|
Konu Başlığı: AmigaOS 4.1 Benchmark Basligi Gönderen: ancalimon üzerinde Kasım 23, 2014, 05:42:10 ÖÖ ragemem programiyla AmigaOS 4.1 uzerinde benchmark yapip burada paylasalim. NG ya da klasik farketmez.
Ben yapinca soyle sonuclar cikti: New Shell process 3 3.OS41:> ragemem RAGEMEM v0.37 - compiled 11/06/2010 CPU: 604e 9.12546 @ 400 Mhz Caches Sizes: L1: 32 KB - L2: none - L3: none Cache Line: 32 ---> CPU <--- MAX MIPS: 797 ---> L1 <--- READ32: 1511 MB/Sec READ64: 3020 MB/Sec WRITE32: 1268 MB/Sec WRITE64: 2407 MB/Sec ---> RAM <--- READ32: 98 MB/Sec READ64: 104 MB/Sec WRITE32: 53 MB/Sec WRITE64: 54 MB/Sec WRITE: 94 MB/Sec (Tricky) ---> VIDEO BUS <--- READ: 5 MB/Sec WRITE: 18 MB/Sec Konu Başlığı: Ynt: AmigaOS 4.1 Benchmark Basligi Gönderen: ozkano üzerinde Kasım 23, 2014, 16:50:09 ÖS Bende sonuclari paylasicam
Konu Başlığı: Ynt: AmigaOS 4.1 Benchmark Basligi Gönderen: Seventhwonder üzerinde Kasım 23, 2014, 22:52:47 ÖS Sam 460 OS4.1 FE:
New Shell işlemi 5 5.SYSTEM:> "NO NAME:" 5.NO NAME:> RageMem RAGEMEM v0.37 - compiled 11/06/2010 CPU: AMCC PPC460EX 1.2 @ 1150 Mhz Caches Sizes: L1: 32 KB - L2: 256 KB - L3: none Cache Line: 32 ---> CPU <--- MAX MIPS: 2299 ---> L1 <--- READ32: 4376 MB/Sec READ64: 8735 MB/Sec WRITE32: 4367 MB/Sec WRITE64: 8712 MB/Sec ---> L2 <--- READ32: 1046 MB/Sec READ64: 1046 MB/Sec WRITE32: 481 MB/Sec WRITE64: 480 MB/Sec ---> RAM <--- READ32: 317 MB/Sec READ64: 316 MB/Sec WRITE32: 483 MB/Sec WRITE64: 486 MB/Sec WRITE: 998 MB/Sec (Tricky) ---> VIDEO BUS <--- READ: 71 MB/Sec WRITE: 316 MB/Sec X5000 (OS4.1 Early Beta Debug Kernel...Single Core) Not: İşletim sistemi geliştirme aşamasında olduğu için optimum değerler olmayabilir..OS4 Single Core'u kullanmaktadır.. RAGEMEM v0.37 - compiled 11/06/2010 CPU: Freescale P50XX (E5500 core) V1.2 @ 1995 Mhz Caches Sizes: L1: 32 KB - L2: 512 KB - L3: none Cache Line: 64 ---> CPU <--- MAX MIPS: 3989 ---> L1 <--- READ32: 7533 MB/Sec READ64: 15040 MB/Sec WRITE32: 7534 MB/Sec WRITE64: 15046 MB/Sec ---> L2 <--- READ32: 3526 MB/Sec READ64: 5736 MB/Sec WRITE32: 4299 MB/Sec WRITE64: 6710 MB/Sec ---> RAM <--- READ32: 640 MB/Sec READ64: 1177 MB/Sec WRITE32: 863 MB/Sec WRITE64: 864 MB/Sec WRITE: 2270 MB/Sec (Tricky) ---> VIDEO BUS <--- READ: 22 MB/Sec WRITE: 270 MB/Sec Konu Başlığı: Ynt: AmigaOS 4.1 Benchmark Basligi Gönderen: witchdoktor üzerinde Kasım 24, 2014, 15:12:41 ÖS Sam 460 OS4.1 FE: MAX MIPS: 2299 X5000 (OS4.1 Early Beta Debug Kernel...Single Core) MAX MIPS: 3989 Manyak MIPS'iniz var! ;) Intel ne durumda diye şöyle bir bakayım dedim de; Core i5-430M CPU ~30K MIPS veriyormuş. Pek bir hayrını gördüğümüz söylenemez :) Konu Başlığı: Ynt: AmigaOS 4.1 Benchmark Basligi Gönderen: ancalimon üzerinde Kasım 24, 2014, 16:01:34 ÖS X5000 ha. :)
Konu Başlığı: Ynt: AmigaOS 4.1 Benchmark Basligi Gönderen: ancalimon üzerinde Kasım 24, 2014, 17:28:06 ÖS tabu'nun Pegasus2 sini merak ediyorum. OS4.1 i kurup updateleri yapsada görsek.
Konu Başlığı: Ynt: AmigaOS 4.1 Benchmark Basligi Gönderen: "jacknife" üzerinde Kasım 24, 2014, 17:36:37 ÖS tabu'nun Pegasus2 sini merak ediyorum. OS4.1 i kurup updateleri yapsada görsek. bu yakınlarda tabu ile bir buluşma planlıyorum,senin için pegasusu soracam :) Konu Başlığı: Ynt: AmigaOS 4.1 Benchmark Basligi Gönderen: ozkano üzerinde Kasım 24, 2014, 20:54:41 ÖS birds classic amigalar için mips benchmarkı yapsak, en sağlıklı program hangisi veriyor
Konu Başlığı: Ynt: AmigaOS 4.1 Benchmark Basligi Gönderen: ancalimon üzerinde Kasım 24, 2014, 21:04:34 ÖS birds classic amigalar için mips benchmarkı yapsak, en sağlıklı program hangisi veriyor OS3.9 üzerinde SYSSpeed 2.6 en sağlıklısı ve en moderni. WarpOS PPC desteği de var. http://aminet.net/package/util/moni/sspeed26 (http://aminet.net/package/util/moni/sspeed26) |