|
Konu Başlığı: sidplay.php browser eklentisi Gönderen: CaiSSoN üzerinde Eylül 12, 2014, 12:25:08 ÖS Selam millet, şöyle bir ihtiyacım oluştu, programcı arkadaşlara duyrulur.
Lemon64'de bildiğiniz üzere en üst kısımda bir dropdown menü var ve buradan istemiş olduğunuz .sid müziği seçip browser'da site üzerinde dinleyebiliyorsunuz. Gördüğüm kadarı ile Javascript ve php desteği ile yapılmış. Programcı olmadığım için, .php kısmı hakkında pek bir fikrim yok. Varsa kodlayacak bir babayiğit, yeni açacağım sitede kullanacağım. şimdiden tenk yu |