Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
  Mesajları Göster
Sayfa: [1]
1  Genel Kategori / Tanışma Forumu / Ynt: sonundaaa=))) : Kasım 02, 2009, 12:25:02 ÖS
=))
2  Genel Kategori / Tanışma Forumu / Ynt: sonundaaa=))) : Ekim 31, 2009, 22:35:31 ÖS

>>>örneğin? Burda ne zaman programcılık konuşuldu yahu?


apple işletim sistemi hakkında bilgiler mevcut mesela.. bu konuda benim ilgi aalanıma giriyor
3  Genel Kategori / Tanışma Forumu / Ynt: sonundaaa=))) : Ekim 31, 2009, 22:35:13 ÖS
teşekkürler hoşbuldmm=))
4  Diğer Nostaljik Bilgisayarlar / Apple - Genel / Ynt: Apple II kitapları..Dökümanları... : Ekim 31, 2009, 22:26:45 ÖS
apple gs/gs işletim sistemi hakkında hazırlamam gereken bir ödevim var ve burda kaynaklar buldmm fakat bunlarr yabancıı kaynaklar =((
5  Genel Kategori / Tanışma Forumu / sonundaaa=))) : Ekim 31, 2009, 22:23:59 ÖS
üyeliiğiimi aktifleştirmenizz için bekliorum uzun süredirr.. geç oldu ama benim için çok yararlı bir site olduğu kesin. bilgsayar progranclığı okuorum ve ödevlerim ile ilgili birçok konu burda mevcut.. =))
Sayfa: [1]