Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
  Mesajları Göster
Sayfa: [1] 2 3 ... 155
1  Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları / Oyun Konsolları / Ynt: [Tamirat] Playstation 1 SCPH-1000 : Şubat 07, 2026, 23:11:03 ÖS
 Kahkaha
2  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Elinde olan var mı? COSMOS OYUNLU TV : Aralık 05, 2025, 08:47:44 ÖÖ
Resme bakınca 80'lerde tanıtılmış bir televizyon gibi görünse de özellikler kısmında 2000 lerin teknolojisyle yeni dizayn diye bir yazı var.

Büyük ihtimal içinde de famicom oyunları ya da en baba sega mega drive oyunları vardır. Biraz geç kalınmış bir proje gibi çünkü o tarihlerde ps2 çıkmıştı.  


20ler ifadesi muhtemelen pazarlama sloganıdır. 2000e 5 kala, 2000e 3 kala gibi ifadeler pek popülerdi.


aa evet bunu nasıl düşünemedim ben, haklısın cengiz hocam pazarlama sloganı ile yazılmış bir ifadeymiş.

TV ye gelince, basit bir modla her tüplü tv ye yapılabilir bir uygulama, pekte bir cazibesi yok.
Her şeyin orjinali iyidir diye bir anlayışta var ama bu tv de orjinal değil ki kardeşim, ojinal famicom'un klonunu tv ye modlamışlar ortaya yeni bir klonun klonu çıkmış, reklam ile de pazarlamışlar, aynı modu bir tv ye yapsak tek fark reklamını yapmamış olmamız olur, yoksa ikisi de orjinallikten yoksun modlu tv ler.


Cengiz hocam eğer bir yerlerden tanıtım amaçlı edinebilirsin bunu tanıtmanı çok isterim, sega dreamcast color tv divers 2000 cx 



obaa daha yeni görüyorum bu mesajı. Bu benim de çok görmek istediğim bi cihaz. ama henüz dünya gözüyle göremedim. denk gelsem napar eder görüntü alırım mutlaka.
3  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Retro ARCADE ziyareti: Tam dinozor ARCADE severlere göre! : Eylül 10, 2025, 21:32:59 ÖS
yorumlardan ilham alarak Da Vinci Resolve'un ücretsiz kısmını biraz kurcaladım. Sonuç bu oldu. Biraz daha ince ayarla daha inandırıcı bir eski video efekti sağlanabilirdi. Ücretli versiyon olsa zaten tek tıklamalık işi var Kahkaha Eski kamera olsaydı ve sesi de duymak istiyoruz diyenler için.

https://www.instagram.com/reel/DOWsG1sEzOW/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
4  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Yine video: tam dinozor arcade severlere göre! : Eylül 09, 2025, 08:54:28 ÖÖ
Ellerinize sağlık.
Ben de Almanya'ya 2-3 kere gittim. Berlin ve Munich taraflarına. Orda müzeler var. Müzeye girince oynayabiliyorsunuz. Oyunlar klasik ama kabinler değil.

Klasik kabin de onemli ama ya... hollandada varmis bir tane, orasi cok acayipmis videolardan gordugum kadariyla kabinler orjinal ve duzeni cok.ferah
5  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Yine video: tam dinozor arcade severlere göre! : Eylül 08, 2025, 07:31:38 ÖÖ
Hiç görmediğim orjinal kabinler var güzel video paylaşım için tşk.
Ben tesekkur ederim.
6  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Yine video: tam dinozor arcade severlere göre! : Eylül 07, 2025, 21:55:54 ÖS
Bende bayıldım. Demek ki Almanya'da böyle yerler var. Güzel.
valla dükkan falan var mıdır diye bakıyodum, tesadüfen buldum sitelerini. harika bi yer.
7  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Yine video: tam dinozor arcade severlere göre! : Eylül 07, 2025, 21:22:34 ÖS
Gidemeyecek, göremeyecekler için çok güzel bir video olmuş.
Elinize sağlık.
Teşekkürler.unutmamak adına benim için de güzel oluyor.
8  Genel Kategori / Genel Sohbet / Retro ARCADE ziyareti: Tam dinozor ARCADE severlere göre! : Eylül 07, 2025, 20:39:34 ÖS
Almanya KArlsruhe'de 2 kere ziyaret ettiğim bir retro arcadede çektiğim görüntülerden bir video derledim. Bir yandan anlatıp bir yandan gösteriyorum.

https://youtu.be/gB95aOruqn4

9  Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları / Arcade Sistemler / Ynt: [Tamirat] Sony Walkman WM-DDIII (DD3) : Ağustos 27, 2025, 23:12:34 ÖS
Yine DD başlığı açılınca tüm konuyu baştan tekrar okudum, "enthusiast" restorasyonu ve "tamir ettirmek" arasındaki fark işte bu tam olarak. bu incelikte bi işe kalkışmak için evde 72 saat yalnız kalabileceğimi bilmem gerek. Beceririm de demiyorum ha, "kalkışmak".
10  Genel Kategori / Tanışma Forumu / Ynt: İstanbul’dan Sıcak Selamlar : Ağustos 27, 2025, 14:09:07 ÖS
Hoş geldiniz. Memnun olduk.
11  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Yeni Video: Dergi CD'leri neden önemliydi? : Temmuz 03, 2025, 00:51:19 ÖÖ
@AmigaEsref videonun amacına ulasmasina sevindim
12  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Yeni Video: Dergi CD'leri neden önemliydi? : Temmuz 01, 2025, 09:39:15 ÖÖ
@tastan.b eyvallah  Kahkaha
13  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Yeni Video: Dergi CD'leri neden önemliydi? : Haziran 30, 2025, 23:34:25 ÖS
@lw3d Senin anlattigin kısımdan birkac saniye gostermeye çalıştım ozellikle, iyi de oldu, biraz anı okumuş olduk.
14  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Yeni Video: Dergi CD'leri neden önemliydi? : Haziran 30, 2025, 00:28:59 ÖÖ
Ellerine sağlık, güzel çalışma olmuş. Bir ara bu CD'lerde livelinux versiyonları da olurdu ayrıca utilityler, demolar, videolar...
Teşekkürler. Linux disklerimi hatirliyorum. 2000lerin sonuna kadar verdiler sanirim.
15  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Yeni Video: Dergi CD'leri neden önemliydi? : Haziran 22, 2025, 18:39:17 ÖS
Güzel bir video olmuş, çok teşekkürler.
90lar teknolojisiyle sihirli bir dünya gibiydi bu CDler. Pek çok oyunu bu CDler ile verilen demolarından tanımıştım ilk olarak. Değindiğiniz gibi bazı oyunların full sürümleri de gelirdi bu CDler ile. Programlar, kısa filmler, fragmanlar  ve klipler, müzikler, ansiklopediler, bir dolu multimedya içerik ile o ayı güzel geçirmemizi sağlardı. Ben CHIP i 1996-1999 arası takip ettiğim için o dönem gelen CDler ile haşır neşir olmuştum. İlk çıktığı zamanlar Level dergisi de alırdım. Hey gidi günler.

İzlediğin için ben teşekkür ederim. Benim için de benzer duygular uyandırması bu konuda bi içerik çıkarmada büyük motivasyon sağladı.
Sayfa: [1] 2 3 ... 155