|
Konu Başlığı: Dvd oynatıcıda oyun oynama. Gönderen: alatriste46 üzerinde Nisan 20, 2014, 13:34:53 ÖS Merhabalar arkadaşlar , eskiden vcd oynatıcılarda oyun oynuyorduk. Özel oyun cdleri olurdu ve bu tarz oyun cdlerinden dvd formatında olanı varmıdır? yani dvd oynatıcı için. Yanlış hatırlamıyorsam özel kontolcü de vardı vcd için :) Konu Başlığı: Ynt: Dvd oynatıcıda oyun oynama. Gönderen: cengizermis üzerinde Nisan 20, 2014, 15:04:53 ÖS Muhtemelen o DVDler de video decoderın yanında bir de SOAC NES vardır. Kol girişleri de arkadaydı zaten. Hani CDyi bulsan da uyumlu dvd/vcd olmadıkca mümkün olmaz bence.
Konu Başlığı: Ynt: Dvd oynatıcıda oyun oynama. Gönderen: wizofwor üzerinde Nisan 20, 2014, 19:04:54 ÖS VCD'lerde daha çok Master System oyunları oluyordu gibi aklımda kalmış. DVD playerlar için laserdisk oyunlarının DVD versiyonları var. Bunlar için özel bir DVD playera gerek yok. Her DVD playerda standart olan menü sistemi DVD formatında hazırlanmış Laserdisk oyunlarını oynamak için yeterli.
Konu Başlığı: Ynt: Dvd oynatıcıda oyun oynama. Gönderen: cengizermis üzerinde Nisan 20, 2014, 19:31:03 ÖS @alatriste46 nın sorduklarının laserdisk oyunu olduğunu sanmam. Mega Drive oyunu oynatanlar da var ama (master ı görmedim hiç)o modellerin arkasında hep 9 pinli kol girişi oluyor.
Konu Başlığı: Ynt: Dvd oynatıcıda oyun oynama. Gönderen: alatriste46 üzerinde Nisan 20, 2014, 19:42:22 ÖS Misal cd'nın içinde contra vardı onu hatırlıyorum birtek
Konu Başlığı: Ynt: Dvd oynatıcıda oyun oynama. Gönderen: cengizermis üzerinde Nisan 20, 2014, 20:08:39 ÖS tamam NES oyunlu işte...
Konu Başlığı: Ynt: Dvd oynatıcıda oyun oynama. Gönderen: SrKn3e üzerinde Eylül 26, 2014, 21:15:43 ÖS Yinede çok ağırdı o oyunlar vcd'de
|