Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
  Mesajları Göster
Sayfa: [1] 2 3 ... 24
1  Amiga / Amiga Genel / Ynt: DeliPlayer ve Windows 7 : Ağustos 16, 2010, 16:05:57 ÖS
Gerek olmadığını düşünüyorlardır. Sonuçta PC'ler gerçek ses kayıtlarını çok yüksek bitlerde işleyebiliyorlar. Ama ben de PC'mde SID olsun isterdim
2  Amiga / Amiga Genel / Ynt: DeliPlayer ve Windows 7 : Ağustos 16, 2010, 14:44:01 ÖS
Oracle'ın (eskiden Sun'ındı) VirtualBox programı ile şu anda Mac OS dahil her türlü işletim sistemi sanal olarak çalıştırılabiliyor. Bu program her Windows 7 üzerinde de çalışıyor. Windows 7'nin uyumluluk ayarları zaten şahane çalışıyor ama yine de lazım olabilir.
3  Genel Kategori / Haber ve Duyurular / Ynt: Bir şeyler oluyor : Ağustos 14, 2010, 11:57:51 ÖÖ
kurzon, işin püf noktası zaten senin de dediğin "eğer bu adamın da dediklerinde en ufak bir ciddiyet varsa" kısmı. Siteye bakıyorum, internette sağdan soldan yıllar önce yapılmış konsept resimleri toplayıp altlarına rastgele donanım özellikleri yazmış gibi duruyor. Yani sitenin ve söylemin genel konsepti bana "keşke böyle bir şeyler olsa" gibi geliyor. Hepimiz burada "keşke" deyip hayallere dalıyoruz. Bu yüzden bana hiç ciddiymiş gibi gelmiyor. Eminim bir sürü kişiye de ciddi gelmiyordur. Günün birinde birisi çıkar, bakın der ortaklarımız şunlar şunlar, şu fabrikalar ile çalışıyoruz, şöyle Ar-Ge merkezimiz var der ve bunları gösterir, adam gibi bir proje yönetimi oluşturup resmi bir yol haritası çıkartır, o zaman işin ciddi olduğunu anlarız.

Bunun yanında Amiga için sürdürülebilir bir iş modelinin ancak x86 mimarisi üzerinde olacağı konusunda hemfikirim. Ama hali hazırda şu anda kullanılan x86 mimarisinden herhangi bir üstünlüğü olmayacaksa ortaya çıkan ürünün (yazılımsal veya donanımsal, herhangi bir üstünlükten bahsediyorum) yine başarılı olma şansı yok.
4  Amiga / Amiga Genel / Ynt: DeliPlayer ve Windows 7 : Ağustos 14, 2010, 11:40:18 ÖÖ
Daha onceden Deliplayer i XP de kullanırdım. Herhangi bir problemle de karşılaşmazdım. Fakat Windows 7 ye geçince soyle bir sıkıntı ortaya çıktı.

Ne zaman Deliplayer ile bir şey dinlemeye kalksam ses otomatik olarak sıfıra iniyor. Her seferinde windows taskbardaki hoparlore tıklayıp o sıradaki ses kartını kullanan programları gormem ordan Deliplayer ın sıfıra inmiş sesini yükseltmem gerekiyor. Ve bunu sarkı bitip yeni sarkı calmaya basladığında yenilemem gerekiyor.Neden boyle oluyor?

.exe'ye sağ tıklayıp compatibility'den Windows XP'yi seç, sorunsuz çalışıyor.
5  Genel Kategori / Haber ve Duyurular / Amiga, C64 ve Atari için Google Chrome OS?!?! : Haziran 19, 2010, 10:40:03 ÖÖ
Arakdaşlar aşağıdaki linke bir bakar mısınız? Google dalga mı geçiyor yoksa ciddi mi?! Eğer ciddiyse tüm camiada ne kadar büyük bir değişim olur?

http://www.downloadsquad.com/2010/06/16/ok-now-google-is-just-screwing-with-us/
6  Genel Kategori / Haber ve Duyurular / Éric Chahi geri döndü! : Haziran 17, 2010, 23:14:25 ÖS
Another World oyununu yapan Éric Chahi yeni bir bilgisayar oyunu yapmakta ve işler ciddi. Project Dust isimli oyun bana biraz Black&White'ı andırdı. 2011 yılında çıkacakmış piyasaya. Youtube'da ingame videoları dolanmaya başladı. Ama sanırım PC için değil, bu da üzücü haber. Ayrıca Ubisoft'tan çıkacak olması da beni kıllandırmıyor değil.
7  Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları / Oyun Konsolları / Ynt: Huzurlarınızda İlk Pandora : Mayıs 23, 2010, 11:49:11 ÖÖ
Son hali bu mudur? Ergonomik olarak biraz hantal geldi bana ama bilemedim. Yazılım desteği ne durumda?
8  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Gitdigidiyor Satışlarının Vergilendirilmesi : Mayıs 20, 2010, 20:56:58 ÖS
Burada bir yanlış anlaşılma var sanırım. 2. el ürünlere devletin hiç bir şey dediği yok. 2. el ürünün vergisi zaten ödenmiştir çünkü, maliye ilgilenmez gerisiyle. 2. el araba alırken de bunlar geçerlidir, laptop alırken de.
Satış yapmak da ayrıca serbest, kanunsuz bir durum yok. Durum sadece birinci el ürünlerde ortaya çıkıyor, çünkü bunların vergileri ödenmemiş durumda. Bence gayet doğru bir uygulama olmasına karşın çok geç kalınmış durumda. Ama zararın neresinden dönülürse kardır. Tabii devletin halletmesi gereken daha çok sorunlar olduğu da doğru. Ama sonuçta bunun da yapılması gerekiyor.
9  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Hızlı Torrent indirmeleri hk. : Mayıs 12, 2010, 16:14:30 ÖS
Dorğu tabi, torrentte bulunabilen seed kadar, o da seedler'in upload'u düzgünse çok yüksek hızlara çıkılabiliyor.
10  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Hızlı Torrent indirmeleri hk. : Mayıs 12, 2010, 15:39:57 ÖS
Torrentin en sevdiğim özelliği indirdiğim paketin içerisinde ne dosyalar olduğuna bakabiliyor olmam. Ayrıca Torrent sitelerindeki yorumlar da yanlış bir tercih yapmamı önlüyor. Rapid bu konularda daha güvenilmez. Dosya gelene kadar gerçekten ne indirdiğinizi bilemiyorsunuz.
11  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Hızlı Torrent indirmeleri hk. : Mayıs 11, 2010, 17:21:11 ÖS
Valla hocam, denemesi bedava. Hattınız aynıysa başlayın aynı dosyayı çekmeye. Bakalım hangisi daha iyi. Arada herhangi bir fark olsa bile 2-3 kbayttan fazla olacağını sanmıyorum ki bu farkın da işletim sistemi haricinde birçok açıklaması olabilir.
12  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Hızlı Torrent indirmeleri hk. : Mayıs 11, 2010, 15:17:48 ÖS
Hiç bir şey yapmana gerek yok, zaten herşey olması gerektiği gibi. Torrent programı olarak ben utorrent kullanıyorum, gayet memnunum. Torrent ararken de torrentz.com sitesine bakıyorum.
13  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Hızlı Torrent indirmeleri hk. : Mayıs 11, 2010, 07:24:23 ÖÖ
Alpyre o ayarlar güncellemeler download edilirken geçerli sadece. Bunu da zaten yazmıştım. İşinize geleni değil, tamamını okuyun.
Windows'un herhangi bir durumda hattın %20'sini kullandığını gösteren herhangi bir screen shot'ın varsa koy, bir network monitoring programının log dosyasını koyacaksan koy, yoksa saçma arabirimli ne idüğü belirsiz programların arabirimlerini koyup laf sokmaya çalışarak bir yere varılamaz.

Hattının %80'inden fazlasını kullanamayan bir tane Windows kullanıcısı var mı? Herhangi bir örneği var mı? QoS ve gpedit ayarları değiştirildikten sonra ciddi bir hız artışı yakalandığına dair herhangi bir delil var mı? Yok mu? Bulandırmayın o zaman etrafı, insanları da yanıltmayın.

Madem %20 kullanıyor bu Windows, cdemir nasıl 107 ile download yapabiliyor peki?
14  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Hızlı Torrent indirmeleri hk. : Mayıs 11, 2010, 00:05:09 ÖÖ
Windows'un bant genişliğinin %20'sini kendine saklama yalanı öteden beridir söylenir durur. Benim TTNet ADSL'den aldığım bant genişliğinin şu anda yaklaşık olarak %4'ü boş sadece. Ne oldu peki %20? Bir deli kuyuya taş atmış, kırk akıllı çıkaramamış durumları. Sitelerdeki yazıların birbirlerinden copy-paste olmasına zaten bir şey demiyorum. Bu konularda en doğru hakem kendinizsiniz. Kurun bir Netlimiter programı bakın işte hangi servis ne kadar bant genişliği yiyor. Şu an Ip Man ve Ip Man 2 filmlerini indiriyorum. 452 civarı download'um ve 21 upload'um var. Bir kısım da seed bulmak server update etmek için gidiyor. Geriye kalanı da MSN ve şu an açık olan browser yiyordur. Hani nerede %20 eksik?
15  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Hızlı Torrent indirmeleri hk. : Mayıs 10, 2010, 23:21:15 ÖS
gpedit Group Policy editörüdür, çoklu network gruplarını ağ üzerinde ayarlamak için. Windows XP'den sonra da kullanılmadı, 9 yıl eski bir şey yani.
Windows'da QoS bant genişliği ayırır, o da Windws güncellemelerini denetlemek için kullanılır. Saniyede 800-900 bayt harcar ve 15-20 saniye kadar sürer bu kontrol. Ha, bir de eğer kullanıcı isterse program çökme raporlarını veya kullanım istatistiklerini Microsoft'a göndermek isteyebilir. Bu da sanırım 8-9 saniye kadar sürer. Yani torrent gibi uzun süren download süreçlerinde hesaplanmayı gerektirecek herhangi bir gecikme veya yavaşlatma yaşatmaz. Tabii o sırada Windows güncellemeleri çekmeye başladıysa iş değişir. fakat kullanıcı güncelleştirmeleri manuel kontrol ederek bunu da engelleyebilir veya download yapmadığı bir saate schedule edebilir.

Bunların dışında varsa bir şey bilmiyorum fakat eğer olsaydı TTNet'in verdiği bant genişliğinde gözle görülür bir azalma/daralma görmemiz gerekirdi.
Sayfa: [1] 2 3 ... 24