|
Konu Başlığı: C64 The Ice Machine Kartuş Gönderen: fort_apocalypse üzerinde Ocak 04, 2026, 07:30:59 ÖÖ Elimde seneler öncesinden kalma bir SKY Bilgisayar üretimi "Ice Machine kartuş" vardı, PCB'sini çizeyim bulunsun, dedim.
The Ice Machine, oyun kırıcı (save-state) kartuşların ilk örneklerinden. 1986 model. İlgilenen arkadaşlara sunarım. Saygılarımla. PCB bastırmak isteyen olursa link aşağıda. https://www.pcbway.com/project/shareproject/COMMODORE_64_THE_ICE_MACHINE_CARTRIDGE_84ff8a22.html (https://www.pcbway.com/project/shareproject/COMMODORE_64_THE_ICE_MACHINE_CARTRIDGE_84ff8a22.html) (https://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?action=dlattach;topic=21950.0;attach=53425;image) Konu Başlığı: Ynt: C64 The Ice Machine Kartuş Gönderen: runal üzerinde Ocak 04, 2026, 11:32:47 ÖÖ Eline sağlık abi, maşallah hızına yetişilmiyor.
Konu Başlığı: Ynt: C64 The Ice Machine Kartuş Gönderen: fort_apocalypse üzerinde Ocak 04, 2026, 11:37:37 ÖÖ Eline sağlık abi, maşallah hızına yetişilmiyor. Teşekkür ederim, bunlar basit projeler, geçmişte yapılmış devrelerin kopyaları, o yüzden hızlı sonuçlanıyor. Konu Başlığı: Ynt: C64 The Ice Machine Kartuş Gönderen: Levent (Lvnt) üzerinde Ocak 04, 2026, 16:14:28 ÖS elinize sağlık.
rom'da neler var? makine dili monitörü vardır herhalde en başta Konu Başlığı: Ynt: C64 The Ice Machine Kartuş Gönderen: fort_apocalypse üzerinde Ocak 04, 2026, 19:01:52 ÖS elinize sağlık. Teşekkür ederim, bu kartuş sadece hafızadakini kaydetmek için sanırım, başka bir özelliğini göremedim ben.rom'da neler var? makine dili monitörü vardır herhalde en başta Konu Başlığı: Ynt: C64 The Ice Machine Kartuş Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Ocak 05, 2026, 06:48:56 ÖÖ Eline sağlık Sinan abi. :)
Konu Başlığı: Ynt: C64 The Ice Machine Kartuş Gönderen: fort_apocalypse üzerinde Ocak 05, 2026, 06:51:08 ÖÖ Eline sağlık Sinan abi. :) Sağ olun Özay Hocam.🙏Konu Başlığı: Ynt: C64 The Ice Machine Kartuş Gönderen: Exu üzerinde Ocak 12, 2026, 18:25:19 ÖS Sanırım son kanun değişikliğinden sonra kimse PCBWAY i kullanamayacaktır. Robotistanda bastırmak mümkün olur mu?
Konu Başlığı: Ynt: C64 The Ice Machine Kartuş Gönderen: Barış Yeni üzerinde Ocak 12, 2026, 20:54:00 ÖS Eline sağlık Sinan abi.
Konu Başlığı: Ynt: C64 The Ice Machine Kartuş Gönderen: fort_apocalypse üzerinde Ocak 13, 2026, 02:45:34 ÖÖ Sanırım son kanun değişikliğinden sonra kimse PCBWAY i kullanamayacaktır. Robotistanda bastırmak mümkün olur mu? Bu kartuşa talep olacağını sanmıyorum, Kung-fu Flash kartuş gibi çok daha iyi alternatifler var. Ben sadece dökümantasyon amaçlı olarak çizdim. Eline sağlık Sinan abi. Çok teşekkür ederim Barış Hocam, eksik olmayın. |