commodore.gen.tr

Genel Kategori => Tanışma Forumu => Konuyu başlatan: june8efe üzerinde Ocak 17, 2014, 00:45:12 ÖÖ



Konu Başlığı: selamlar
Gönderen: june8efe üzerinde Ocak 17, 2014, 00:45:12 ÖÖ
Ankaradan selamlar.
Benimde hatırladığım komsunun oglunda simdi hangisi oldugunu bilmedigim bir bilgisayar vardi. Muzik setini cihaza bağlayıp oyun yuklenirdi. Karete oyunu vardı.
Birde mudanyada bir tanıdığımızın evinde amstrad vardı. Bunun kendi monitörü vardı ve kasetler klavyenin numpad kismindaki bölüme takiliyordu. Oyun başlasa bile 20 dk kadar monitor dalgalanma yapardi.


Konu Başlığı: Ynt: selamlar
Gönderen: xeon83 üzerinde Ocak 17, 2014, 00:56:27 ÖÖ
hoşgeldin :) sen ne zaman geldin 4. mesajın olmuş yeni görüyorum..


Konu Başlığı: Ynt: selamlar
Gönderen: june8efe üzerinde Ocak 17, 2014, 01:05:06 ÖÖ
Selamlar Süha hocam. Diğer site bir ara  çökünce burayı keşfetmiş olduk.


Konu Başlığı: Ynt: selamlar
Gönderen: xeon83 üzerinde Ocak 17, 2014, 01:05:46 ÖÖ
İyi olmuş, yaşa daha uygun ;)


Konu Başlığı: Ynt: selamlar
Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Ocak 17, 2014, 07:09:09 ÖÖ
Hosgelldiniz. 

Müzik seti  bagladiğniz  cihaz  spectrum olabilir. :)


Konu Başlığı: Ynt: selamlar
Gönderen: DrIceCream üzerinde Ocak 17, 2014, 07:21:49 ÖÖ
Hosgeldiniz


Konu Başlığı: Ynt: selamlar
Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Ocak 17, 2014, 09:13:37 ÖÖ
Arkdaşım Mach1 de Sinclairi yanlış hatırlamıyorsam "Acıko" marka çift kaset çalar portatif müzik seti vardı. Ona bağlardı.
Ne günlerdi.