|
Konu Başlığı: Amiga 500 plus - siyah ekran sorunu Gönderen: kaizen71 üzerinde Kasım 18, 2014, 14:51:05 ÖS Merhaba, Geçen gün elimdeki Amiga 500 plus'ı elektrik süpürgesiyle bir güzel temizledim. Sanırım tozlarından ayrılınca bayağı üzüldü. açılışta siyah ekrandan başka birşey gelmiyor. :)
Acaba hastayı kurtarmanın bir yolu var mı? teşekkürler Konu Başlığı: Ynt: Amiga 500 plus - siyah ekran sorunu Gönderen: AmigaMania üzerinde Kasım 18, 2014, 15:13:35 ÖS isopropil alkol ya da benzeri bir devre temizleyicisiyle temizlemenizi tavsiye ederim
Konu Başlığı: Ynt: Amiga 500 plus - siyah ekran sorunu Gönderen: joker_ üzerinde Kasım 18, 2014, 15:14:40 ÖS ilk aklıma gelenler, (atmasyon tahmin) ;)
1- Entegreler yerinden oynadı. (üstten hafifçe bastırop denemek lazım.) 2- Kasanın içindeki minik bir iğne, metal parçası vs.. süpürgeyle çekerken, bir yere takıldı kısa devre yaptırıyor. Konu Başlığı: Ynt: Amiga 500 plus - siyah ekran sorunu Gönderen: AmigaMania üzerinde Kasım 18, 2014, 15:17:31 ÖS http://www.nor.com.tr/default.asp?urun=philips-yagli-yagsiz-kontak-temizleyici-sprey&mod=product&pid=344&cid=199 (http://www.nor.com.tr/default.asp?urun=philips-yagli-yagsiz-kontak-temizleyici-sprey&mod=product&pid=344&cid=199) mesela bu ;)
Konu Başlığı: Ynt: Amiga 500 plus - siyah ekran sorunu Gönderen: dawshan üzerinde Kasım 18, 2014, 15:42:11 ÖS Kondansatör problemi olabilir. Gözle kontrol edip akmış bir kondansatör varsa değiştirmek gerekir. Hatta başlamışken hepsini değiştirmek ileride sorun yaratacak başka kondansatörlerin de önüne geçer.
Konu Başlığı: Ynt: Amiga 500 plus - siyah ekran sorunu Gönderen: Voltron üzerinde Kasım 18, 2014, 16:01:35 ÖS Başka bir ROM varsa elinde dene bence. Olmadı çipleri bir sök, tak.
Bir de 500 Plus olduğu için, pil akmış, karta ve etrafındaki devre elemanlarına zarar vermiş ve Sen de kurcalayınca kopuk vs olmuş olabilir. Bir tane 500+ plus ımı böyle kaybetmiştim ben. Konu Başlığı: Ynt: Amiga 500 plus - siyah ekran sorunu Gönderen: commander64 üzerinde Kasım 18, 2014, 16:11:18 ÖS Alıntı Bir de 500 Plus olduğu için, pil akmış, karta ve etrafındaki devre elemanlarına zarar vermiş ve Sen de kurcalayınca kopuk vs olmuş olabilir. Bir tane 500+ plus ımı böyle kaybetmiştim ben. Benim de aklıma ilk bu geldi :)Konu Başlığı: Ynt: Amiga 500 plus - siyah ekran sorunu Gönderen: kaizen71 üzerinde Kasım 19, 2014, 00:08:47 ÖÖ Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. İlk fırsatta deneyerek 500 plus'ı hayata döndürmeye çalışacağım. Gelişmelerden sizi haberdar ederim. Saygılar
|