commodore.gen.tr

Genel Kategori => Proje => Konuyu başlatan: fort_apocalypse üzerinde Ocak 04, 2026, 07:30:59 ÖÖ



Konu Başlığı: C64 The Ice Machine Kartuş
Gönderen: fort_apocalypse üzerinde Ocak 04, 2026, 07:30:59 ÖÖ
Elimde seneler öncesinden kalma bir SKY Bilgisayar üretimi "Ice Machine kartuş" vardı, PCB'sini çizeyim bulunsun, dedim.

The Ice Machine, oyun kırıcı (save-state) kartuşların ilk örneklerinden. 1986 model.

İlgilenen arkadaşlara sunarım.

Saygılarımla.

PCB bastırmak isteyen olursa link aşağıda.

https://www.pcbway.com/project/shareproject/COMMODORE_64_THE_ICE_MACHINE_CARTRIDGE_84ff8a22.html (https://www.pcbway.com/project/shareproject/COMMODORE_64_THE_ICE_MACHINE_CARTRIDGE_84ff8a22.html)


(https://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?action=dlattach;topic=21950.0;attach=53425;image)



Konu Başlığı: Ynt: C64 The Ice Machine Kartuş
Gönderen: runal üzerinde Ocak 04, 2026, 11:32:47 ÖÖ
Eline sağlık abi, maşallah hızına yetişilmiyor.


Konu Başlığı: Ynt: C64 The Ice Machine Kartuş
Gönderen: fort_apocalypse üzerinde Ocak 04, 2026, 11:37:37 ÖÖ
Eline sağlık abi, maşallah hızına yetişilmiyor.

Teşekkür ederim, bunlar basit projeler, geçmişte yapılmış devrelerin kopyaları, o yüzden hızlı sonuçlanıyor.


Konu Başlığı: Ynt: C64 The Ice Machine Kartuş
Gönderen: Levent (Lvnt) üzerinde Ocak 04, 2026, 16:14:28 ÖS
elinize sağlık.

rom'da neler var? makine dili monitörü vardır herhalde en başta


Konu Başlığı: Ynt: C64 The Ice Machine Kartuş
Gönderen: fort_apocalypse üzerinde Ocak 04, 2026, 19:01:52 ÖS
elinize sağlık.

rom'da neler var? makine dili monitörü vardır herhalde en başta
Teşekkür ederim, bu kartuş sadece hafızadakini kaydetmek için sanırım, başka bir özelliğini göremedim ben.


Konu Başlığı: Ynt: C64 The Ice Machine Kartuş
Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Ocak 05, 2026, 06:48:56 ÖÖ
Eline sağlık Sinan abi. :)


Konu Başlığı: Ynt: C64 The Ice Machine Kartuş
Gönderen: fort_apocalypse üzerinde Ocak 05, 2026, 06:51:08 ÖÖ
Eline sağlık Sinan abi. :)
Sağ olun Özay Hocam.🙏


Konu Başlığı: Ynt: C64 The Ice Machine Kartuş
Gönderen: Exu üzerinde Ocak 12, 2026, 18:25:19 ÖS
Sanırım son kanun değişikliğinden sonra kimse PCBWAY i kullanamayacaktır. Robotistanda bastırmak mümkün olur mu?


Konu Başlığı: Ynt: C64 The Ice Machine Kartuş
Gönderen: Barış Yeni üzerinde Ocak 12, 2026, 20:54:00 ÖS
Eline sağlık Sinan abi.


Konu Başlığı: Ynt: C64 The Ice Machine Kartuş
Gönderen: fort_apocalypse üzerinde Ocak 13, 2026, 02:45:34 ÖÖ
Sanırım son kanun değişikliğinden sonra kimse PCBWAY i kullanamayacaktır. Robotistanda bastırmak mümkün olur mu?


Bu kartuşa talep olacağını sanmıyorum, Kung-fu Flash kartuş gibi çok daha iyi alternatifler var. Ben sadece dökümantasyon amaçlı olarak çizdim.

Eline sağlık Sinan abi.

Çok teşekkür ederim Barış Hocam, eksik olmayın.