Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
  Mesajları Göster
Sayfa: [1] 2 3 ... 9
1  Commodore / Commodore Donanım / Ynt: Commodore 64 Power Saver : Şubat 12, 2020, 01:11:59 ÖÖ
çok teşekkür ederim hocam listeye ekleyebildiğiniz için. dört gözle bekliyoruz...
2  Genel Kategori / Tanışma Forumu / Ynt: Ankaradan selamlar... : Şubat 11, 2020, 00:33:35 ÖÖ
Hoşgeldiniz, İlker abinin Ankara buluşması bu pazar, katılmanızı öneririm 

https://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=17907.0
3  Commodore / Commodore Donanım / Ynt: Commodore 64 Power Saver : Ocak 31, 2020, 03:08:38 ÖÖ
Çok geç değil ise ben de almak istiyorum Lütfen beni de listeye yazın. Böyle cihazlar sorunlu güç kaynakları varken çok önemli.
4  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Sıfır slim Playstation 2'ler (yakında satışa çıkacak) : Ocak 30, 2020, 02:55:34 ÖÖ
ps2 ye ilgim hiç yok ama 15 yıllık bi ürünü 0 kutusunda bulmak....
5  Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları / Oyun Konsolları / Ynt: Super Mario 64 reduced lag versiyon : Ocak 28, 2020, 01:53:20 ÖÖ
Okuyaydım iyi olurmuş Ben de geçenlerde izlemiştim ve konu başığını görünce hemen aklıma geldi Kahkaha
6  Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları / Oyun Konsolları / Ynt: Super Mario 64 reduced lag versiyon : Ocak 28, 2020, 00:48:30 ÖÖ
Nintendo linki patlatamaz, ROM dosyası distribute etmiyorlar, sadece .ips patch dosyası indiriyorsunuz. O konuda endişeniz olmasın

Şu videoyu izlemenizi öneririm.

https://youtu.be/9_gdOKSTaxM
7  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Virüs söz konusuyken çin'e sipariş vermeyin deniyor... : Ocak 28, 2020, 00:46:09 ÖÖ
Japonya etkilenmesin AV Famicom'um yolda hala
8  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Commodore AV adaptör : Ocak 25, 2020, 19:12:38 ÖS
CRT “bile” derken CRTler eski konsollardan en iyi görüntüyü CRT ekranlardan alabilirsiniz.
C64ün kendisi RGB görüntü veremiyor.
9  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Geçmiş Olsun Akhisar Geçmiş Olsun CGTR : Ocak 23, 2020, 02:28:33 ÖÖ
Geçmiş olsun arkadaşlar...
10  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: En son hangi ürünü aldınız - II : Ocak 21, 2020, 17:52:23 ÖS
Aman, pahaliymis cidden. Galiba zamaninda çok daha az satıldı. O yuzden kaynak da az olunca fiyatlar tavan 😄
11  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Commodore AV adaptör : Ocak 21, 2020, 17:49:49 ÖS
Pahali ama mantikli aslinda, şöyle 5-10$ olsa daha alinasi olurdu ama şuanki fiyati ile pek bi esprisi yok.
12  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: En son hangi ürünü aldınız - II : Ocak 21, 2020, 13:47:49 ÖS
Bulabilirsen PCI Voodoo 3 3000 de kullanabilirsin. 3dfx’lerde AGP-PCI çok fark etmiyor..
13  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: En son hangi ürünü aldınız - II : Ocak 20, 2020, 19:40:16 ÖS
Abi adam güzel tertemiz modlamış. Kablo kesimi bile güzel. Cihazlarda temiz güle güle kullan

Aynen oyle, tertemiz valla Doujindance bundan sonra kablosuz bir mod bile tasarlamis, videosunu birakayim zevk veriyor cidden Kahkaha
https://youtu.be/9XRTfz_1bhI
14  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: En son hangi ürünü aldınız - II : Ocak 20, 2020, 18:43:12 ÖS
@sad_face05 hayırlı olsun n64 bende seviyorum. Görselleri bekliyoruz Kahkaha

RGB Konsol iyi de kablo olmayınca bi işe yaramıyor Kahkaha Konu açmıştım kablo sahibi olan var mı diye olmadı ama @Retro Tekno satıyormuş ondan alacağım haftaya görüntüleri atarım.
15  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: En son hangi ürünü aldınız - II : Ocak 20, 2020, 18:27:11 ÖS
Yakın zamanda Ebay'den RGB modlu N64 aldım, NTSC konsol, eski tip RGB modu ile geldi. Doujindance isimli bir satıcıdan aldım. Bu satıcı, geçmişte konsolların içine silikon sıkması ile meşhur, ancak adam aldığı eleştirileri ciddiye almış ve kendini geliştirmiş. Güncel modları son derece temiz ve hatta kendi PCBsini tasarlayıp modu temiz yapıyor. Fotoğrafları yükleyeceğim.

Lehimlenmenin yapıldığı yer:


Gelen Konsol, Sadece konsol aldım, adaptör ve kol almadım.


Birazcık dağınıklık Bu kasadan aldığım anakartı Crystal Blue kasama koydum 

Sayfa: [1] 2 3 ... 9