|
Konu Başlığı: selamlar Gönderen: june8efe üzerinde Ocak 17, 2014, 00:45:12 ÖÖ Ankaradan selamlar.
Benimde hatırladığım komsunun oglunda simdi hangisi oldugunu bilmedigim bir bilgisayar vardi. Muzik setini cihaza bağlayıp oyun yuklenirdi. Karete oyunu vardı. Birde mudanyada bir tanıdığımızın evinde amstrad vardı. Bunun kendi monitörü vardı ve kasetler klavyenin numpad kismindaki bölüme takiliyordu. Oyun başlasa bile 20 dk kadar monitor dalgalanma yapardi. Konu Başlığı: Ynt: selamlar Gönderen: xeon83 üzerinde Ocak 17, 2014, 00:56:27 ÖÖ hoşgeldin :) sen ne zaman geldin 4. mesajın olmuş yeni görüyorum..
Konu Başlığı: Ynt: selamlar Gönderen: june8efe üzerinde Ocak 17, 2014, 01:05:06 ÖÖ Selamlar Süha hocam. Diğer site bir ara çökünce burayı keşfetmiş olduk.
Konu Başlığı: Ynt: selamlar Gönderen: xeon83 üzerinde Ocak 17, 2014, 01:05:46 ÖÖ İyi olmuş, yaşa daha uygun ;)
Konu Başlığı: Ynt: selamlar Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Ocak 17, 2014, 07:09:09 ÖÖ Hosgelldiniz.
Müzik seti bagladiğniz cihaz spectrum olabilir. :) Konu Başlığı: Ynt: selamlar Gönderen: DrIceCream üzerinde Ocak 17, 2014, 07:21:49 ÖÖ Hosgeldiniz
Konu Başlığı: Ynt: selamlar Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Ocak 17, 2014, 09:13:37 ÖÖ Arkdaşım Mach1 de Sinclairi yanlış hatırlamıyorsam "Acıko" marka çift kaset çalar portatif müzik seti vardı. Ona bağlardı.
Ne günlerdi. |