|
Konu Başlığı: Selam.. Gönderen: xeon83 üzerinde Ağustos 09, 2013, 02:21:53 ÖÖ Merhaba. Ben İstanbuldan Suha. 30 yaşındayım. Bilgisayar işiyle uğraşıyorum. Forumu birkaç gündür takip etmekteyim fakat Amiga500 alıp üye olmak bugüne nasipmiş..
8-10 yaşında bir arkadaşın evinde tanıştığım Amiga çocukluk hayalimdi. Atari salonlarında büyüdük denebilir. Zamanla çeşitli konsol ve pc lere sahip olduk (hatta kendimde bilgisayarcı oldum) fakat efsane bir türlü kısmet olmadı. Dün kargoyla geldi paketinden açtığımda çocuk gibi sevindim. 20 yıl önceki ufaklığın rüyası gerçek olmuştu adeta. Forumu keşfedincede çok sevindim. Biraz cahilce düşünmüşüm sanırım hala amiga derdinde olan bi benim sanıyordum :) Herkeze iyi forumlar.. Konu Başlığı: Ynt: Selam.. Gönderen: Selim7 üzerinde Ağustos 09, 2013, 02:45:01 ÖÖ Aramıza hoşgeldiniz. Derdine derman arayan burada bulabiliyor. Eminim zamanla bunu sizde tecrübe edeceksiniz. : ) İhtiyaç duyduğunuzun daha fazlası burada.
İyi forumlar.. : ) Konu Başlığı: Ynt: Selam.. Gönderen: kaptan akgun üzerinde Ağustos 09, 2013, 10:20:24 ÖÖ Arkadaşım foruma hoş geldin.
Konu Başlığı: Ynt: Selam.. Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Ağustos 10, 2013, 10:34:38 ÖÖ Suha Bey,
Aramıza hoş geldiniz. Retroya giren kolay kolay bırakamaz. Saygılar Konu Başlığı: Ynt: Selam.. Gönderen: xeon83 üzerinde Ağustos 10, 2013, 10:38:39 ÖÖ hoşbulduk, sağolun
Konu Başlığı: Ynt: Selam.. Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Ağustos 10, 2013, 15:02:39 ÖS Hoşgeldiniz ;)
Konu Başlığı: Ynt: Selam.. Gönderen: guru68 üzerinde Ağustos 10, 2013, 18:01:59 ÖS hosgeldin
Konu Başlığı: Ynt: Selam.. Gönderen: Atacan üzerinde Ağustos 11, 2013, 19:04:36 ÖS Hoş Geldiniz.
Konu Başlığı: Ynt: Selam.. Gönderen: xeon83 üzerinde Ağustos 11, 2013, 19:32:19 ÖS Eyvallah hosbulduk sagolun,
|