Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
  Mesajları Göster
Sayfa: [1] 2 3 4
1  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: ***Retro Parti Ankara*** 17 Ağustos 2025 Pazar : Temmuz 18, 2025, 11:44:37 ÖÖ
+1
2  Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları / Oyun Konsolları / Ynt: Sega Saturn cihazıma çip taktırmak istiyorum : Kasım 03, 2023, 10:11:23 ÖÖ
CD yazarken bir şey gözden kaçıyor olmasın? Hız, vs.

Yani bilemedim. En yavaş opsiyon olan 16x ile yazıyorum. İmaj sağlam. Tavsiyeniz varsa denemek isterim.

@Oğuzhan: Ay sonunda bütün kutuları açıyorum. Saturn, Dremcast ne varsa dökeriz ortaya. Kim öle kim kala bakarız
3  Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları / Oyun Konsolları / Ynt: Sega Saturn cihazıma çip taktırmak istiyorum : Kasım 02, 2023, 13:11:13 ÖS
abi inanılmaz ya
uyuşturucu batağı gibi
verdikçe daha çok ver diyor
neye bulaştım ben 

ekran görüntüsü eklendi
4  Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları / Oyun Konsolları / Ynt: Sega Saturn cihazıma çip taktırmak istiyorum : Kasım 02, 2023, 11:10:05 ÖÖ
Konuya başka ilgi gösteren olmadığı için yeni başlık açmak yerine buradan gideyim dedim.

Pseudo Saturn taktım cihaza ama Stage 3a dediği yerde takılıyor hep.
Kesinlikle cd'ye yazdırdığım imajları okumuyor.
Lens bozuk desem orijinal oyunu takınca fırt diye açıyor saniye durmadan.
Ekran görüntüsündeki gibi bir donma söz konusu.

Ne olabilir? Tavsiye var mı?

Bu zaten retroya yaptığım son yatırım. Lanet ettim artık.
5  Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları / Oyun Konsolları / Ynt: Sega Saturn cihazıma çip taktırmak istiyorum : Ekim 18, 2023, 17:03:08 ÖS
Şimdii

Sega Saturn Phantom Modchip var £18.00
https://retrogamerstuff.com/products/phantom
Ama üşeniyorum böyle şeylere

Fenrir Duo Optical Drive Emulator for Sega Saturn
Pek güzel bir şey ama piyasada yok. Olsa bile 150$ falan.

Swap yöntemi güzelmiş aslında. Ama lensi öldürür mü? Videodaki adam öldürmez diyor ama. Bilemedim.

Sanırım pseudo işine girmek gerekecek. Hiç uğraşmadan etmeden...

O sebeple elimdeki Almanya'dan gelen Action Replay kartuşunu satışa çıkarabilirim. Var mı ihtiyacı olan
6  Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları / Oyun Konsolları / Ynt: Sega Saturn cihazıma çip taktırmak istiyorum : Ekim 17, 2023, 15:44:29 ÖS
Fenrir
gdemu gibi yormasın bizi yok board versiyonu şuydu voltajı buydu

bu arada 110€ o dediğin şey 
7  Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları / Oyun Konsolları / Sega Saturn cihazıma çip taktırmak istiyorum : Ekim 17, 2023, 13:57:31 ÖS
Aziz dostlar.

Sega Saturn güzel bir cihaz malum. Özellikle Japon sürüm bazı oyunlar var denemek istediğim. Action Replay kartuşum var ama kopya cd çalıştırmıyor. Şimdi gidip aliexpress dolaylarından psuedosaturn kartı alasım yok. Dolayısıyla çip olursa daha kolay olur diye düşünüyorum.

Aramızda bu çip takma işlemini yapabilen var mıdır? Tercihim Ankara dolaylarında olması, malum koca cihaz. Ama gerekirse şartları zorlamaya çalışırız.

Esenlikler dilerim  Karizmatik
8  Genel Kategori / Proje Alım/Satım / Ynt: Joystick ön sipariş : Ekim 10, 2023, 13:39:57 ÖS
Elinize sağlık, bayılıyorum böyle şeylere Örneğini gördüğümüz kırmızı-siyahtan bir adet rica edeyim.
9  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Bu oyun neydi? Kafayı üşütmeden destek rica ediyorum : Nisan 12, 2023, 10:56:20 ÖÖ
Hemen vereyim c64. Canın sağ ola

Çılgınsın C64 Reloaded MK2 gibi şöyle yeni bir board alayım, huzur bulayım diyorum ama.
En azından derdini anlatacak kadar açılanlardan birinin durumu şu ekteki resim gibi:
10  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Bu oyun neydi? Kafayı üşütmeden destek rica ediyorum : Nisan 12, 2023, 10:34:04 ÖÖ
Bence o kadar sinirlenmiş ki sinirden oyun düşük çözünürlükte beyninde canlanmış. Onu resmetmiş

Büyük rezillik vallahi. Nasıl yaptım ben bunu. Ama bakınız, evde 3 tane C64 var ve hepsi bozuk. Dolayısıyla Playstation tarikatına girdim ve çıkamıyorum. Eskiler siliniyor aklımdan. Çok dertliyim
11  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Bu oyun neydi? Kafayı üşütmeden destek rica ediyorum : Nisan 11, 2023, 21:55:29 ÖS
Rick Dangerous 2.
Çok teşekkür ediyorum üstad. İnsan bazen kilitlenip kalıyor. Ceza olarak bu haftasonu oyunu başlayıp nefessiz bitireceğim evet.
12  Genel Kategori / Genel Sohbet / Bu oyun neydi? Kafayı üşütmeden destek rica ediyorum : Nisan 11, 2023, 21:43:32 ÖS
Efendiler. Bu oyun neydi? Bir gamer tartışmasının ortasında kaldım. Her an kendimi yüksek bir yerden atabilirim. Teşekkürler  Ney
13  Commodore / Commodore Genel / Ynt: Commodore VIC-20 (VC20) Sahibi olanlar var mı? : Eylül 26, 2022, 09:26:52 ÖÖ
Selamlar.
Evet VIC-20 sahibiyim. Ama ne yapıyorsun VIC20 ile derseniz...
Başlığı görünce cihazı özlediğimi fark edip hemen bağladım ve hala çalıştığını görünce içimi tarifsiz bir huzur kapladı.
Sonra elimde ne kartuş ne başka bir şey olmadığı için kapatıp yeniden kutuya kaldırdım.
Ama kaldırmadan önce ufak bir anı olsun diyerek şu fotoyu çektim
14  Genel Kategori / Proje Alım/Satım / Ynt: Commodore 64 Wifi Modem <<Sipariş Listesi>> : Haziran 08, 2022, 14:45:18 ÖS
Kaan üstadım + olarak kartuş almak isterim tam takım halinde şöyle
15  Genel Kategori / Proje Alım/Satım / Ynt: Commodore 64 Wifi Modem <<Sipariş Listesi>> : Haziran 07, 2022, 09:12:51 ÖÖ
Heyecanla bu anı bekliyordum Kaan hocam Beni ekleyin lütfen.
Sayfa: [1] 2 3 4