|
Konu Başlığı: A500 için hangisi??? Gönderen: AmigaFUN üzerinde Haziran 19, 2014, 17:36:22 ÖS Yeni Amiga500'üm için:)
Bu mu? ACA500 http://www.vesalia.de/e_aca500.htm (http://www.vesalia.de/e_aca500.htm) Bu mu? A500 8MB Fast Ram Memory Expansion board With CF Card IDE support http://www.kipper2k.com/amigaforsale/ (http://www.kipper2k.com/amigaforsale/) Ne diyorsunuz? Konu Başlığı: Ynt: A500 için hangisi??? Gönderen: wizofwor üzerinde Haziran 19, 2014, 18:04:15 ÖS Arkasında Jens Shonfeld olduğu için ve kargo Almanya'dan geleceği için ACA500
Konu Başlığı: Ynt: A500 için hangisi??? Gönderen: EMREZ üzerinde Haziran 19, 2014, 18:04:33 ÖS tabiki ACA500
Konu Başlığı: Ynt: A500 için hangisi??? Gönderen: LW3D üzerinde Haziran 19, 2014, 19:31:23 ÖS Biri anladığım kadarıyla 4MB, ACA 2MB, Biri USD, diğeri Euro...Biri internal sanırım, diğeri dışarda (doğru mu bu)...Kalite olarak ACA daha sağlıklı temiz görünüyor ama, kipper2k'nın ki bir çok açıdan avantajlı gibi..Yanlılıyormuyum ? Ozkano nerdesin...yorum yap...
Konu Başlığı: Ynt: A500 için hangisi??? Gönderen: ozkano üzerinde Haziran 19, 2014, 19:51:33 ÖS geldim lw3d, valla aca bence daha güzel, en azından turbo kart takıp dahada hızlandırabilirsin
Konu Başlığı: Ynt: A500 için hangisi??? Gönderen: Mathman üzerinde Haziran 20, 2014, 01:44:21 ÖÖ Yeni Amiga500'üm için:) Bu mu? ACA500 http://www.vesalia.de/e_aca500.htm (http://www.vesalia.de/e_aca500.htm) Bu mu? A500 8MB Fast Ram Memory Expansion board With CF Card IDE support http://www.kipper2k.com/amigaforsale/ (http://www.kipper2k.com/amigaforsale/) Ne diyorsunuz? A590 harddisk Konu Başlığı: Ynt: A500 için hangisi??? Gönderen: AmigaFUN üzerinde Haziran 20, 2014, 08:16:47 ÖÖ evet daha eğlenceli bir seçenek olabilir aslında. Satan birileri var mı acaba?
A590 harddisk Konu Başlığı: Ynt: A500 için hangisi??? Gönderen: AmigaFUN üzerinde Haziran 20, 2014, 09:04:56 ÖÖ Sanal pazarda var. 500 TL yazmış satan adam.
Konu Başlığı: Ynt: A500 için hangisi??? Gönderen: wizofwor üzerinde Haziran 20, 2014, 09:11:57 ÖÖ ACA'dan sonra A590'ın sadece koleksiyon değeri var gözümde. Alsan bile SCSI disk bulmak ayrı dert, ona uygun Ram bulmak ayrı. Zaten piyasadaki fiyatlar da kullanacak adama hitap etmiyor.
Konu Başlığı: Ynt: A500 için hangisi??? Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Haziran 20, 2014, 09:21:21 ÖÖ Olaya başka bir açıdan yaklaşayım. Amiga 500'e ACA + Turbo Kart bağlasanız ne olur bağlamasanız ne olur. Hadi diyelim bağladınız, dünya kadar para verip bağırsakları dışarıda bir OCS/ECS Amiga'ya sahip olacaksınız. Paranıza yazık, ona vereceğiniz parayla Turbo Chameleon 64 falan alın mis gibi. Genişletebileceğiniz bir Amiga istiyorsanız da Amiga 1200 alın kardeşim. :D
Amiga 500 için en iyi genişleme seçeneği bir Cortex Floppy Emulator + 512MB RAM Kart'tır bence. Biraz da lükse kaçayım derseniz kipper2k'nın kartını alırsınız olur biter. :) Konu Başlığı: Ynt: A500 için hangisi??? Gönderen: hasimayaz üzerinde Haziran 20, 2014, 09:29:05 ÖÖ Olaya başka bir açıdan yaklaşayım. Amiga 500'e ACA + Turbo Kart bağlasanız ne olur bağlamasanız ne olur. Hadi diyelim bağladınız, dünya kadar para verip bağırsakları dışarıda bir OCS/ECS Amiga'ya sahip olacaksınız. Paranıza yazık, ona vereceğiniz parayla Turbo Chameleon 64 falan alın mis gibi. Genişletebileceğiniz bir Amiga istiyorsanız da Amiga 1200 alın kardeşim. :D Amiga 500 için en iyi genişleme seçeneği bir Cortex Floppy Emulator + 512MB RAM Kart'tır bence. Biraz da lükse kaçayım derseniz kipper2k'nın kartını alırsınız olur biter. :) Ama şunun güzelliğine bir bakarmısın :) Konu Başlığı: Ynt: A500 için hangisi??? Gönderen: LW3D üzerinde Haziran 20, 2014, 10:06:15 ÖÖ Bence A500 için en güzel genişleme Kipper2k'nın ki...Başta ACA'nın dışarda olan görünümünü ben yanlış değerlendirdim sandım. Ama eğer değilse, öyle A500'mü olur?
Amiga'lar için en güzel gelişme bence WHDLOAD ile oyunların sabit diske atılması. Bunu sağlamak için 2 gereklilik var 1-bağlıyacak HD :P 2-Biraz daha fazla RAM. Bu ikisini sağlayıp A500'de çalışacak ucuz ve sağlam çözümler bence iş görür. Kipper2K'inki bunu sağlıyor görünüyor. Alıp denemek gerek... Ozkano sen Kipper2K'dan almış olman lazım...Nasıl, sorunsuz mu? Konu Başlığı: Ynt: A500 için hangisi??? Gönderen: Mathman üzerinde Haziran 20, 2014, 17:32:19 ÖS evet daha eğlenceli bir seçenek olabilir aslında. Satan birileri var mı acaba? bende 3 adet var.. satılık Konu Başlığı: Ynt: A500 için hangisi??? Gönderen: Gökçe Bozkurt üzerinde Haziran 20, 2014, 18:25:05 ÖS Ben kafayı yiyorum amigayla..
En güzeli a500, tak çıkar disketi oyna abi. Benim gibi o da olsun bu da olsun dersen kafanda saç kalmaz. Konu Başlığı: Ynt: A500 için hangisi??? Gönderen: AmigaFUN üzerinde Haziran 22, 2014, 00:06:26 ÖÖ Ne diyorsunuz?
http://www.amibay.com/showthread.php?62350-SupraDrive-500XP-for-Amiga-500-(50Mb-hdd-1Mb-fastram (http://www.amibay.com/showthread.php?62350-SupraDrive-500XP-for-Amiga-500-(50Mb-hdd-1Mb-fastram)) Konu Başlığı: Ynt: A500 için hangisi??? Gönderen: Gökçe Bozkurt üzerinde Haziran 22, 2014, 00:10:01 ÖÖ Bunlar herhalde 350 mb dan fazla hdd tanımazlar.. Tek dert bu yoksa 8 mb ram yeter
Konu Başlığı: Ynt: A500 için hangisi??? Gönderen: Cydonian üzerinde Haziran 22, 2014, 12:41:12 ÖS Ne diyorsunuz? http://www.amibay.com/showthread.php?62350-SupraDrive-500XP-for-Amiga-500-(50Mb-hdd-1Mb-fastram (http://www.amibay.com/showthread.php?62350-SupraDrive-500XP-for-Amiga-500-(50Mb-hdd-1Mb-fastram)) Ben de şöyle bir şey buldum ebay'de, satıcı ABD'de ve açık arttırma ile satıyor, 22 saat sonra açık arttırma bitiyor, şu an 36 dolar fiyatı ve 17 dolar da kargosu. Anladığım kadarıyla harddiski arızalıymış, çalışan hdd bulurum diyen ve uygun fiyata kapmak isteyen olursa bakabilir. Amiga external 20mb scsi hard drive Supradrive A500 autoboot http://www.ebay.co.uk/itm/231260413084 (http://www.ebay.co.uk/itm/231260413084) Konu Başlığı: Ynt: A500 için hangisi??? Gönderen: LW3D üzerinde Haziran 22, 2014, 19:13:55 ÖS Eğer kullanıcıysanız, yeni teknolojiye geçmek daha akıllıca kanımca. CF kullanabileceğiniz, az yer kaplayan ürünlere bakmalı. A500'ün yanından takılan donanımlar hem yer kaplıyor, hem extra power gerektiriyor, hem de sabit disk uydurmasıydı vs. kolay değil. Ama amacınız koleksiyonsa, eskiden hayalini kurduğunuz bir sistemi masa üstünde görmek istiyorsanız A590 güzel olur...
Konu Başlığı: Ynt: A500 için hangisi??? Gönderen: wolfiem üzerinde Kasım 28, 2014, 23:16:48 ÖS Konuyu hortlatıyorum ama üstteki tartışmalara ben de bir ekleme yapmak istiyorum. A590'ım var ve bence nostaljik değeri açısından tartışmasız her Amiga 500 sahibinde olması gereken bir cihaz. Ancak kullanılabilirlik (gürültüsü, disk kaspasitesi, kapladığı yer, ekstra psu gerektirmesi vs.) açısından sınıfta kalıyor.
O nedenle başka bir çözüm arayışına girdim. ACA500 yerine kasanın içine takılarak compact bir çözüm sunan Kipper2k bana daha uygun geldi. Gel gör ki, bir kaç gündür Kipper2k arıyorum ve Ebay, amibay, vesaiia.de, amigakit.eu vs. dahil hiç bir yerde bulamadım. Bu ürün şu anda sadece http://kipper2k.com/amigaforsale/ (http://kipper2k.com/amigaforsale/) adresinde satılıyor(mu?) gibi fakat bu site de alışveriş yapmak için pek güven vermedi. Satın alabileceğim bildiğiniz bir yer var mı? Konu Başlığı: Ynt: A500 için hangisi??? Gönderen: commander64 üzerinde Kasım 29, 2014, 15:34:54 ÖS A590'ı Psu olmadanda kullanabilirsin, fanı değiştirip yüksek kapasitede Scsi harddisk taktığın zaman da sesin oldukça azaldığını göreceksin :)
Konu Başlığı: Ynt: A500 için hangisi??? Gönderen: Mathman üzerinde Kasım 29, 2014, 16:43:48 ÖS A590 ın tüm güzelliği çalışırken çıkarttığı "çıkı çıkı" ve fan sesleri.
Konu Başlığı: Ynt: A500 için hangisi??? Gönderen: wolfiem üzerinde Kasım 29, 2014, 16:44:47 ÖS A590'ı Psu olmadanda kullanabilirsin, fanı değiştirip yüksek kapasitede Scsi harddisk taktığın zaman da sesin oldukça azaldığını göreceksin :) Teşekkürler ancak SCSI harddisk bulmak ayrı bir dert, gücü mainboarddan alacak şekilde modifiye yaptığında da farklı sorunlar yaşanabiliyormuş.Kipper2k tercih etmemin en önemli nedeni de, kasanın içinde compact bir çözüm olması ;) Konu Başlığı: Ynt: A500 için hangisi??? Gönderen: wolfiem üzerinde Kasım 29, 2014, 16:46:03 ÖS A590 ın tüm güzelliği çalışırken çıkarttığı "çıkı çıkı" ve fan sesleri. Katılıyorum :) O nedenle A590'ın orijinalliğini bozmadan alternatif bir çözüm arıyorum. Nostalji yapmak istediğimde de A590'ı takıp yine kullanırım. |