Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trGenel KategoriGenel SohbetHigh Score,Atari 2600 ve ondan arta kalanlar...
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: High Score,Atari 2600 ve ondan arta kalanlar...  (Okunma Sayısı 1560 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
arasalkan
Üye
***
Mesaj Sayısı: 93



Üyelik Bilgileri
« : Eylül 01, 2017, 14:38:08 ÖS »

www.highscore.com da kendimce skor yarıştırmaya çalışıyorum ama kimse kalmamış gibi yeni skorlar geliyor da 2600 den pek tık yok.Bir de oylama sistemi yapmışlar yani benim skorun kayıtlara geçebilmesi için 20 kişiden geçerli oy alması gerekiyor.Ha kayıtlar çok da mühim değil daha önceden yapılmış skorlarla yarışabiliyorum kendimce.Yani diyeceğim şu ki: paketleyip raf sergisi yapan değil de benim gibi Atari 2600 ile oyanayan adamlar için önerim ve ricamdır bu site.Bence oyun anlayışınıza bir alternatif olabilir skor yarışıları.Yanlış anlaşılmasın rakip aradağım falan yok çok da iyi değilim oyun konusunda hele ki adamların zehir gibi skorları var ki demeyin....
Logged
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: