|
Konu Başlığı: DCE SCANMAGIC SCANDOUBLER AMIGA 1200 YENI VIDEO Gönderen: blackturk üzerinde Kasım 20, 2014, 17:58:20 ÖS Workbench ekran çözünürlüğünü 640 x400 256 renk olarak ayarladım.Text fontları gayet okunaklı ve temiz.Personal paint çizim yaparak yakın çekimde pixel patern yaparak LCD monitörde detaylı ve temiz gördüm.
http://www.youtube.com/watch?v=zTXiIsNGsmc (http://www.youtube.com/watch?v=zTXiIsNGsmc) |