|
Konu Başlığı: Konsolların Sanatsal Fotoğrafları(kendi çektiğim) Gönderen: cengizermis üzerinde Haziran 08, 2013, 09:53:24 ÖÖ Merhabalar,
Daha önce başka forumlarda paylaştığım fakat pek ilgi görmeyen bi çalışmayı paylaşmak istiyorum... Fotoğraflar doğal hallerinde değildir. Poster havası katmak için çeşitli efektler uygulanmıştır. Pro bi makina ile çekilmediği için çekerken yapabildiğim ayarlar kısıtlı. http://www.youtube.com/user/cengizermis1 (http://img38.imageshack.us/i/dscf7633y.JPG)(http://img38.imageshack.us/img38/8363/dscf7633y.th.JPG) (http://img259.imageshack.us/img259/7449/zapper.th.jpg) (http://img259.imageshack.us/i/zapper.jpg/) (http://img842.imageshack.us/img842/218/dscf7627f.th.jpg) (http://img842.imageshack.us/i/dscf7627f.jpg/) (http://img824.imageshack.us/img824/462/gameboyy.th.jpg) (http://img824.imageshack.us/i/gameboyy.jpg/) (http://img89.imageshack.us/img89/1214/duckx.th.jpg) (http://img89.imageshack.us/i/duckx.jpg/) (http://img46.imageshack.us/img46/5562/dscf7625j.th.jpg) (http://img46.imageshack.us/i/dscf7625j.jpg/) (http://img13.imageshack.us/img13/6426/ataricarts.th.jpg) (http://img13.imageshack.us/i/ataricarts.jpg/) (http://img341.imageshack.us/img341/3738/arcademario.th.jpg) (http://img341.imageshack.us/i/arcademario.jpg/) Konu Başlığı: Ynt: Konsolların Sanatsal Fotoğrafları(kendi çektiğim) Gönderen: Selim7 üzerinde Haziran 08, 2013, 10:30:14 ÖÖ Çok güzel görünüyorlar. Başarılı çalışmalar olmuş bence. Elinize sağlık. : )
Konu Başlığı: Ynt: Konsolların Sanatsal Fotoğrafları(kendi çektiğim) Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Haziran 08, 2013, 12:44:48 ÖS Dergilere vb. reklam resimleri olabilecek kadar başarılı çalışmalar olmuş bence ;)
Konu Başlığı: Ynt: Konsolların Sanatsal Fotoğrafları(kendi çektiğim) Gönderen: cengizermis üzerinde Haziran 08, 2013, 12:51:08 ÖS Çok güzel görünüyorlar. Başarılı çalışmalar olmuş bence. Elinize sağlık. : ) Dergilere vb. reklam resimleri olabilecek kadar başarılı çalışmalar olmuş bence ;) Teşekkürler arkadaşlar... Benim için retro-eski konsol/oyun tutkusu çok katmanlı bir olgu... oyunların/konsolların tasarımları, konuları, o dönemki estetik, bilim kurgu anlayışını ve popüler kültürü yansıtmaları açısından heyecan verici şeyler. Misal geçenlerde rus yapımı kutulu bir game watch gördüm. Direk aklıma şu geldi : Soğuk savaş zamnında taraflardan biri bunu paketlemiş ve hala kutusunda. içinden yer yüzündeki görevini tamamlayamadan ölmüş birinin hayaleti çıkacak gibi :)Buna nostalji denemez, kişisel bir deneyim değil çünki... Ne denir bilmiyorum. :)I Konu Başlığı: Ynt: Konsolların Sanatsal Fotoğrafları(kendi çektiğim) Gönderen: SrKn3e üzerinde Eylül 26, 2014, 21:27:08 ÖS Sondaki mario bros tam 80ler kokuyor :)
|