Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trAmigaAmiga DonanımAmiga Ext. Flopy Disket Sürücü yapalım mı?
Sayfa: 1 2 [3]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Amiga Ext. Flopy Disket Sürücü yapalım mı?  (Okunma Sayısı 17939 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
runal
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 675



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #30 : Mayıs 29, 2023, 15:55:10 ÖS »

Ooo @murtek üstad retrocular senin kartı kullanıyor. Bugün tesadüfen youtube da gördüm, RETRO is the new black (Wolfgang Kierdorf) isimli eleman arada senin karttan bahsediyordu.

https://www.youtube.com/watch?v=Jo4RKFqTQBs


* ext floppy.jpg (276.96 KB, 1345x1061 - Görüntüleme: 352 kez.)
Logged
Oğuzhan
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.146


There's no place like 127.0.0.1


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #31 : Mayıs 29, 2023, 17:34:47 ÖS »

@Murtek selamlar

PCBWAY'de ülkeyi (özel bir sebebi yoksa) TURKEY yap da şanımız yürüsün



* Capture.PNG (606.61 KB, 2325x764 - Görüntüleme: 378 kez.)
Logged

Amiga 500/500+/1200/4000
Commodore 64
Atari 1040STe/Falcon 030/Jaguar/2600
Roland MT-32 Rev.A&B/SC-88
Sony PS 1-2-3-4-5/PSP/PVM 9"/TV 9"/TV 11"
Sega SMS2FR/MD1FR/MD1JP/MD2/Saturn/Dreamcast/GG
Nintendo NES/SNES/DMG/GBC/GBP/GBA/GBASP
murtek
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 661


DO-IT-YOURSELF (AMIGA FOREVER)


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #32 : Mayıs 30, 2023, 07:59:14 ÖÖ »

@Murtek selamlar

PCBWAY'de ülkeyi (özel bir sebebi yoksa) TURKEY yap da şanımız yürüsün



  Teşekkür ederim, düzelttim. Özel bir sebebi yok pcbway de  üyelik oluştururken yanlışlık yapmışım. Ama, pcb lerin üzerine de Türkiye yazıyorum genelde.

  Bu arada küçük birde dipnot ekleyeyim. Senin resimde görünen ext floppy projesini benim yaptığım floppy kutusuna uygun boyutlarda çizmiştim. Fakat pcb boyutu büyük olduğu için pcbway de yüksek fiyat çıkıyor. Aynı projeyi daha sonra  pcb boyutunu küçülterek miniatür isimli olarak revize ettim. Youtuber miniatür olanı yaptırmış.
« Son Düzenleme: Mayıs 30, 2023, 08:15:30 ÖÖ Gönderen: murtek » Logged

DO-IT-YOURSELF
muhendis
Ziyaretçi
« Yanıtla #33 : Mayıs 30, 2023, 12:15:55 ÖS »

bende isterim 1 tane
Logged
murtek
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 661


DO-IT-YOURSELF (AMIGA FOREVER)


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #34 : Mayıs 30, 2023, 18:23:47 ÖS »

Ooo @murtek üstad retrocular senin kartı kullanıyor. Bugün tesadüfen youtube da gördüm, RETRO is the new black (Wolfgang Kierdorf) isimli eleman arada senin karttan bahsediyordu.

https://www.youtube.com/watch?v=Jo4RKFqTQBs


@runal üstadım tebrik ediyorum seni, gözünden bişey kaçmıyor vallahi bravo. Sevindim ama böyle sürekli bahsettirebilsek, kendimden çok ülkemin adının duyulmasını isterim. 🥰
Logged

DO-IT-YOURSELF
fort_apocalypse
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 4.054



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #35 : Mayıs 31, 2023, 08:34:52 ÖÖ »

Ooo @murtek üstad retrocular senin kartı kullanıyor. Bugün tesadüfen youtube da gördüm, RETRO is the new black (Wolfgang Kierdorf) isimli eleman arada senin karttan bahsediyordu.

https://www.youtube.com/watch?v=Jo4RKFqTQBs


Çizdiğiniz bir elektronik devreyi dünyanın başka bir ucunda birilerinin yaparak sizi takdir etmesi şahane bir şey.
Tebrik ederim.
Başarılı çalışmalarınızın devamını dilerim değerli dostum.
« Son Düzenleme: Mayıs 31, 2023, 09:10:38 ÖÖ Gönderen: fort_apocalypse » Logged

freedom
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.794


Retro allowed me to be free.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #36 : Mayıs 31, 2023, 11:08:16 ÖÖ »

Ooo @murtek üstad retrocular senin kartı kullanıyor. Bugün tesadüfen youtube da gördüm, RETRO is the new black (Wolfgang Kierdorf) isimli eleman arada senin karttan bahsediyordu.

https://www.youtube.com/watch?v=Jo4RKFqTQBs


@runal üstadım tebrik ediyorum seni, gözünden bişey kaçmıyor vallahi bravo. Sevindim ama böyle sürekli bahsettirebilsek, kendimden çok ülkemin adının duyulmasını isterim. 🥰

@murtek,

Tebrikler. Emeklerinizin yurtdışında da tanınması çok güzel. Ülkemizin adını da görmek istemeniz de harika bir fikir. Bu sebeple tüm bu tip devre tasarımları yapan arkadaşlar nickname leri dısında ülke adlarını da PCB üzerine işlerlerse isabetli olur. Hem sizler tanınırsınız hem de bizler bundan gurur duyarız ülkemiz adına.

Teşekkürler.
Logged

murtek
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 661


DO-IT-YOURSELF (AMIGA FOREVER)


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #37 : Haziran 12, 2023, 01:49:38 ÖÖ »

Çok teşekkürler arkadaşlar. Başlarda çok proje ekleme hedefim vardı fakat bende ne okadar zaman nede fırsat var. Yapıp test ettiğim projeleri eklemeyi bırak Arıza notlarımı bile ekleyemiyorum; hele bu aralar çok nadir giriş yapıyorum siteye, geç cevap veriyorum kusura bakmayın. Göçükten kurtardığım bilgisayarımı depoda yerde çalıştırıp sizleri takip etmeye çalışıyorum. Kalın sağlıcakla Masum
(AMIGA FOREVER)
Logged

DO-IT-YOURSELF
Sayfa: 1 2 [3]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: