Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
  Mesajları Göster
Sayfa: [1]
1  Amiga / Amiga Yazılım / Ynt: Octamed 5 pro ile yaptığım Amiga intro müzikler video : Nisan 10, 2013, 16:08:46 ÖS
Tebrikler  
2  Amiga / Amiga Yazılım / Ynt: Amiga ve Harika Crack Intro Müzikleri : Haziran 16, 2011, 16:47:46 ÖS
Teşekkürler:) Amiga AMOS creator ve Amos Pro elinde olan var mı acaba?
Saygılar Gybrush
3  Amiga / Amiga Yazılım / Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) : Kasım 09, 2006, 16:41:26 ÖS
bende amiga ve commodore arsivimi seve seve paylaşırım
4  Genel Kategori / Tanışma Forumu / MytH Kimdir? : Kasım 09, 2006, 11:37:51 ÖÖ
Ben 77 dogumlu commodore 64 kafa ayarı yapmaktan usenmeyen deli dolu bir commodore ve amiga delisiyim.
Genelde (dürüst olmak gerekirse) amiga ve commodore u oyun dısında pek kullanmadım.AMOS ile bişeyler yapmaya başlamıştım ama sonu gelemedi.Hep bir adventure yapacagım umudu ile yasadım belkide burası kaderımdır  

Asagı yukarı tum oyunları oynadım dıyebılırım.Oyun yazarı olabılırım MOD'lara duyurulur

YASASIN AMIGA & COMMODORE
5  Amiga / Amiga Yazılım / Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) : Kasım 09, 2006, 11:28:49 ÖÖ
what bagrıyon leg kadar çocuğa
Detaylar nerde yazıyor ben kör müyüm Ney

Mekan neresi?
6  Amiga / Amiga Yazılım / Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) : Kasım 09, 2006, 11:02:32 ÖÖ
Başlangıç için ufakta olsa bir mekan belirleyelim görüşelim derim.
Bronx!!! Vay beee, en çok DELUXE PAINT IV yuklerken gordugumu hatıladım
Red Sector ile az demo yapmamıştım... Ben istanbuldayım kadıkoy yakasında olanlar ile görüşmeyi teklif ediyorum.En aızndan birbirmizi tanırız.Daha sonra yapabileceklerimizi konusur yeniden PC ortamından sıyrılıp Commodore ve amiganın o eski zamanlarına döneriz diyorum.

Not:Aklıma gelmişken Commodore 64 tanıtım kasetleri vardı onları cok aradım ama bulamadım Basic anlatan muzik yapımı poke vs vs..  d64 or t64  olan yada link verebilecek kimse var mı acaba?


Sevgilerimle MyTH
7  Amiga / Amiga Yazılım / BEn Varim : Kasım 07, 2006, 16:27:36 ÖS
Soz konusu Amiga olunca bende biseyler yapmak isterim  Kahkaha
8  Amiga / Amiga Emülasyon / WINUAE : Ekim 19, 2006, 10:21:38 ÖÖ
Amiga delisi olarak her turlu sorularınızı yanıtlamaya hazırım

faydalı birisi 
Sayfa: [1]