|
Konu Başlığı: Merhaba Gönderen: ysrkn üzerinde Ocak 29, 2015, 14:33:54 ÖS Merhaba;
yanlış hatırlamıyorsam 2004 yılında kayıt olup sonra silmiştim belki bu forum değil nintendocu forumuydu. Başka forumlarda da aktiftim. Ama pek vakit bulamıyorum artık. 80 İzmir doğumluyum. Retro kolleksiyon yapmaya çalışıyorum. İstanbulda ikamet ediyorum herkese selamlar ;) saygılarımla serkan Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Ocak 29, 2015, 14:46:48 ÖS Hoş geldin :)
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: Lionheart üzerinde Ocak 29, 2015, 15:00:02 ÖS Aramıza hoşgeldin. :)
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: innsofheaven üzerinde Ocak 29, 2015, 15:14:35 ÖS Hoşgeldin :)
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: Axeseytan üzerinde Ocak 29, 2015, 18:09:01 ÖS Hoşgeldin serkan :P İnşallah iyi vakit geçirirsin.
|