|
Konu Başlığı: Amiga'da C64 Emülasyonu Gönderen: xeon83 üzerinde Ağustos 15, 2013, 04:39:55 ÖÖ Mutlaka uğraşılmıştır ama forumda konusunu bulamadım..
İki gecedir uğraşıyorum. A64 v2.02 le tam oldu bu iş derken out of memory e düştüm. A500 le olmayacak gibi. A64 veya farklı emulator deneyip iyi sonuç alan varmı merak ettim.. Konu Başlığı: Ynt: Amiga'da C64 Emülasyonu Gönderen: hasimayaz üzerinde Ağustos 15, 2013, 09:04:51 ÖÖ En az turbo kartlı bir 1200 lazım. Altı kurtarmaz.
Konu Başlığı: Ynt: Amiga'da C64 Emülasyonu Gönderen: xeon83 üzerinde Ağustos 15, 2013, 12:24:38 ÖS malesef benimde anlamam sabah 6 yı buldu.. workbench 2 le çalışıyordum 1.3ün daha az ram kullandığını farkettim ram sorununu ucu ucuna çözdük fakat işlemci kurtarmadı bu seferde.. oyun oynanmayacak derecede yavaş.. tam bi hüsran..
Konu Başlığı: Ynt: Amiga'da C64 Emülasyonu Gönderen: yolbulduran üzerinde Ağustos 15, 2013, 16:04:44 ÖS The 64 Emulator: Bleem'in de programcısı Randy Linden tarafından yapılmıştı. Orijinal Disketi, xcopy'nin kopyalayamayacağı LONG TRACK yazılarak oluşturulmuştu. Kırılmışı (kopyalanabilmesi için) var mıdır bilmem. Bleem ile ilgili biraz araştırıp, Rand Linden'in ne kadar müthiş bir programcı olduğunu ve SONY ile kapışmasını, yazdığı program ve oyunlara (Dragon's Lair gibi) bakmanızı öneririm.
Jim Drew gibi, Amiga'da yapılamayacakmış gibi düşünülem şeyleri yapmıştır. Jim Drew'in donanımsal Sybil kopya programını kullanarak "The 64 Emulator"'ü kopyaladığımı hatırlıyorum, ama sanırım şimdi bulamam. Sybil'ın donanımı ile, floppy sürücünün okuma ve yazma hızı değiştirilebiliyordu. Sybil'ı bu sitede galiba satılığa çıkardım ama satamadım. Konu Başlığı: Ynt: Amiga'da C64 Emülasyonu Gönderen: EMREZ üzerinde Ağustos 15, 2013, 18:15:34 ÖS Ben a1200 de c64 emulasyonu denemiştim gayet başarılı ama a1200 68030 50 mhz + fpu 32mb.
Konu Başlığı: Ynt: Amiga'da C64 Emülasyonu Gönderen: ibrahim üzerinde Ağustos 15, 2013, 19:20:26 ÖS commodore 64 emilasyaonu emilasyon olduktan sonra pc de neden düşünmüyorsunuz sonuçta migadada emulasyon pc dede olsa emulasyon ccs64 gayet başarılı bence
Konu Başlığı: Ynt: Amiga'da C64 Emülasyonu Gönderen: xeon83 üzerinde Ağustos 15, 2013, 19:25:11 ÖS peki benim anlamadığım, bu emulator 91 yılında yapılmış. o tarihte turbo kartlı amiga1200 ler varmıydı yada yaygınmıydı.. en çok kullanılan yine 500 dür diye düşünüyorum madem kaldırmıyor ne yapıyorsun arkadaş. sabaha kadar uğraştık yaw yalandan :)
Konu Başlığı: Ynt: Amiga'da C64 Emülasyonu Gönderen: xeon83 üzerinde Ağustos 15, 2013, 19:27:18 ÖS commodore 64 emilasyaonu emilasyon olduktan sonra pc de neden düşünmüyorsunuz sonuçta migadada emulasyon pc dede olsa emulasyon ccs64 gayet başarılı bence ya emule edecekse amiga etsin dedim pc ye işimiz düşmesin :) Konu Başlığı: Ynt: Amiga'da C64 Emülasyonu Gönderen: ibrahim üzerinde Ağustos 15, 2013, 20:50:28 ÖS evet haklısında C64 ün Bazı Oyunlarına Anca Bu Şekilde ulaşabiliyorum Mesela Boulderdas Orjinal c64 versionun Yerini Hiç Bir Şey tutmuyor.
Konu Başlığı: Ynt: Amiga'da C64 Emülasyonu Gönderen: haydar_abi üzerinde Ağustos 15, 2013, 21:13:48 ÖS 1200 den önce Amiga 500 ve 2000'lere de turbolar vardı.
Konu Başlığı: Ynt: Amiga'da C64 Emülasyonu Gönderen: xeon83 üzerinde Ağustos 15, 2013, 21:27:16 ÖS 1200 den önce Amiga 500 ve 2000'lere de turbolar vardı. evet oyleymiş.. |