commodore.gen.tr

Genel Kategori => Tanışma Forumu => Konuyu başlatan: Tesellum üzerinde Ocak 17, 2014, 00:11:08 ÖÖ



Konu Başlığı: selam
Gönderen: Tesellum üzerinde Ocak 17, 2014, 00:11:08 ÖÖ
herkese merhaba.

Aslinda cgtr yi epeydir takip etmekteydim. Net de gezinirken mutlaka ziyaret etmisimdir.
Commodore 64 le 1988 de tanistim ogunleri anlatmaya gerek yok hepinizin bildigi gibi muhtesem gunlerdi.
Aranizda olmak cok guzel.
Hasan1973ankara-istanbul



Konu Başlığı: Ynt: selam
Gönderen: atlantis üzerinde Ocak 17, 2014, 00:20:04 ÖÖ
Selam aramıza hoşgeldiniz. Sizin de maceralarınızı okumak isteriz :D


Konu Başlığı: Ynt: selam
Gönderen: Atacan üzerinde Ocak 17, 2014, 00:22:59 ÖÖ
Hasan bey hoş geldiniz.


Konu Başlığı: Ynt: selam
Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Ocak 17, 2014, 07:07:00 ÖÖ
Hoşgeldiniz  :)


Konu Başlığı: Ynt: selam
Gönderen: DrIceCream üzerinde Ocak 17, 2014, 07:21:29 ÖÖ
Hosgeldiniz


Konu Başlığı: Ynt: selam
Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Ocak 17, 2014, 09:11:44 ÖÖ
Hasan Bey,
Hoş Geldiniz.


Konu Başlığı: Ynt: selam
Gönderen: Tesellum üzerinde Ocak 17, 2014, 12:54:41 ÖS
Hoş bulduk, herkese teşekkürler.




Konu Başlığı: Ynt: selam
Gönderen: rtuk üzerinde Şubat 03, 2014, 20:52:43 ÖS
hoşgeldin adaş


Konu Başlığı: Ynt: selam
Gönderen: Tesellum üzerinde Şubat 04, 2014, 00:22:28 ÖÖ
Hoşbulduk, teşekkürler.