Ana Sayfa
Amiga Dokumantasyon Projesi
Medya
Yardım
Ara
Giriş Yap
Kayıt
Merhaba,
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
üye olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Mesajları Göster
Sayfa: [
1
]
1
Genel Kategori
/
Tanışma Forumu
/
Ynt: sonundaaa=)))
: Kasım 02, 2009, 12:25:02 ÖS
=))
2
Genel Kategori
/
Tanışma Forumu
/
Ynt: sonundaaa=)))
: Ekim 31, 2009, 22:35:31 ÖS
>>>örneğin? Burda ne zaman programcılık konuşuldu yahu?
apple işletim sistemi hakkında bilgiler mevcut mesela.. bu konuda benim ilgi aalanıma giriyor
3
Genel Kategori
/
Tanışma Forumu
/
Ynt: sonundaaa=)))
: Ekim 31, 2009, 22:35:13 ÖS
teşekkürler hoşbuldmm=))
4
Diğer Nostaljik Bilgisayarlar
/
Apple - Genel
/
Ynt: Apple II kitapları..Dökümanları...
: Ekim 31, 2009, 22:26:45 ÖS
apple gs/gs işletim sistemi hakkında hazırlamam gereken bir ödevim var ve burda kaynaklar buldmm fakat bunlarr yabancıı kaynaklar =((
5
Genel Kategori
/
Tanışma Forumu
/
sonundaaa=)))
: Ekim 31, 2009, 22:23:59 ÖS
üyeliiğiimi aktifleştirmenizz için bekliorum uzun süredirr.. geç oldu ama benim için çok yararlı bir site olduğu kesin. bilgsayar progranclığı okuorum ve ödevlerim ile ilgili birçok konu burda mevcut.. =))
Sayfa: [
1
]