Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
  Mesajları Göster
Sayfa: [1] 2 3
1  Genel Kategori / Proje Alım/Satım / Ynt: Picostation ODE (optik drive emülatörü) için PCB toplu üretim. : Haziran 08, 2026, 09:10:03 ÖÖ
ilk mahsulü aldık. Nurtopu gibi picolu ps1imiz oldu.

2  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: KLİPLER ve FİLMLER: Commodore ve retro sistemler... : Nisan 15, 2026, 09:57:57 ÖÖ
Yoksul filminde atari 2600 vardı sanırım gıpgıcır sony crt de oynuyodu çocuk.
3  Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları / Arcade Sistemler / Ynt: Arcade Kabin Restorasyon [NEO-GEO Tema] : Mart 26, 2026, 10:48:42 ÖÖ
Kolay gelsin çok güzel oluyor. Elinize sağlık
4  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Walkman Lastiği Lazım : Mart 16, 2026, 16:04:29 ÖS
bende mevcut her boydan set olarak almıştım. ÖM atın isterseniz yakın isek elden değilsek kargo ile yollarım.
5  Genel Kategori / Proje Alım/Satım / Ynt: Picostation ODE (optik drive emülatörü) için PCB toplu üretim. : Mart 12, 2026, 07:03:08 ÖÖ
Malesef olmuyor.
6  Genel Kategori / Proje Alım/Satım / Ynt: Picostation ODE (optik drive emülatörü) için PCB toplu üretim. : Mart 02, 2026, 06:08:04 ÖÖ
Hocam buna 2.5 usb hdd takabilirmiyiz?
takamayız 
7  Genel Kategori / Proje Alım/Satım / Ynt: Picostation ODE (optik drive emülatörü) için PCB toplu üretim. : Şubat 10, 2026, 06:05:59 ÖÖ
Arkadaşlar hangi revizyonu istediğinizi de belirtirseniz sevinirim.

@blackturk eklendi.
scph 5502
8  Genel Kategori / Proje Alım/Satım / Ynt: Picostation ODE (optik drive emülatörü) için PCB toplu üretim. : Şubat 09, 2026, 07:41:08 ÖÖ
Bende geçen yaz bit pazarından ölü fiyatına aldığım 1002 model var. Ama CD bulamayacağımı düşündüğümden çalışıp çalışmadığına hiç bakmadım. Bu hafta sonu deneyeyim çalışırsa bende 1 tane isterim.
Hangi bitpazarı hocam?
Bomontinin ordaki pazardan. Sadece kasa halinde 400tl ye aldım. çalışmasada süs olur dedim.
800 veriyim aliyim Kahkaha
9  Genel Kategori / Proje Alım/Satım / Ynt: Picostation ODE (optik drive emülatörü) için PCB toplu üretim. : Şubat 09, 2026, 07:40:28 ÖÖ
benide ekleyin ,ince kasa yada kalın kasa fark eder mi acaba ?
Sadece kalın kasada ve nadir olan modellere oluyor. 1002 ve 5502. Artık bulunması zor modeller ve satış sitelerinde diğer modellere nazaran 2x-3x fiyatları.
10  Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları / Oyun Konsolları / Ynt: Picostation ODE deneyen var mı? : Şubat 06, 2026, 08:55:37 ÖÖ
550x için 10 tane fiyatı 1500 tl aldım bence projeye girmek isteyenler toplanıp alırsak iyi fiyat. Firmayı tanımam etmem, instagram'da rastlayınca gerber atıp fiyat aldım.


beni yazınız 🖐️
11  Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları / Oyun Konsolları / Ynt: Picostation ODE deneyen var mı? : Ocak 23, 2026, 12:01:26 ÖS
Ben yapacağım da 5502'nin anakartı bozuk 1002'ye de kıyamam
Benim 1002 sesi bozuk nicedir recap yapıcam recaple düzelir diye umuyorum. 1002 diye aldık adam bozuk anakart yolladı ama olsun, nasip. 5502 de var sanırım ona da ben kıyamam çünkü optik hariç her şeyi sağlam...
yavuzg scph1000 model ps1'in ses sorununu düzeltmişti sanırım youtube'da videoları vardı tabi yıllar önce. Belki yardımcı olabilir.
Onun makinede sorun neydi hatırlıyor musun, benimkinde ses var distorsiyonlu, bozuk çıkıyor. DAC çevresindeki analog elemanları (cap) düşünüyorum sorunun kaynağı olarak.
SPU yani Sound processor unit olması lazım ses işlemcisinde problem vardı ama çip mi bozuktu, çevresindeki devre elemanları mı veya çipte soğuk lehim mi vardı bilmiyorum.
https://youtu.be/U1tJr11OXP4?si=eghpuyJo0l9OtI3Z
12  Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları / Oyun Konsolları / Ynt: Picostation ODE deneyen var mı? : Ocak 22, 2026, 07:08:44 ÖÖ
Ben yapacağım da 5502'nin anakartı bozuk 1002'ye de kıyamam
Benim 1002 sesi bozuk nicedir recap yapıcam recaple düzelir diye umuyorum. 1002 diye aldık adam bozuk anakart yolladı ama olsun, nasip. 5502 de var sanırım ona da ben kıyamam çünkü optik hariç her şeyi sağlam...
yavuzg scph1000 model ps1'in ses sorununu düzeltmişti sanırım youtube'da videoları vardı tabi yıllar önce. Belki yardımcı olabilir.
13  Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları / Oyun Konsolları / Ynt: Picostation ODE deneyen var mı? : Ocak 21, 2026, 15:46:01 ÖS
Ben yapacağım da 5502'nin anakartı bozuk 1002'ye de kıyamam
14  Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları / Oyun Konsolları / Ynt: SNES Supercic Modu (bölge kilidi kırma+ düğmesiz Ntsc-Pal geçişi) Zorluk:Orta : Ekim 01, 2025, 23:34:42 ÖS
Haggarlıyı sonunda oldurdum   Bunlarda da cıc çipi var, çipi elimdeki başka oyundaki çip ile swapladım. Capcom açılış sesi geldi, devami gelmedi, görüntü de gelmedi. Mercimek kapasitör'ü söktüm denedim açıldı.
15  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: ***İstanbul Buluşması Hakkında...*** : Eylül 28, 2025, 16:38:59 ÖS
Street fighter 2.5 işini abartıp 2 tane og capcom sf2ce arcade board mu getirsem ki Kahkaha

şaka şaka benim değil
ben yine bir sf standı kurarım arcade kol ile insanları kapıştırırım. Oyun konsolu da getirebilirim çok egzantrik bi konsolum yok ama sega saturn getirebilirim yeni oyun cdleri de yazmıştım. p3 lü, 3dfx li, bx anakartlı retro pc var onu getirebilirim.
Sayfa: [1] 2 3