|
Konu Başlığı: e-hirdavat.com Gönderen: yavuzg üzerinde Mart 28, 2014, 15:36:46 ÖS Reklam için değil, tecrübemi aylaşmak istedim...
Geçen gün PCB'leri kesmeye çalışırken "küçük" Dremel 200'üm ile çok zorlandım. Yani küçücük basit bir iş diye düşündüğüm bir şey için şıpır şıpır ter döktüm ve alet de acayip ısındı. Sonra oturdum, sakinleştim, ben "salak mıyım" dedim. Yav bu işi eğlence hobi için yapıyorsam niye ana avrat küfür edip sinir küpü oluyorum ki dedim ??? Sonra karar verdim, benim daha güçlü bir Dremel'e ihtiyacım var! :D Neyse, lafı daha fazla uzatmayayım, ertesi gün Bauhause'un yolunu tuttum. Yeni mal gelmiş zaten Dremel reyonu tıklım tıkış dolu!!! Söylemesi ayıp, fiyatı 375 TL. 65 parçalı set. Şak diye çektim Dremel 4000'i raftan :D Yanlız çıkışta kasada sorun oldu. Akbank'ın POS'larında bir sorun varmış alamadım... Neyse dedim yarın geliriz. Sonra ofiste internette gezerken bir de e-hirdavat.com'a bakayım dedim. Aynı Dremel 4000 burada 309 TL !!! Hatta havale ile alırsam 290 küsür !!! İnanılmaz bir fiyat farkı. Üstelik de "aynı gün kargo" demişler... Verdim siparişi, kısmet e-hirdavat.com'un muş diyerek. Bugün öğlen ofiste masama geldi Dremel 4000... 24 saat bile sürmedi yani... Tavsiye ederim, e-hirdavat.com'a bir bakın derim... Konu Başlığı: Ynt: e-hirdavat.com Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Mart 28, 2014, 15:39:36 ÖS Güle güle kullan abi.
Benim de sırada o var kısmetse. Ama biz faniler hanımın fazla gözüne batmadan yapmak zorundayız bu tür alışverişleri. :D Konu Başlığı: Ynt: e-hirdavat.com Gönderen: yavuzg üzerinde Mart 28, 2014, 15:47:40 ÖS Güle güle kullan abi. Benim de sırada o var kısmetse. Ama biz faniler hanımın fazla gözüne batmadan yapmak zorundayız bu tür alışverişleri. :D e tabi onlarsız da olmuyor dimi... :D neyse asıl vurgulamaya çalıştığım konu bu tür hoby araç ve gereçlerinde insan bu bilindik markaların hemen hemen heryerde aynı fiyatta olabileceğini zannediyor (yani ben en azından öyledir diye düşünmüştüm). ama öyle değilmiş demekki. yani %5-10 fiyat farkını anlarım ama %25 fiyat farkı "ben seni düdüklüyorum" demek bence... Konu Başlığı: Ynt: e-hirdavat.com Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Mart 28, 2014, 15:50:22 ÖS http://www.e-hirdavat.com/Dremel-4000-El-Motoru-65-Aksesuarli-175-Watt-F0134000JF,PR-18056.html (http://www.e-hirdavat.com/Dremel-4000-El-Motoru-65-Aksesuarli-175-Watt-F0134000JF,PR-18056.html)
Sanırım biraz zam gelmiş, ama yine de iyi fiyat. Konu Başlığı: Ynt: e-hirdavat.com Gönderen: yavuzg üzerinde Mart 28, 2014, 15:53:14 ÖS haydaa!! bak şimdi.
uyandırdık adamları galiba... Konu Başlığı: Ynt: e-hirdavat.com Gönderen: wizofwor üzerinde Mart 28, 2014, 16:45:33 ÖS Ben 4000'le farkını bilmesem de gözümü 3000'e diktim. e-reyon.com'da e-hırdavat'tan da birkaç lira daha ucuza var.
http://www.ereyon.com.tr/urun/dremel-3000-130-watt-el-motoru-15-aksesuarli.aspx?ref=akakce&v=1.11 (http://www.ereyon.com.tr/urun/dremel-3000-130-watt-el-motoru-15-aksesuarli.aspx?ref=akakce&v=1.11) Konu Başlığı: Ynt: e-hirdavat.com Gönderen: yavuzg üzerinde Mart 28, 2014, 17:01:35 ÖS 4000 175Watt... 3000 ise bendeki 200 gibi 130W.
Kalın iş yapmayı da planlıyorsan 4000 almalısın. Ancak 65 parçalı set'e ihtiyacım yok dersen, ki ben niye 45'liği almadım diye soruyorum kendime :D , bence 45 parçalı setin fiyatı çok daha uygun... Konu Başlığı: Ynt: e-hirdavat.com Gönderen: yavuzg üzerinde Mart 28, 2014, 17:05:15 ÖS Ben 4000'le farkını bilmesem de gözümü 3000'e diktim. e-reyon.com'da e-hırdavat'tan da birkaç lira daha ucuza var. http://www.ereyon.com.tr/urun/dremel-3000-130-watt-el-motoru-15-aksesuarli.aspx?ref=akakce&v=1.11 (http://www.ereyon.com.tr/urun/dremel-3000-130-watt-el-motoru-15-aksesuarli.aspx?ref=akakce&v=1.11) Ya daha dün e-hirdavat.com'da fiyat 309 TL idi. Zaten o yüzden bu konuyu açayım dedim, fırsat uygun diye. bak yalancı durumuna düşürdüler beni... Konunun bi esprisi kalmadı... Sayın yöneticilerimiz konuyu silin lütfen!!! :D :D :D Konu Başlığı: Ynt: e-hirdavat.com Gönderen: wizofwor üzerinde Mart 28, 2014, 17:19:47 ÖS O zaman sizi şuraya alalım.
http://www.sehrialisveris.com/dremel-f0134000jf-el-motoru-65-parca-aks-4-ad-baglanti-parcasi (http://www.sehrialisveris.com/dremel-f0134000jf-el-motoru-65-parca-aks-4-ad-baglanti-parcasi) Aklınızda yanlış bir intiba uyanmasın. Bu sitelerin hepsini tek tek gezmiyorum. Uygun fiyatları ucuzu.com'dan buluyorum. Konu Başlığı: Ynt: e-hirdavat.com Gönderen: yavuzg üzerinde Mart 28, 2014, 17:28:07 ÖS >:( >:( >:(
Aman diyorum!!! o zaman başlığı ucuzu.com diye değiştirmek lazım :D :D :D Neyse, bu bile bir tecrübe paylaşımıdır diyelim. ben dersimi aldım. ;) teşekkürler @wizofwar!!! Konu Başlığı: Ynt: e-hirdavat.com Gönderen: gergozen üzerinde Mart 28, 2014, 20:43:19 ÖS Kesinlikle o zerzevat marketler çok pahalı. Getirttikleri bir iki ucuz ürünü saymazsak tabi. Küçük bir kutuya 10 tane çivi koyup 2-3 lira fiyat çekiyorlar.
Basit bir örnek vereyim. Ankarada yaşadığım dönemde taşınma sırasında kalitesiz dolap kulpları kırıldı. Koçtaş'a gittim 3.5 TL tanesi dediler. 10 kadar kulp gerekiyordu. Ben de sonra bakarız dedim almadım. Burada hırdavatçı da 0,75 kuruşa aldım aynılarını. Konu Başlığı: Ynt: e-hirdavat.com Gönderen: toddler üzerinde Mart 28, 2014, 21:01:29 ÖS Bir kaç ay önce benim Dremel 3000'i E-Hırdavat'dan almıştım. Sonrasında İzmir'de Forum Bornova'nın karşısındaki Baumax'da aynı fiyata satıldığını gördüm. İzmir'de oturan arkadaşların Baumax'a uğramasını öneririm. Bolca Dremal ekipmanı mevcut.
Konu Başlığı: Ynt: e-hirdavat.com Gönderen: wizofwor üzerinde Nisan 04, 2014, 11:31:43 ÖÖ Ne acayip piyasası var şu aletin arkadaş. Dremeller şimdi de hepsiburada.com'da indirime girmiş. Dremel 3000/25 parça 189TL, Dremel 4000/65 parça 309TL olmuş.
Konu Başlığı: Ynt: e-hirdavat.com Gönderen: yavuzg üzerinde Nisan 04, 2014, 14:07:58 ÖS @wizofwar, gerçekten çok da kafayı takmaya gerek yok dremel olayına. zaten dremel'in oldumu uçlara ıvır zıvıra para yetiştiremez hale geliyorsun kullandıkça. bir de karbit kesici uç/disk kırdınmı yanlışlıkla gitti 46 TL :D
Konu Başlığı: Ynt: e-hirdavat.com Gönderen: atlantis üzerinde Nisan 04, 2014, 14:12:54 ÖS Bizim mahallenin her yeri marangozla dolu. İş olunca direk orda yaptırıyorum. Ne gerek var şimdi dremele filan dimi :D
Konu Başlığı: Ynt: e-hirdavat.com Gönderen: wizofwor üzerinde Ağustos 31, 2015, 12:48:48 ÖS Biraz reklam gibi olacak ama e-hırdavat.com'dan gelen e-postayı paylaşmak istedim. Siteyi yeniliyorlar ve bu sırada Proxxon ve Dremel'lerde %40 indirim yapıyorlarmış. İhtiyacı olan kaçırmasın.
Konu Başlığı: Ynt: e-hirdavat.com Gönderen: Enson üzerinde Eylül 01, 2015, 16:55:37 ÖS hobitutkunları formununda sponsorları, hem net üzerinden, hem de İstanbul'a gittiğimde işyerlerinden alış verişim oldu, memnun kaldım.
Konu Başlığı: Ynt: e-hirdavat.com Gönderen: AmonR üzerinde Eylül 02, 2015, 14:23:52 ÖS Fiyatlara not düşmüş olmak adına yazıyorum;
Yavuzg üstadın Mart 2014'de e-hırdavattan 309 TL'ye aldığı ürünün, yaklaşık 1 buçuk sene sonra aynı sitede "indirimsiz liste fiyatı" 539,54 TL (142,00 EURO+KDV) iken, indirimli olarak 350,70 TL'ye satılmakta. |