commodore.gen.tr

Commodore => C64DTV (C64 Direct-to-TV) => Konuyu başlatan: LW3D üzerinde Ekim 27, 2006, 23:49:30 ÖS



Konu Başlığı: DTV Basic - çalışan BETA sürüm yayınlandı
Gönderen: LW3D üzerinde Ekim 27, 2006, 23:49:30 ÖS
Commodore'un Basic dilinin DTV'nin özelliklerine göre geliştirilip, yeni özellikler sunması sizi memnun ederse, DTV Basic'i seveceksiniz. Beta aşamasındaki bu Basic dilinin ek özellikleri standart hafıza bölgelerinde yer kaplamadığı gibi, aynı zamanda ram disk özelliğide var.. Ayrıntılı bilgiler aşağıdaki sayfada..

http://www.thegang.nu/dtv_basic.php


Konu Başlığı: Ynt: DTV Basic - çalışan BETA sürüm yayınlandı
Gönderen: vigo üzerinde Ekim 29, 2006, 01:12:47 ÖÖ
ya hatta dtv için özel democompo lar bile var... hardware i biraz gelişkin normal c64e göre.. bende hacked olanı var, klavye ve drive bağlanan...