileceğinin bir örneği var:
https://www.youtube.com/watch?v=1IqGKHtLddM (https://www.youtube.com/watch?v=1IqGKHtLddM)


Konu Başlığı: Ynt: 64kb'a bu nasıl sığar
Gönderen: Murat Çileli üzerinde Mart 23, 2016, 04:03:50 ÖÖ
Coder / Programcı farkı... Respect!