|
Konu Başlığı: DTV Basic - çalışan BETA sürüm yayınlandı Gönderen: LW3D üzerinde Ekim 27, 2006, 23:49:30 ÖS Commodore'un Basic dilinin DTV'nin özelliklerine göre geliştirilip, yeni özellikler sunması sizi memnun ederse, DTV Basic'i seveceksiniz. Beta aşamasındaki bu Basic dilinin ek özellikleri standart hafıza bölgelerinde yer kaplamadığı gibi, aynı zamanda ram disk özelliğide var.. Ayrıntılı bilgiler aşağıdaki sayfada..
http://www.thegang.nu/dtv_basic.php Konu Başlığı: Ynt: DTV Basic - çalışan BETA sürüm yayınlandı Gönderen: vigo üzerinde Ekim 29, 2006, 01:12:47 ÖÖ ya hatta dtv için özel democompo lar bile var... hardware i biraz gelişkin normal c64e göre.. bende hacked olanı var, klavye ve drive bağlanan...
|