Ben 77 dogumlu commodore 64 kafa ayarı yapmaktan usenmeyen deli dolu bir commodore ve amiga delisiyim.
Genelde (dürüst olmak gerekirse) amiga ve commodore u oyun dısında pek kullanmadım.AMOS ile bişeyler yapmaya başlamıştım ama sonu gelemedi.Hep bir adventure yapacagım umudu ile yasadım belkide burası kaderımdır
Asagı yukarı tum oyunları oynadım dıyebılırım.Oyun yazarı olabılırım

MOD'lara duyurulur