commodore.gen.tr

Genel Kategori => Tanışma Forumu => Konuyu başlatan: Voltron üzerinde Şubat 09, 2014, 15:29:39 ÖS



Konu Başlığı: Yillar sonra tekrar merhaba.
Gönderen: Voltron üzerinde Şubat 09, 2014, 15:29:39 ÖS
Uzun zaman sonra tekrardan bir commodore forumuna uye oluyorum. Eskiden(12 yil kadar oluyor) en son amigaturk forumlarinda yaziyordum taa ki turbolu a1200 umu satana kadar. Sonra okul is vs... O zamandan bu zaman emulasyon, a500 ile idare ettim zaman zaman. Bir kac ay once gayet uygun bir fiyata  aca 30/42 li bir a1200 sahibi olunca tekrar daldim retroya. Midi arabirimi, external floppy derken dalmisim. Bu arada sid chipleri ile synthesizer yapma fikrim var. bir kac c64 ve c128 edindim kendime. Neyse hosbulduk arkadaslar.


Konu Başlığı: Ynt: Yillar sonra tekrar merhaba.
Gönderen: Gökçe Bozkurt üzerinde Şubat 09, 2014, 15:58:47 ÖS
Hoşgeldin, bol retrolu günler.


Konu Başlığı: Ynt: Yillar sonra tekrar merhaba.
Gönderen: LW3D üzerinde Şubat 09, 2014, 17:50:44 ÖS
...Bir kac ay once gayet uygun bir fiyata  aca 30/42 li bir a1200 sahibi olunca tekrar daldim retroya. Midi arabirimi, external floppy derken dalmisim. Bu arada sid chipleri ile synthesizer yapma fikrim var. bir kac c64 ve c128 edindim kendime. Neyse hosbulduk arkadaslar.

Voltran'ı oluşturmuşsun Voltran... çalışmalrını bizlerle paylaşırsan çok memnun oluruz. Hoş geldin...


Konu Başlığı: Ynt: Yillar sonra tekrar merhaba.
Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Şubat 09, 2014, 20:27:21 ÖS
Hoşgeldin ;)


Konu Başlığı: Ynt: Yillar sonra tekrar merhaba.
Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Şubat 09, 2014, 21:11:58 ÖS


Arkadaşım, aramıza hoş geldin.


Konu Başlığı: Ynt: Yillar sonra tekrar merhaba.
Gönderen: atlantis üzerinde Şubat 09, 2014, 21:51:48 ÖS
Aramıza tekrar hoşgeldiniz...


Konu Başlığı: Ynt: Yillar sonra tekrar merhaba.
Gönderen: guru68 üzerinde Şubat 09, 2014, 22:09:53 ÖS
hosgeldin sefa getirdin