Cevaplar icin teşekkür ediyorum bilmediğim için sora sora öğreniyorum peki o zaman zamanında orjinal arcade kabinler için kullanılan ekranlar farklı mı üretiliyordu yoksa crt tv ile aynıydıda sadece extra devre mi vardı bunuda cevaplarsanız sevinirim
pc monitörü eski arcade kartlarının (konunun başında neo geo dediğin için) analog video çıkışlarını görüntüleyemezler. NeoGeo (ve eski oyun konsolları NES, PS1 v.s.) 15Khz (civarında) bir yatay tarama hızında görüntü verir. Normal PC monitörlerinin en düşük yatay senkronizasyon hızı 31Khz'dir (bkz gönderidğin liste).
Daha yeni arcade ekipmanları (Dreamcast, Playstation 2, PC tabanlı) VGA standardında görüntü verebilir. Bunlarda PC monitörlerini kullanabilirsin. Sega Naomi, Lindberg, ZN-2 v.s. board'u kullanan arkadaşlar daha iyi yorum yapabilirler. Bu nispeten "yeni" arcade boardların spec'leri konusunda çok bir bilgim yok...
Benzer şekilde, o linkini paylaştığın emulasyon tabanlı xxx-in-1 türü arcade kartların da çoğunda hem CGA hem VGA çıkışları vardır. Bunları da PC monitörü ile kullanman mümkün (yanlız spec'lerine bakmak lazım, VGA diyorsa PC monitöründe kullanılabilir demektir).
O kartlar hakkında fikrimi soruyorsan; hayatta elimi sürmem. Bir çoğu "ucuz/yavaş" cortex işlemci üzerinde koşan android/linux tarzında bir "kırık" işletim sistemi ve MAME bozması bir emulasyon sistemidir. Yani fiyatı ucuz, evet, ama sonuçta emulasyon. Eğer kabin projesi için düşünüyorsan bence evdeki eski PC'nin üzerine MAME kur daha iyi...
Öte yandan, bazı orijinal "multi" kartlar var ki onlar emulasyon değil ve "kolleksiyoner" statüsündedir. Örneğin capcom ve namco'nun çıkarttığı multi kartlar.
19-in-1 ve 60-in-1 olan içinde klasik oyunları barındıran multi kartların ise performanslarının oldukça iyi olduğu söyleniyor. Ama yine de emulasyon (ama çok ucuz).