|
Konu Başlığı: tapdancer deneyen varmi ? Gönderen: herakleus üzerinde Ocak 06, 2014, 21:42:40 ÖS Bu prg deneyeniniz varmi dijital kaset calarada kafa ayari gerekiyormu bilgilerinizle aydinlatin beni lütfen :)
Konu Başlığı: Ynt: tapdancer deneyen varmi ? Gönderen: memoryx17 üzerinde Ocak 06, 2014, 22:40:43 ÖS Cassette adaptor çok temiz ses verdiği için kafa ayarına ihtiyaç yok. Bende sorun çıkartmadı. Ama sorun olursa tornavidayla 2 tık yukarı denersin olmazsa 4 tık aşağı çevirirsin tutturursun. Teyp kasetlerindeki gibi sıkıntılı değil.
Konu Başlığı: Ynt: tapdancer deneyen varmi ? Gönderen: herakleus üzerinde Ocak 06, 2014, 22:43:59 ÖS Datasete line in baglantisi yapsam PC den orijinal kasete kayit edilirmi ?
Konu Başlığı: Ynt: tapdancer deneyen varmi ? Gönderen: generalpasa üzerinde Ağustos 14, 2019, 21:23:34 ÖS edilir
Konu Başlığı: Ynt: tapdancer deneyen varmi ? Gönderen: generalpasa üzerinde Ağustos 14, 2019, 21:24:09 ÖS http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=17355.0 (http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=17355.0)
hortlatmış gibi olmayım.detaylı anlatmaya çalıştım. |