Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trSon Mesajlar
Sayfa: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : Bugün 12:09:41 
Başlatan mavi yıldırım - Son mesaj Gönderen: feuer
 Kahkaha

"If you damage your bodily tissues, you hurt our profit margin.  This we will not tolerate.  Remember, you work for us."


 2 
 : Bugün 04:57:27 
Başlatan mavi yıldırım - Son mesaj Gönderen: ahmetmanav
Çok teşekkür ederim. Çok güzel bir konu.

 3 
 : Dün 22:02:54 
Başlatan Oğuzhan - Son mesaj Gönderen: freedom
@freedom kabul!
Ama;

Kolleksiyonunda aynı üründen 1 adetten fazla olanlardan ellerindeki fazla olan cihazlara el koyuyorum.

Güç böyle bela birşey işte, daha olmadan kendini kaybedebiliyor insanoğlu

@unay,

Kabul, sen ben de çok şey var sanıyorsun galiba.

Alırım A3000 ü ama. Ben deki fazlalıkları almaya geldiğinde getir o zaman.

Ben de hepsinden 1 er taneden fazla bulamazsın zaten.

 4 
 : Dün 18:40:43 
Başlatan Oğuzhan - Son mesaj Gönderen: unay
@freedom kabul!
Ama;

Kolleksiyonunda aynı üründen 1 adetten fazla olanlardan ellerindeki fazla olan cihazlara el koyuyorum.

Güç böyle bela birşey işte, daha olmadan kendini kaybedebiliyor insanoğlu

 5 
 : Dün 15:33:34 
Başlatan VirtualDreams - Son mesaj Gönderen: VirtualDreams
PlayStation 5 ve Nintendo Switch için Gobliiins Collection yayınlanmış.
PlayStation 5 versiyonu:
https://store.playstation.com/en-tr/concept/10010240
Nintendo Switch versiyonu:
https://www.nintendo.com/us/store/products/gobliiins-collection-switch
Oyunun videosu: https://youtu.be/IcN0pM6E-0A

 6 
 : Dün 13:15:57 
Başlatan Oğuzhan - Son mesaj Gönderen: freedom
Hemen yasak, ceza, sindirme.
Klasik yönetici zihniyeti ;p

Yöneticiler seçimle gelsin, sandık istiyoruz!
Adaylığımı koyuyor ve kalkınma programımı açıklıyorum!

Tamir hikayesine tüpte sarelle
Proje başlığına halley
İlan verene etipuf
Okuyup yorum yapana leblebi tozu (2gr)

Tamir hikayesine A3000
Proje başlığına A1200
İlan verene A600
Okuyup yorum yapana A500

olursa oyum sana... Bize böyle şeylerle gel.

 7 
 : Dün 08:39:49 
Başlatan Oğuzhan - Son mesaj Gönderen: Mad_Wolf
Facebook sayfası mı var ? Kahkaha

 8 
 : Dün 08:37:32 
Başlatan Oğuzhan - Son mesaj Gönderen: Mad_Wolf
Çok çabuk ve net oldu Kahkaha

Atarim vardı x800 ona artık oyun bulamıyordum ve zamanın gerisinde kalmıştı.

Babam gidip Atari'den sonra Master System 2 almıştı ama oyun fiyatları çok yüksekti.

Bunun üzerine adam Commodore diye birşey var çok popüler bizim oğlana gideyim ondan alayım dedi ancak C64 yerine eve Commodore PC gelmişti.

Onun C64 değil de PC olduğunu anlamak neredeyse 1 sene almıştı

 9 
 : Dün 06:52:41 
Başlatan Oğuzhan - Son mesaj Gönderen: unay
Hemen yasak, ceza, sindirme.
Klasik yönetici zihniyeti ;p

Yöneticiler seçimle gelsin, sandık istiyoruz!
Adaylığımı koyuyor ve kalkınma programımı açıklıyorum!

Tamir hikayesine tüpte sarelle
Proje başlığına halley
İlan verene etipuf
Okuyup yorum yapana leblebi tozu (2gr)

 10 
 : Haziran 12, 2026, 22:02:56 ÖS 
Başlatan Oğuzhan - Son mesaj Gönderen: phoenix
Ara ara bi fırsat bulup yazayım dediğim ama vakitsizlikten ve az da olsa ciddiyet gerektiren bir şeyler karalamak gerekeceğinden sakin kafa arayışı ile ertelediğim ama bence forumun/ların ileride kanayan yarası olmaya aday bir konuya bağlantı kurayım, hazır overlokçu ayağımıza gelmişken.

Ayrı başlık açmadan buradan konu genişletilebilir kanaatindeyim.

Son dönemde forumdaki aktivitenin (yöneticiler daha iyi analiz edecektir) özellikle katılım gösterme tarafında ciddi şekilde azaldığını, bunun da facebook/whatsapp gibi mecralara kaydığını gözlemliyorum.

Oralardaki aktivite arttıkça, forumda düşüş yaşanıyor.
Facebook gruplarındaki paylaşımlar çok etki etmiyor olsa da özellikle whatsapp gruplarında dönen sohbet ve paylaşımların bir çoğumuzun "günlük retro ihtiyacı"nı karşıladığını, proje/tamir/temizlik gibi (foxbat'ın proje tespiti de dahil) daha teknik olan ama büyük kesimin ilgiyle takip ettiği konuların da yine whatsapp gruplarında çözümlendiğini ya da paylaşıldığını görüyorum. Ki bu durumdan kisisel olarak rahatsız değilim, hatta benim de takip edebilme ya da katılım sağlayabilme açısından işime geliyor.

Ama forumların bence en önemli özelliği olan kalıcı paylaşımlara ev sahipliği yapması ve dolayısı ile herhangi bir konuda çözüm bulma noktası olma karakteristiğine olumsuz etki ediyor olması üzücü.

Uzun uzadıya örneklendirmeye gerek yok, foruma katılımın bir şekilde artması lazım.
O güzelim tamir hikayelerinin yenilerinin anlatılması, projecilerin koşulları zorlayarak üretime devam etmesi, satış yapan arkadaşların ürünlerini önce burada paylaşması lazım yine.




Diğer sosyal medya ve iletişim kanallarında grup kurulmasını yasaklayıp,evlerine giderek C64-Amiga ve Atari tuşlarını sökelim Kahkaha  Nihahahahah Kahkaha

Sayfa: [1] 2 3 ... 10