commodore.gen.tr

Genel Kategori => Tanışma Forumu => Konuyu başlatan: ysrkn üzerinde Ocak 29, 2015, 14:33:54 ÖS



Konu Başlığı: Merhaba
Gönderen: ysrkn üzerinde Ocak 29, 2015, 14:33:54 ÖS
Merhaba;
yanlış hatırlamıyorsam 2004 yılında kayıt olup sonra silmiştim belki bu forum değil nintendocu forumuydu. Başka forumlarda da aktiftim. Ama pek vakit bulamıyorum artık.

80 İzmir doğumluyum. Retro kolleksiyon yapmaya çalışıyorum. İstanbulda ikamet ediyorum

herkese selamlar  ;)

saygılarımla
serkan


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Ocak 29, 2015, 14:46:48 ÖS
Hoş geldin :)


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: Lionheart üzerinde Ocak 29, 2015, 15:00:02 ÖS
Aramıza hoşgeldin.  :)


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: innsofheaven üzerinde Ocak 29, 2015, 15:14:35 ÖS
Hoşgeldin :)


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: Axeseytan üzerinde Ocak 29, 2015, 18:09:01 ÖS
Hoşgeldin serkan :P İnşallah iyi vakit geçirirsin.