http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=17355.0
hortlatmış gibi olmayım.detaylı anlatmaya çalıştım.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.
Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||