commodore.gen.tr

Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları => Oyun Konsolları => Konuyu başlatan: programci42 üzerinde Kasım 03, 2018, 12:41:37 ÖS



Konu Başlığı: Windows 98 Home Console Editon Nerden bulabilirim?
Gönderen: programci42 üzerinde Kasım 03, 2018, 12:41:37 ÖS
Arkadaşlar merhaba bilgisayarım bozuldu ve malesef tamir edilebilecek durumda da değil.
Elimde sağlam tek cihaz playstation 2 var bu cihaza zamanında Microsoft Windows 98 desteği getirmiş bildiğin windows 98 yani ps2 de çalışıyor ancak ben bulamadım bi yardımcı olun nerden nasıl temin edebilirim aşağıda örnek bir link var konuyla alakalı.

http://vgboxart.com/view/44173/windows-98-home-console-edition-cover/ (http://vgboxart.com/view/44173/windows-98-home-console-edition-cover/)


Konu Başlığı: Ynt: Windows 98 Home Console Editon Nerden bulabilirim?
Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Kasım 03, 2018, 14:39:55 ÖS
Böyle bir şey yok. Kapak tasarımı yapmış birisi zevk için sadece.


Konu Başlığı: Ynt: Windows 98 Home Console Editon Nerden bulabilirim?
Gönderen: Aykiri1 üzerinde Kasım 03, 2018, 14:53:03 ÖS
hiç böyle bir sürüm çıkmadı


Konu Başlığı: Ynt: Windows 98 Home Console Editon Nerden bulabilirim?
Gönderen: wizofwor üzerinde Kasım 03, 2018, 15:13:03 ÖS
Windows değil PS2 Linux var. Ama çok işlevsel olduğunu zannetmiyorum.


Konu Başlığı: Ynt: Windows 98 Home Console Editon Nerden bulabilirim?
Gönderen: programci42 üzerinde Kasım 05, 2018, 09:20:58 ÖÖ
Evet ps2 linux denedim ancak aşırı derecede yavaş çalışıyor ve hiç işe yaramıyor. Youtube da windows 3.1 çalıştırdıklarını gördüm Bochs diye bir programla onu da denedim ancak hata veriyor windows nt iso dosyasını indirdim Bochs klasörü içindeki ISO klasörüne attım F12 ile boot edip CD-ROM image seçtim dosyayı gördü ancak bu seferde yetersiz bellek alanı deyip takılı kalıyor çözemedim bi türlü youtube ta yapanlar nasıl yapmış anlamadım hala.


Konu Başlığı: Ynt: Windows 98 Home Console Editon Nerden bulabilirim?
Gönderen: commodore007 üzerinde Kasım 06, 2018, 15:11:50 ÖS
Ne yaptın da tamir olmuyor, yandı mı ne oldu. Laptop mu bilgisayarın?


Konu Başlığı: Ynt: Windows 98 Home Console Editon Nerden bulabilirim?
Gönderen: programci42 üzerinde Kasım 06, 2018, 22:37:29 ÖS
Laptop bilgisayarım ya işte çay döktüm pc hiç açılmıyor, şöyle bi açılıyor 10 sn çalışıyor ekranda hiç görüntü yok sonra pc kapanıyor için açtım bakayım dedim donanımdan çokta anlamam ama derken işte bu cihazlar zaten küçük olması için tasarlandığı için kasalardaki gibi rahat hareket edemiyorum onu çıkar bunu tak altta kablo kaldı vs derken sağlam olan kabloları da ben kopardım :) neyse ki kendi bilgisayarımdı sıkıntı yok istersem 10 kere bozar 10 kere yaparım ama sanırım bu sefer kökten gitti :) o yüzden ben çok dert etmiyorum böyle şeyleri ama müşterinin bilgisayarı olsaydı işte o zaman hapı yutmuştum gerçi ben donanım bölümünde değilim ama olsun bana aslında şu an için üzerinde windows en düşük xp kurulu bir sistem gerekiyor program yazmak için başka bir şeye ihtiyaç yok bir tane tabletim vardı hometech pro tab 7, 7 inchlik bi tablet windows 10 kurmuştum ona ama o da çalışmıyor sanırım power tuşu arızalı takılı kalıyor bir şekilde onu da çözemedim öylece kaldı şimdilik patron bi tane laptop verdi idare ediyorum ancak bu laptop şirkete ait değil sanırım müşterinin müşteri bilgisayarını bize bıraktı formatın atın diye işte o geri isteyinceye kadar kullanacam sonra müşteri istediğinde 2 saat içinde tekrar format atıp vereceğim bana ait bir bilgi olmayacak.


Konu Başlığı: Ynt: Windows 98 Home Console Editon Nerden bulabilirim?
Gönderen: commodore007 üzerinde Kasım 06, 2018, 22:49:02 ÖS
Geçmiş olsun ve eline sağlık 😁 Söyleyin şirkete alsınlar bir bilgisayar müşterinin bilgisayarını kullanmak ne derece doğru olur.


Konu Başlığı: Ynt: Windows 98 Home Console Editon Nerden bulabilirim?
Gönderen: programci42 üzerinde Kasım 06, 2018, 23:47:18 ÖS
Evet tabi öyle ya şu an işimiz acil o yüzden ikinci açtığım bir konu vardı işte sorun o adama söyleriz zaten bi kaç gün kullandık hakkını helal et olmadı bu sefer ücret almayız çokta problem değil sıkıntı yaparsa 2 günlük kirasını veririm yav çokta problem değil şirkette pc var ama hepsi masaustu bana sürekli lazım ne olacağı belli olmaz bi muşterinin programı çöker moker uzak bağlantı yapamazsak sıkıntı.