commodore.gen.tr

Amiga => Amiga Donanım => Konuyu başlatan: Winston75 üzerinde Şubat 03, 2015, 15:50:51 ÖS



Konu Başlığı: POWER PC kartı
Gönderen: Winston75 üzerinde Şubat 03, 2015, 15:50:51 ÖS
Merhaba

Eski bir Amiga kullanıcısı olarak 25 yıl sonra sandıktan çıkan ve çalıştığına emin olduğum kartımı satıyorum.

Bilgi vermek amaçlı üye oldum.

Ebay gibi sitelerde aktif satışını bulamadım ama 80€ gibi rakal-mlara satılmış eski ilanlar Alman google'ında çıkıyor.

sahibindende 198910051 ilanı.

Alana hayırlı olsun.


Konu Başlığı: Ynt: POWER PC kartı
Gönderen: commander64 üzerinde Şubat 03, 2015, 16:04:21 ÖS
Satma pişman olursun, hatta bir amiga 500 al.


Konu Başlığı: Ynt: POWER PC kartı
Gönderen: blackturk üzerinde Şubat 03, 2015, 16:12:53 ÖS
Herkesi heycanlandıran bir mesaj olmuş.Bu kart sürekli yurtdışında satılan bir kart.Amiga 500 ram genişleme yuvasına takılıyor.A500 plus için 1mb hafıza veriyor buna ilave olarak 8088 işlemci ile msdos sürüm 4 kullanıyorsun oda cga modunda felan .Öyle yazmışsınki A1200 power pc işlecili hızlandırıcı felan zannettim.Haaa haaa  .Kırk haramilerdki Alibabanın sandığı  olsa kesin a1200 power pc işlemcili hızlandırıcı kart çıkardı.Hastayım bu satış başlıklarına .


Konu Başlığı: Ynt: POWER PC kartı
Gönderen: hakdead üzerinde Şubat 03, 2015, 17:13:37 ÖS
Ama arkadaşa kızmayın gerçekten o board'a power pc denmekte :)


Konu Başlığı: Ynt: POWER PC kartı
Gönderen: canorhan78 üzerinde Şubat 03, 2015, 21:24:50 ÖS
zamanında diskette böyle bir program vardı. dos açıyordu falan 20seneden fazla oldu ama fazla bişi hatırlamıyorum.videodaki 25 sn de çıkan ekranları falan hatırladım.

https://www.youtube.com/watch?v=_W4A4lFye2Y (https://www.youtube.com/watch?v=_W4A4lFye2Y)



Konu Başlığı: Ynt: POWER PC kartı
Gönderen: kirkoryan üzerinde Şubat 03, 2015, 21:55:39 ÖS
zamanında diskette böyle bir program vardı. dos açıyordu falan 20seneden fazla oldu ama fazla bişi hatırlamıyorum.videodaki 25 sn de çıkan ekranları falan hatırladım.

https://www.youtube.com/watch?v=_W4A4lFye2Y (https://www.youtube.com/watch?v=_W4A4lFye2Y)


Sene 1992 falan olması lazım kadıköy bağdat caddesi feneryolu'nda diji bilgisayar vardı C64,Amiga ve dos tabanlı pc oyunları kopyalar satarlardı ayrıca 4 tane A500 de jetonla kick off 2 oynatırlardı tabi bunun yanında satış ve tamir işide yaparlardı oraya sık sık gitmekten sahipleriyle epey samimi olmuştum ve oranın maaşsız bir çalışanı olmuştum neyse uzatmıyim orada müşterilere oyun kopyalarken disketlerin arasında denk gelmiştim tek disketlik bir programdı ve hatırladığım kadarıyla A500'ü pc ye çeviriyordu ilk gördüğumde epey şaşırmıştım hepsi bu kadar sadece paylaşmak istedim :)


Konu Başlığı: Ynt: POWER PC kartı
Gönderen: witchdoktor üzerinde Şubat 04, 2015, 09:37:08 ÖÖ
Hayatta ilk defa bu forumda bir fırsat yakaladım sanmıştım, mesaj atıldıktan 1dk sonra. İlan başlığıyla 150TL fiyatı bir araya getirince balıklama dalayım derken PC emülasyon kartı olduğunu farkettim. Gerçi PowerPC kartı da olsa bir işime yaramayacaktı :)

@canorhan78
PC Task zaman zaman işe yarayan bir programdı. Arkadaşın PC'de hazırladığı bitirme tezini PC Task üzerinden bendeki printer'dan sorunsuz basmıştım.


Konu Başlığı: Ynt: POWER PC kartı
Gönderen: AmigaMania üzerinde Şubat 04, 2015, 09:59:55 ÖÖ
PCTask ben de kullanmıştım. A500 + 512K ile sırf fantezi olsun diye MS-DOS açıp komut talimi yapıyordum. O zaman sadece fanteziydi ama bodoslama PC'ye geçiş yaptığımda bayağı işime yaramıştı. Windows'suz zamanlar DosShell :D


Konu Başlığı: Ynt: POWER PC kartı
Gönderen: witchdoktor üzerinde Şubat 04, 2015, 10:03:13 ÖÖ
PCTask ben de kullanmıştım. A500 + 512K ile sırf fantezi olsun diye MS-DOS açıp komut talimi yapıyordum. O zaman sadece fanteziydi ama bodoslama PC'ye geçiş yaptığımda bayağı işime yaramıştı. Windows'suz zamanlar DosShell :D

NC için gayet yeterliydi, bir de Amiga'nın en zayıf olduğu konu olan hızlı DIR'lama keyif vericiydi ;)


Konu Başlığı: Ynt: POWER PC kartı
Gönderen: Blasterreal üzerinde Şubat 05, 2015, 11:15:54 ÖÖ
Aldım gitti...


Konu Başlığı: Ynt: POWER PC kartı
Gönderen: Winston75 üzerinde Şubat 05, 2015, 11:52:33 ÖÖ
Herkesi heycanlandıran bir mesaj olmuş.Bu kart sürekli yurtdışında satılan bir kart.Amiga 500 ram genişleme yuvasına takılıyor.A500 plus için 1mb hafıza veriyor buna ilave olarak 8088 işlemci ile msdos sürüm 4 kullanıyorsun oda cga modunda felan .Öyle yazmışsınki A1200 power pc işlecili hızlandırıcı felan zannettim.Haaa haaa  .Kırk haramilerdki Alibabanın sandığı  olsa kesin a1200 power pc işlemcili hızlandırıcı kart çıkardı.Hastayım bu satış başlıklarına .

işe yaradı ama Blasterral ile mütabık kaldık.



Konu Başlığı: Ynt: POWER PC kartı
Gönderen: Winston75 üzerinde Şubat 05, 2015, 11:53:32 ÖÖ
Aldım gitti...

Hayırlı olsun. Güle güle kullanın.

(Mailinize bakın)


Konu Başlığı: Ynt: POWER PC kartı
Gönderen: MeG üzerinde Şubat 05, 2015, 15:47:35 ÖS
Altında ilave 512K Ram olan A500Plus ile PC-Task'da MSDOS çalıştırıp PW ile ödev yazmışlığım var.

O zaman Amiga formatında belge götürdüğümüzde kimse basmazdı ama PW ile yazınca bastırma imkanımız vardı.

Turbo Pascal ödevlerini de yapabiliyodum. Ah canını yediğim hatıralar.