commodore.gen.tr

Commodore => Commodore Genel => Konuyu başlatan: zombi üzerinde Nisan 24, 2007, 13:05:40 ÖS



Konu Başlığı: usnet arşivinden...
Gönderen: zombi üzerinde Nisan 24, 2007, 13:05:40 ÖS
usnet arşivinden...
Taa 1982 senesinden Commodore64 mesajı:
http://groups.google.com/group/net.micro/browse_thread/thread/0c53b63bebd15e8c/e9d10900725db18d?#e9d10900725db18d


Konu Başlığı: Ynt: usnet arşivinden...
Gönderen: MagicAmiga üzerinde Nisan 24, 2007, 14:10:49 ÖS
güzel miş :) o yıllardan kalma bir yazışma :)