Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
  Mesajları Göster
Sayfa: [1] 2 3 ... 59
1  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Salgın Zamanı Evde Neler Yapıyorsunuz? : Mayıs 18, 2020, 19:17:54 ÖS
Bu aralar evde retro adına boyuna zombi avliyoruz Aimtrak light gun ile  Kahkaha 55 ekran tvde apayrı güzel oluyor nerdeyse evin içinde gibiler  Kahkaha Teknoparrot emulator shooting oyunlarında gerçekten iyi bir emulator en top oyunuda Thé house of the dead 4, ve sega nin oyunları.. bu emulatorleri yapanlardan allah razı olsun....
2  Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları / Arcade Sistemler / Ynt: Yerli arcade kabin restorasyon : Nisan 29, 2020, 23:39:43 ÖS
Hayalimdeki kabin çok güzel evren,bir gün mutlaka bende şu işe giriscem sana kolay gelsin kardeşim...
3  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Win 98 İçin Güzel Bir Gün :) : Mart 27, 2020, 13:23:08 ÖS
Alıntı sahibi: Heroman
Yaa arkadaşlar sormayın ben yanlış söyledim xp yerine 98 dedim üzerinde exprer 6 vardı

XP için de Firefox'un eski sürümleri en iyisi olacaktır diye tahmin ediyorum. (IE 6 sertifika, güvenlik ve uyum sorunları nedeniyle işinizi görmeyecektir.) Opera ikinci seçenek olabilir.
Teşekkür kardeşim
4  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Win 98 İçin Güzel Bir Gün :) : Mart 27, 2020, 12:24:20 ÖS
Alıntı sahibi: Heroman
Arkadaşlar selam pek konu ile alakali değil ama win98'i gorunce dayanamadim bi bilgi alayım dedim..Windows 98 64bitte kullanabileceğim en iyi tarayıcı hangisidir,şuanda üzerinde e6 mevcut,şimdiden teşekkür ediyorum
64 bit Windows 98 var mı?

Bu arada Windows 98 için tecrübe ettiğim en iyi tarayıcı Firefox'un eski sürümleri.


Yaa arkadaşlar sormayın ben yanlış söyledim xp yerine 98 dedim üzerinde exprer 6 vardı
5  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Win 98 İçin Güzel Bir Gün :) : Mart 26, 2020, 16:27:58 ÖS
Arkadaşlar selam pek konu ile alakali değil ama win98'i gorunce dayanamadim bi bilgi alayım dedim..Windows 98 64bitte kullanabileceğim en iyi tarayıcı hangisidir,şuanda üzerinde e6 mevcut,şimdiden teşekkür ediyorum
6  Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları / Oyun Konsolları / Ynt: Dreamcast için Metal Kutu Projesi : Şubat 19, 2020, 11:37:35 ÖÖ
Hurşit patentini al neolur ne olmaz....harika olmus
7  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: En son hangi ürünü aldınız - II : Şubat 18, 2020, 19:44:58 ÖS
Sanwa JLF kumanda kolları için basit, ekonomik ve invazif olmayan bir performans modifikasyonudur..


Ne hikmetse temmuz ayında sipariş vermiştim 3-4 ay sonra gelmedi diye iade almiştim aliexpressten    sonra bir baktımki bügün kapıya gelmiş ürün  Kahkaha Kahkaha  tam 7 ay sonra

8  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Kredi Kartı Bilgilerinin Çalınması : Şubat 07, 2020, 18:12:55 ÖS
Geçmiş olsun evren , çok uzun zamandır sanal kredi kartı kullanıyorum limitinide isteğine göre ayarliyorsun gayet güvenli....
9  Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları / Arcade Sistemler / Ynt: Pandora's box 6 HD 1300 Oyun (Tekken-MortalKombat-SF EX) İlk Bakış : Aralık 30, 2019, 08:03:30 ÖÖ
640*480 çözünürlüğü dene birde gözüne eğer iyi gelirse bide o şekilde kullan boşluk biraz daha azalir..Eğer seni rahatsız edecek kadar boşluk olursa eski bir tv tamircisinden  tanıdıksa daha iyi  yardım alabilirsiniz çünkü ilk fotoğrafdaki boşluk çok fazla bendeki tam sorun yok. ..

Daha önce kabinde ne kullaniyordun bilmiyorum ama gene  bu sorun varsa bi göster, sonuçta koca kabinleri eve tasiyoruz bu zevki yasamak icin olursa olur olmazsa da  olmaz diyeceksin.... .

optimum bi ayar yakala keyfine  bak..
10  Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları / Arcade Sistemler / Ynt: Pandora's box 6 HD 1300 Oyun (Tekken-MortalKombat-SF EX) İlk Bakış : Aralık 29, 2019, 18:28:52 ÖS
Arcade Şase'nin  horizontal vertical pot ayarlarindan ekrana tam oturtabilirsin..Eğer crt tup ise (bildiğimiz tv) markasini biliyorsaniz yada ogrenme imkaniniz varsa  servis menüsünden ulaşabilirsiniz. .

Pb6 daki hangi  çözünürlüğü kullaniyorsunuz..
11  Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları / Arcade Sistemler / Ynt: Pandora's box 6 HD 1300 Oyun (Tekken-MortalKombat-SF EX) İlk Bakış : Aralık 29, 2019, 08:33:26 ÖÖ
Hayırlı olsun 1P start tuşuna 3 saniye basılı tutarsan ana menüye kavuşursun ayrıca sormak istediğiniz ne varsa pb6 hakkında yardimci olabilirim
12  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Tv tavsiye (Uhd led oled Qled) : Aralık 15, 2019, 20:35:23 ÖS
Evet hemde kapsamlı teşekkür...
13  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Tv tavsiye (Uhd led oled Qled) : Aralık 15, 2019, 18:25:00 ÖS
Teşekkürler Phantom...
14  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Tv tavsiye (Uhd led oled Qled) : Aralık 15, 2019, 18:11:35 ÖS
lg OLED c8 serisini yakın zamanda sordum yoktu oda listede b9 lg var oda biraz pahalı , bunlarda bahsi geçen kanalların logo yanması diye bir şey varmi piksel yanması gibi bir şey
15  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Tv tavsiye (Uhd led oled Qled) : Aralık 15, 2019, 17:53:56 ÖS
Ben bu modelin 65 inçliğini 6 aydır kullanıyorum, F/P olarak oldukça iyi bir TV.
witchdoktor kanal gecisleri ve sd yayinlar nasil
Sayfa: [1] 2 3 ... 59