Street fighter 2.5 işini abartıp 2 tane og capcom sf2ce arcade board mu getirsem ki
şaka şaka benim değil
ben yine bir sf standı kurarım arcade kol ile insanları kapıştırırım. Oyun konsolu da getirebilirim çok egzantrik bi konsolum yok ama sega saturn getirebilirim yeni oyun cdleri de yazmıştım. p3 lü, 3dfx li, bx anakartlı retro pc var onu getirebilirim.