|
Konu Başlığı: Taklit kabinler ve arcade üreticilerinin dağıtım ağları Gönderen: wizofwor üzerinde Mayıs 24, 2014, 09:47:18 ÖÖ Yavuz'un replikalarını gördükçe aklıma takılmaya başladı. Bazı oyunları orjinale benzer, belkide orjinal kabinlerde oynadığımı hatırlıyorum. Acaba bu kabinleri gemiye yükleyip getiriyorlar mıydı? Yoksa fotoğraflardan bakarak benzerlerini yapan ustalar mı vardı? Orjinal bir kabinin dünyanın bir ucudan kalkıp mahalle arasındaki atarici dayının dükkanına gelmesi gözüme biraz zor göründü. Büyük salonlar için problem olmayabilir de atarici dayıyı biraz zorlar gibime geldi.
Konu Başlığı: Ynt: Taklit kabinler ve arcade üreticilerinin dağıtım ağları Gönderen: mesa üzerinde Mayıs 24, 2014, 12:18:34 ÖS Orjinaller getiriyorlardi izmirde famecity ve izmir fuarinda vardi hepsi orjinal kabinlerdeydi sokak arasi atari makinqlarida bu marangozlar yada bu isi yapan firma olarak yapanlar vardi tabi orji daha baska onu solimm
Konu Başlığı: Ynt: Taklit kabinler ve arcade üreticilerinin dağıtım ağları Gönderen: mesa üzerinde Mayıs 24, 2014, 12:20:32 ÖS Bide özal zamaninda once $dusuktu tl nin karsisinda atari bollugu ondan coktu
Konu Başlığı: Ynt: Taklit kabinler ve arcade üreticilerinin dağıtım ağları Gönderen: Sensation üzerinde Haziran 14, 2014, 15:43:22 ÖS Yanılmıyorsam Ankara'da bulunan FantasyLand'ın sahibi birebir orjinal kabinleri getiriyor ve epey pahalı makineler. Tekken 6, KOF XIII, SFIV'ü anında salonuna getirmişti. Hala güncel tutuyorsa oyunları cidden güzel iş yapıyordur diye düşünüyorum.
|