Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
  Mesajları Göster
Sayfa: 1 ... 68 69 [70] 71
1036  Amiga / Amiga Donanım / 030/50 Turbo : Şubat 24, 2007, 12:29:42 ÖS
030/50 Turbo arıyorum.Her nekadar bulması zor olsada bi şansımı denemek istiyorum.
Yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim.
1037  Genel Kategori / DemoScene / Ynt: Nightshift 2007 - Büyük Süpriz! : Şubat 22, 2007, 12:01:19 ÖS
Pardon ben konuyu yanlış anlamışım.
1038  Genel Kategori / DemoScene / Ynt: Nightshift 2007 - Büyük Süpriz! : Şubat 22, 2007, 11:14:50 ÖÖ
İstanbul'da olmadığımız için bu gibi etkinliklere malesef katılamıyoruz.
Birde bu tişörtlerin ön ve arka yüzlerine c64 ile ilgili yazı ve resim konulsa daha iyi olmazmıydı?
1039  Diğer Nostaljik Bilgisayarlar / Sinclair - Yazılım / Ynt: Büyük haber: ZX spectrum, kasetten 48K'yı 25 saniyede yüklemek... : Ocak 23, 2007, 07:48:12 ÖÖ
Arda hocam seni hayal kırıklığına uğratmak istemem ama bu projeyi ben daha önce c64'te yapmıştım.
http://www.amigaturk.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1303
1040  Commodore / Commodore Donanım / Ynt: MMC 64 kartı nedir? ne işe yarar? : Ocak 20, 2007, 13:26:14 ÖS
Ben kullanıyorum,harika bir cihaz.O kadar ki oyunları ve programları çok hızlı yüklediği için commodore'u emulatör zannediyorum:)
Meğerse işin zevki dakikalarca beklemek ve uğraşmakmış
1041  Amiga / Amiga Donanım / Ynt: Bağlasak mı 1200'ü PC'ye : Ocak 11, 2007, 16:12:38 ÖS
dostum kabloyla uğraşacağına 1200'üne bi cdrom tak bütün dertlerin mazi olsun.
1042  Amiga / Amiga Genel / Ynt: only amiga music : Ocak 03, 2007, 23:18:55 ÖS
Hey gözünü sevdiğimin AMİGA'sı.
İşte ruhu olan bir makine !
1043  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: paypal sistemi : Aralık 26, 2006, 17:54:14 ÖS
yav bu paypal nasıl oluyor,bizde bişeyler alalım ebaydan.millet götürüyo malı.hangi ebay alışveriş yapmalıyız,gümrük olayı nedir vs.vs.?
1044  Commodore / Commodore Donanım / Ynt: Hardsid almak istiyorum : Aralık 24, 2006, 12:24:41 ÖS
Vigo sen bilirsin muhakkak alan olmuştur bunu,gelirde gümrük olayı var bunun kim uğraşır gümrükle,sid çipli ve çipsiz satılıyor bana çipe gerek yok zaten 3 tane var elimde.Biraz daha açıklasana nasıl oluyor bu olay?
1045  Commodore / Commodore Donanım / Hardsid almak istiyorum : Aralık 24, 2006, 11:55:35 ÖÖ
evet hardsid alacağım,c64'ümün o muhteşem sesini pc'mden duymak istiyorum.amma,bunu almak için ne gerekiyor?(www.hardsid.com)'dan satışı gerçekleştiriliyorda nasıl alınır,Türkiyeye gelirmi gibi sorular kafama takılıyor.
Bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.
1046  Commodore / Commodore Emulasyon / Ynt: Merhaba : Aralık 19, 2006, 07:14:10 ÖÖ
selam
çiplerde ve bağlantılarda hiçbir sorun yok çünkü 1541emu programı kabloyu hemen görüyor(type 1 cable).Ama artık bi tane daha 1541 aldım(kaplan135 hocam sağolsun)
Şimdi asıl amacım ilk göz ağrım olan Atari800XL'yi ayağa kaldırabilmek.Bunun için Max232 çipini bulmam lazım,peki bu çip heryerde bulunabilir mi?Yada bana bu çipi yollayabilecek bi arkadaş mevcutmudur?
1047  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Nintendo Wii - wiimote ne kadar başarılı ? - video - : Aralık 02, 2006, 20:55:14 ÖS
Ama aklıma takılan bazı sorular var mesela bu kontrol elimizde herhangi birşey olduğu zaman mı işe yarayacak?Oyundaki her eleman illa kılıç taşıyacak diye bi kanunmu var,belki adam o gün yanına kılıç almayı unuttu değil mi?O zaman ne yapacağız peki?Karşımıza silahlı bi adam gelmemesi için dua mı edeceğiz?
Yada herifin dayak yemesini mi seyredeceğiz?Nasıl oluyorda oluyor?
1048  Commodore / Commodore Emulasyon / Ynt: Merhaba : Kasım 27, 2006, 07:25:23 ÖÖ
Bende 3 işletim sistemi kurulu.
XP
98
Freedos
O yüzden herhangibir kabloyu rahatlıkla çalıştırabiliyorum ama hız konusunda bişey yapamıyorum.
Xe1541'i direkt c64'te 64hdd yardımıyla kullanıyorum.Tabi pc'nin hddsinde dev gibi bir tosec arşivim var.
1541emu ise hızlı bir lpt port kart istiyor onboard lpt çıkışları yeterli olmuyor.SİO2PC'nin piyasa birçok çeşit yapılışı var.Benim yaptığım tek çip versiyonu ama en stabili MAX232 ile yapılacak olanı.
1049  Commodore / Commodore Emulasyon / Ynt: Merhaba : Kasım 26, 2006, 09:18:59 ÖÖ
1541'im vardı,geçenlerde bozuldu onunla birlikte Star Commanderi kullanıyordum.Bende 1541'in üzerindeki çipleri sökerek 1541emu kablosunu yaptım.Şu anda XE1541 ile 64HDD programını kullanarak data transferi yapıyorum.Ama XE1541 ile yapılan transferlerde fastloader'lar çalışmıyor.O yüzden 1541emu ile uğraşmaya başladım.
MMC64 almak istiyorum ama nerden alınır bilmiyorum.Sanırım MMC64 ile de fastloader'lar çalışmıyormuş.Ama dediğin gibi büyük rahatlık var işin ucunda.
1050  Commodore / Commodore Donanım / 1541 arıyorum : Kasım 25, 2006, 23:33:02 ÖS
1541 arıyorum,1 veya 2 farketmez çalışsın yeter.
Sayfa: 1 ... 68 69 [70] 71