commodore.gen.tr

Amiga => Amiga Donanım => Konuyu başlatan: blackturk üzerinde Kasım 20, 2014, 17:58:20 ÖS



Konu Başlığı: DCE SCANMAGIC SCANDOUBLER AMIGA 1200 YENI VIDEO
Gönderen: blackturk üzerinde Kasım 20, 2014, 17:58:20 ÖS
  Workbench ekran çözünürlüğünü 640 x400 256 renk olarak ayarladım.Text fontları gayet okunaklı ve temiz.Personal paint çizim yaparak yakın çekimde pixel patern yaparak LCD monitörde detaylı ve temiz gördüm.


http://www.youtube.com/watch?v=zTXiIsNGsmc (http://www.youtube.com/watch?v=zTXiIsNGsmc)